ماندگاری تزریق ژل

تزریق ژل در بهترین کلینیک زیبایی تهران تحت نظر متخصصین حرفه ای و مجرب انجام می شود.

در صورتی که شما عزیزان خود را کاندیدای مناسب تزریق ژل برای نواحی مختلف صورت و بدن خود می دانید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی ندای سلامت و دریافت مشاوره لازم در این زمینه و توضیحاتی که پزشکان متخصص به شما ارائه می کنند بهترین نتیجه را از تزریق ژل برای افزایش زیبایی صورت خود داشته باشید.

جهت آشنایی با روش های مختلف تزریق کردن ژل به نواحی مختلف صورت و بدن، و آشنایی با نحوه تزریق ژل به نقاط مختلف صورت و بدن ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق کردن ژل به نقاط مختلف صورت و بدن می‌تواند به دو عامل مهم بستگی داشته باشد.

اول اینکه از چه برندی برای تزریق کردن فیلر و ژل استفاده شود، چرا که هر یک از این برندها قیمت های خاص خود را دارند که در ادامه این مطلب هم راجع به برندهای مختلف ژل و فیلر صحبت خواهیم کرد.

دومین عاملی که می تواند بر روی قیمت تزریق ژل تأثیرگذار باشد میزان فیلر و یا ژلی است که به ناحیه موردنظر تزریق می‌شود.

که میزان تزریق ژل به ناحیه موردنظر پس از انجام معاینات لازم که پزشک متخصص بر روی پوست شما انجام می دهد و اینکه چه مقدار ژل برای حجم دادن و فرم دادن به ناحیه مورد نظر نیاز است تعیین می شود.

شما می توانید جهت استعلام قیمت تزریق ژل و دریافت وقت مشاوره از طریق لینک زیر با متخصصین کلینیک زیبایی ندای سلامت تماس بگیرید.

تزریق ژل چیست

همانطور که می دانید با افزایش سن بافت‌های پوستی می‌تواند نازک شوند و خطوط صورت که معمولا در اطراف بینی، دهان و چشم و گونه های شما مشاهده می‌شود عمیق تر شده و به چین و چروک های واضح تبدیل می‌شود.

تزریق ژل یکی از روش‌هایی است که برای از بین بردن چین و چروک های صورت و حجم دادن و فرم دادن به صورت شما می تواند استفاده شود و زیبایی شما را دو چندان کند.

در واقع رفع چین و چروک و جوان سازی پوست صورت یکی از مزایای استفاده از تزریق ژل است و از این روش در افزایش حجم لبها، لیفت ابرو، رفع گودی های صورت و موارد دیگر هم می توان استفاده کرد.

در صورتی که در جلسه مشاوره ای که شما با پزشک متخصص خود دارید شما به عنوان یک کاندیدای مناسب برای تزریق ژل در نظر گرفته شوید و این مورد برای شما تجویز شود قطعا می‌توانید نتایج موثری را از تزریق کردن ژل و فیلر برای زیبایی صورت خود داشته باشید.

در ادامه مقاله ماندگاری تزریق ژل با ما همراه باشید تا با این روش بیشتر آشنا شویم.

عکس تزریق ژل صورت

در بخش زیر تصویر تزریق ژل صورت در کلینیک زیبایی ندای سلامت انجام شده است و نتیجه بعد از آن را می توانید مشاهده نمایید.

البته در صورت مراجعه به کلینیک زیبایی نداری سلامت و یا برگزاری جلسه آنلاین با همکاران ما در این مجموعه یک کاتالوگ از نمونه کارهای تزریق فیلر برای صورت های مختلف در اختیار شما قرار داده می شود که با انجام این روش می‌توانید بیشتر آشنا شوید.

فیلم تزریق ژل

در بخش زیر هم فیلم تزریق فیلر صورت یکی از مراجعه‌کنندگان کلینیک زیبایی ندای سلامت را قرار داده ایم و شما می توانید با مراجعه به صفحه نمونه کار در وب سایت ندای سلامت سایر نمونه کارهای متخصصین این مجموعه را مشاهده نمایید.

