رشته حسابداری در هنرستان

رشته حسابداری در هنرستان

رشته حسابداری در هنرستان یکی از معدود رشته های تحصیلی است که میتواند آینده کاری خوبی برای محصل داشته باشد. با ما همراه باشید تا به یک جمع بندی مناسب برای انتخاب رشته و ادامه تحصیل برسید…

رشته حسابداری در هنرستان
رشته حسابداری در هنرستان

رشته حساب داری در هنرستان به دلیل کاربردی که در آینده برای محصلان دارد یکی از رشته هایی است که دانش آموزان تازه وارد به پایه دهم به آن توجه ویژه ای دارند و کنج ذهن خود برای آن جایگاهی ویژه اختصاص میدهند.

با قاطعیت میتوان گفت حساب داری و حساب رسی از آن دسته اشغلی است ک از ابتدای نبوغ و تکامل انسان وجود داشته و کاربرد به سزایی دارد.

حساب داری نوعی زبان تجارتی است زیرا با آن میتوان انتقال اطلاعات مالی به دیگران را انجام داد.

آیا رشته حسابداری سخت است؟

در این مقاله مختصر و مفید قصد داریم در مورد { آیا رشته حساب داری سخت است؟ } صحبت کنیم. برای درک درست مطلب طلفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید….

همانطور که گقته شد حسابداری یک موضوع مهم برای حفظ اطلاعات مالی یک شرکت است. بنابراین باید یک شخص حسابدار از قوانین و مقررات به خصوصی تبعیت کند.

رشته حسابداری مانند هر رشته دیگر دارای جوانب مثبت و منفی است. پس نمیتوان به صورت کاملا قاطعانه گفت که آیا رشته حسابداری سخت است یا آسان؟ جواب من به شما خاننده محترم این است : بله و خیر!

حال اگر قصد انتخاب رشته حسابداری را دارید در ادامه با ما همراه باشید…

برای انتخاب این رشته ابتدا نیاز به قبول شدن در رشته حساب داری را دارید. از این رو شرایط لازم و واجب برای قبولی در رشته حساب داری را به شما خواهیم گفت:

ضریب دروس برای ورود به این رشته از راه کنکور سراسری:

1- ریاضیات با ضریب 4

2- هلوم اقتصادی با ضریب 3

3- علوم اجتماعی, زبان و ادبیات فارسی با ضریب 2

4- الباقی دروس با ضریب 1

برای خرید مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس اینجا کلیک کنید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email