مشاهده فیلم تزریق ژل

کاربردهای تزریق ژل

تزریق کردن ژل و فیلر به نواحی مختلف پوست کاربردهای متعددی دارد که البته این کاربردها مورد تایید FDA یا همان سازمان غذا و داروی ایالات متحده امریکا نیز قرار گرفته است، برخی از مهم ترین کاربردهای تزریق کردن ژل به نواحی مختلف صورت و بدن عبارتند از :

  • حجم دهی صورت
  • رفع چین و چروک ها
  • جوانسازی پوست
  • زیبایی بینی
  • فرم دهی گونه ها
  • حجم دهی و رفع تیرگی واژن
  • فرم دهی و حجم دهی باسن
  • فرم دهی چانه
  • فرم دهی شقیقه
  • فرم دهی لب ها

موارد ذکر شده از کاربردهای مهم تزریق کردن فیلر و ژل می باشد که هدف اصلی آن زیبایی و فرم دهی نواحی مختلف صورت و بدن است.

تزریق ژل به نواحی مختلف صورت و بدن :

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق ژل به باسن

تزریق ژل به شقیقه

تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به چانه

تزریق ژل به گونه

مشاوره قبل از درمان تزریق ژل

در صورتی که شما به این نتیجه رسیده اید که تزریق ژل یکی از راهکارهای موثر می تواند برای زیبایی شما باشد حتما نیاز به یک مشاوره قبل از انجام این کار تحت نظر یک پزشک متخصص دارید.

و برای انجام تزریق کردن ژل و فیلر سعی کنید این کار را حتما در یک کلینیک پزشکی معتبر و تحت نظر یک پزشک متخصص انجام دهید اگر می خواهید که نتایج رضایت بخشی از آن داشته باشید و به هیچ عنوان این کار را در آرایشگاه‌های زنانه انجام ندهید چرا که افراد غیرمتخصص ممکن است است به پوست شما آسیب بزنند.

انجام وقت مشاوره یق کردن ژل و فیلر از این جهت حائز اهمیت می‌باشد که به جز تزریق کردن ژل روش‌های دیگری هم برای زیبایی صورت وجود دارد و ممکن است پزشک متخصص با بررسی‌های لازم به این نتیجه برسد از روش‌های دیگری برای زیبایی صورت شما استفاده کند روش‌های مانند تزریق بوتاکس و غیره که هر یک کاربردهای خاص خود را دارند.

می توانید جهت تعیین وقت مشاوره از طریق شماره تلفن های درج شده در وب سایت ندای سلامت با متخصصین این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

برای مطالعه » هایفوتراپی هم یکی از روش های زیبایی پوست است که در کلینیک تخصصی ندای سلامت با استفاده از بهترین و بروز ترین دستگاه های زیبایی انجام می شود.

نحوه تزریق ژل

نحوه تزریق کردن ژل و فیلر بر روی ناحیه مورد نظر به این صورت است که ابتدا آن ناحیه باید تمیز شود و روی آن بی حسی موضعی استفاده شود، البته بسیاری از ژل ها حاوی ماده ی لیدوکائین است شبکه یک بی حس کننده ملایم می باشد.

سپس بعد از بی حس کردن ناحیه مورد نظر پزشک یک مقدار دقیق از ژل را بر اساس مشکل ناحیه مورد نظر زیر پوست تزریق می کند، شما بلافاصله بعد از تزریق می توانید نتیجه مورد نظر را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

البته ممکن است بعد از تزریق کردن ژل بر روی ناحیه مورد نظر شما مقداری ورم و قرمزی مشاهده کنید که این امر کاملاً طبیعی است و حتما این مورد توسط پزشک متخصص زنان به شما گفته می‌شود که بعد از انجام تزریق ژل با استفاده از کمپرس یخ و قرار دادن آن بر روی ناحیه مورد نظر این مورد برطرف خواهد شد.

بعد از انجام تزریق فیلر و ژل هم پزشک متخصص یکسری توصیه‌ها به شما می کند که شما ملزم به رعایت آنها می باشید مثلا اینکه سعی کنید و به مدت ۲ تا ۳ روز استراحت کنید، فعالیت‌های سنگین ورزشی انجام ندهید و موارد دیگر که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

برای مطالعه » پروفایلو چیست

مراقبت های قبل از تزریق ژل

قبل از انجام تزریق کردن ژل و فیلر شما یکسری نکات و مراقبت ها را حتما باید در نظر بگیرید اول اینکه همانطور که در بخش های قبلی هم گفته شد از من برای انجام این کار به یک کلینیک معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید و این کار باید تحت نظر یک پزشک متخصص زیبایی پوست انجام بگیرد.

مورد بعدی اینکه یک وقت مشاوره با پزشک متخصص خود تعیین کنید و در جلسه مشاوره موارد و انتظاراتی که مد نظرتان هست و نتایجی که می خواهید از تزریق کردن ژل به دست آوری را به پزشک خود بگویید و در صورتیکه دارای حساسیت های خاص پوستی هستید و اگر احیانا داروهای خاصی مصرف می کنید حتما این موارد را به پزشک خود بگویید تا در دستور کار خود قرار دهد.

شب قبل از انجام تزریق کردن ژل و مراجعه به کلینیک زیبایی سعی کنید خوب بخوابید و به اندازه کافی استراحت کنید، تا چند روز قبل هم سعی کنید که به مقدار کافی مایعات مصرف کنید.

در روز تعیین شده برای انجام تزریق ژل هم سعی کنید زیاد از لوازم آرایشی استفاده نکنید چون که در زمان تزریق ژل ناحیه مورد نظر باید کاملا تمیز باشد.

برای مطالعه » مادلینگ صورت

مراقبت بعد از تزریق ژل

بعد از انجام تزریق ژل هم یک سری توصیه ها و نکات توسط پزشک متخصص به شما ارائه می شود که شما ملزم به رعایت و انجام آنها می باشید.

بعد از انجام تزریق فیلر و ژل در ناحیه مورد نظر مقداری ورم و قرمزی شما مشاهده می کنید که شما نباید به هیچ عنوان بر روی آن فشار وارد کنید و اصلا آن را ماساژ ندهید بلکه با استفاده از یک کمپرس یخ و قرار دادن روی آن این مورد برای مدتی برطرف خواهد شد.

از انجام فعالیت های سنگین ورزشی، سیگار کشیدن، مصرف دخانیات و مشروبات الکلی به مدت سه هفته هفته خودداری کنید.

بلافاصله بعد از انجام تزریق فیلر دوش نگیرید و حداکثر ۲۴ ساعت بعد این کار را انجام دهید.

در صورتی که ورم و یا کبودی بر روی ناحیه مورد نظر تا دو روز بر طرف نشد حتما این مورد را به پزشک متخصص خود اطلاع دهید.

ضمن اینکه استفاده از لوازم آرایش هم بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت ممنوع می باشد.

برای مطالعه » میکرودرم ابریژن

انواع روشهای تزریق ژل

  • تزریق ژل دائمی
  • تزریق ژل موقت

معمولا تزریق ژل به دو روش تزریق ژل دائمی و تزریق ژل موقت انجام می‌شود، در بخش بعدی در مورد هرکدام از این روش‌ها توضیح می دهیم که که به چه صورت است و شما می توانید کدام مورد را برای خود انتخاب نمایید.

تزریق ژل دائمی

تزریق فیلر در برخی موارد ممکن است که با درخواست فرد مراجعه کننده به صورت دائمی انجام شود یعنی به این صورت که افراد بعد از تزریق تا مدت‌های طولانی می‌تواند ژل را زیر پوست خود حفظ کنند.

فیلر هایی با برند Radiesse، رستیلین، و Sculptra در بازار هستند که به عنوان برندهای ژل دائمی استفاده می شوند.

البته این نکته را به یاد داشته باشید که تزریق ژله دائمی به هیچ عنوان توسط پزشک متخصص توصیه نمی شود چرا که به هر دلیلی ممکن است شما بعد از مدتی از نتایج تزریق ژل ناراضی باشید و ژل های دائمی را به این دلیل به هیچ عنوان توصیه نمی کنند.

تزریق ژل موقت

در روش تزریق ژل موقت به وسیله سرنگ های نازکی فیلر به ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

فیلر های موقت معمولا بین الی ۸ ماه می‌توانند ماندگاری داشته باشند.

و کلا استفاده از فیلترهای موقت بیشتر توصیه می‌شود به این دلیل که اگر بعد از گذشت زمان شما قصد تخلیه ژل را داشتید فایل های موقت راحت تر از زیر پوست شما تخلیه می شوند.

پیشنهاد ویژه » گونه گذاری با تخفیف ویژه در بهترین کلینیک پوست تهران

ماندگاری تزریق ژل

ماندگاری تزریق فیلر به ناحیه مورد نظر بستگی به این دارد که شما از از کدام روش تزریق ژل یعنی روش دائمی و یا موقت استفاده نمایید، و البته برند فیلر هم بسیار می‌تواند در میزان ماندگاری آن تاثیر گذار باشد.

معمولا در روش تزریق ژل موقت اگر شما از برندهای معتبر و شناخته شده استفاده کنید تا مدت هشت ماه می‌تواند بر روی پوست شما ماندگاری داشته باشد.

در ادامه به برندهای مختلف برای تزریق کردن ژل را مورد بررسی قرار می دهیم.

برای مطالعه » ماندگاری ژل رووفیل

انواع برندهای ژل

  • ژل صورت ژوویدرم
  • ژل رستیلن
  • ژل صورت ریوانس
  • اسکالپترا
  • رادیس

برند های ذکر شده از جمله معتبرترین برندها برای تزریق کردن فیلر و ژل می باشند، البته تشخیص اینکه شما باید از کدام یک از این برندها استفاده نمایید بر عهده پزشک متخصص می باشد که این موضوع در جلسه مشاوره میان شما و پزشک مربوطه و انجام معاینات لازم بر روی پوست صورت شما تعیین می شود.

پیشنهاد ویژه » تزریق چربی در بهترین کلینیک زیبایی تهران

بهترین برند تزریق ژل

در حال حاضر تزریق ژل موقت از جنس هیالورونیک اسید یکی از بهترین و پرطرفدارترین شیوه‌های تزریق فیلر در میان مراجعه‌کنندگان و پزشکان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با این ماده شما می توانید مقاله هیالورونیک اسید چیست را مطالعه نمایید که در این مقاله به صورت کامل و جامع در مورد این ماده توضیح داده شده است.

تزریق ژل برای صورت لاغر

بدون شک یکی از بهترین کاندیداها برای تزریق کردن فیلر و ژل میتواند صورت های لاغر می باشد و با توجه به کاربردهای تزریق ژن که در بخش های قبلی توضیح داده شد که یکی از کاربردهای مهم آن حجم دادن و فرم دهی به ناحیه مورد نظر می باشد، ‏پس در نتیجه صورتهای لاغر می توانند یکی از کاندیداهای مناسب برای تزریق کردن ژل باشند.

تزریق ژل در کدام نواحی استفاده می شود

بطور کلی اگر شما به دنبال یک روش غیر جراحی و یا اصطلاحاً غیرتهاجمی برای لیفت صورت و یا از بین بردن چین و چروک های عمیق صورت خود هستید استفاده از روش تزریق فیلر می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

و تزریق فیلر می تواند در نواحی مختلفی مانند گونه ها، لبها، شقیقه، پیشانی، باسن، واژن و ناحیه تناسلی بانوان از جمله نواحی مهمی هستند که می توان با تزریق کردن ژل باعث زیبایی و فرم دهی مجدد آنها شد.

همچنین تزریق کردن ژل می‌تواند برای رفع چروک های زیر چشم،چین های دور لب و بینی، گوشه های لب، خطوط ماریونت، گونه ها، روک لب ها و اصلاح فرم بینی هم مورد استفاده قرار گیرد.

برای مطالعه » فیشیال صورت

عوارض تزریق ژل

در صورتی که شما تزریق فیلر و ژل را در یک کلینیک معتبر و تحت نظر یک پزشک متخصص انجام دهید، و از ژل ها موقت هم استفاده نمایید، انجام این کار به طور قطع هیچگونه عارضه‌ ی را برای شما به دنبال نخواهد داشت.

تنها عارضه‌ای که در مورد استفاده از این روش می‌توان به آن اشاره کرد مقداری قرمزی و ورم در ناحیه تزریق است که این مورد کاملا طبیعی بوده و با استفاده از کمپرس یخ بعد از مدتی برطرف می شود.

البته ذکر این نکته هم بسیار مهم است که بعد از انجام تزریق ژل پزشک متخصص یک سری توصیه ها به شما می کند که شما ملزم به رعایت آنها هستید که در بخش مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل در مورد این نکات و توصیه ها صحبت شد.

در صورت رعایت این موارد خیالتان کاملا آسوده باشد که استفاده از این روش هیچ گونه عارضه ای را برای شما به دنبال ندارد.

برایمطالعه » کانتورینگ صورت

بهترین سن برای تزریق ژل

بهترین سن که برای تزریق ژل مورد تایید اکثر پزشکان متخصص زیبایی پوست قرار گرفته است بین ۴۰ تا ۶۰ سال است.

البته در برخی موارد نادر که برخی افراد ممکن است به دلیل داشتن بیماری های دچار پیری زودرس شوند و پوست صورت آنها با توجه به شرایط زندگی و موقعیت جغرافیایی که در آن زندگی کردند دچار پیری و چین و چروک شده اند این افراد در سنین پایین‌تر هم می توانند از این روش برای زیبایی پوست خود استفاده کنند.

نتایج تزریق ژل تا چه مدت دوام دارد

در صورتی که شما از فیلترهای دائمی استفاده کنید فیلترهای دائمی می تواند مدت دو تا سه سال ماندگاری داشته باشد و در صورتی که از فیلترهای موقت استفاده کنید و از یک برند معتبر و شناخته شده هم استفاده نمایید نتایج تزریق ژل می‌تواند بین ۴ تا ۸ ماه برای شما ما ماندگاری داشته باشد.

پیشنهاد ویژه » لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک زیبایی تهران

سخن پایانی

ردنهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا در انتهای این صفحه و در بخش نظرات، پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید.

ضمنا علاوه بر شماره تلفن های درج شده در وب سایت مطب زیبایی ندای سلامت سایر راه های ارتباطی موجود در این وب سایت هم اعم از لینک شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتساپ، و تلگرام مجموعه دراختیار شماست تا بتوانید با مشاورین زیبایی پوست و مو در ارتباط باشید.

سئوالات متداول در مورد تزریق ژل ؟

در بخش زیر به برخی از سئوالات رایج کاربران در مورد تزریق فیلر در کلینیک زیبایی ندای سلامت پاسخ داده ایم، بخش زیر را مطالعه نمایید باز هم اگر هر گونه سئوالی داشتید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات سئوالات خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبان وب سایت در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.

قیمت تزریق ژل ؟

جهت استعلام قیمت تزریق ژل با شماره 02188503893 تماس بگیرید.

مزایای تزریق ژل ؟

حجم دهی صورت، رفع چین و چروک ها، جوانسازی پوست، زیبایی بینی، فرم دهی گونه ها، حجم دهی و رفع تیرگی واژن، فرم دهی و حجم دهی باسن، فرم دهی چانه، فرم دهی شقیقه، فرم دهی لب ها از جمله مهم ترین مزایای تزریق ژل هستند.

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل ؟

به طور کلی تمامی افرادی که به دنبال زیبایی، شادابی و جوانسازی پوست خود هستند، افرادی که سن آن ها بین 40 تا 60 سال می باشد، و پوست آن ها دچار چین و چروک، افتادگی، شل شدگی، و پیری زودرس شده است.

آیا تزریق ژل درد دارد ؟

خیر، از آن جا که در زمان استفاده از این روش از مواد بی حسی موضعی در ناحیه تزریق استفاده می شود، استفاده از تزریق فیلر کاملا بدون درد و غیر تهاجمی می باشد، و شما در زمان تزریق هیگونه دردی را احساس نمی کنید.

در صورت نارضایتی مراجعه کننده آیا امکان تخلیه ژل وجود دارد ؟

در ابتدا که شما به کلینیک مراجعه می کنید نمونه کار های تزریق فیلر برای صورت های مختلف و نواحی مختلف بدن به شما نشان داده می شود، و در صورت ناراضی بودن بعد از انجام این کار امکان تخلیه فیلر تزریق شده وجود دارد.

بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران ؟

کلینیک زیبایی ندای سلامت بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو، با استفاده از متخصصین مجرب و استفاده از بهترین برند های تزریق ژل این خدمت را به شما مراجعه کنندگان محترم ارائه می دهد.

مرکز تزریق ژل در تهران ؟

کلینیک زیبایی ندای سلامت واقع در خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4 مرکز معتبر تزریق ژل در تهران است.

دکتر خوب برای تزریق ژل ؟

خانم دکتر ندا بابازاده یکی از بهترین متخصصین زیبایی پوست در تهران، یکی از بهترین متخصصین تزریق ژل و فیلر می باشد.

ایشان با استفاده از بهترین برند های معتبر و شناخته شده ژل و فیلر با تضیمن کامل خدمات خود را به مراجعه کنندگان کلینیک زیبایی ندای سلامت ارائه می دهد.

منبع :

www.nedayesalamat.com/تزریق-ژل/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email