تبلیغات در پیج اشپزی اینستاگرام

ما در این مقاله قصد داریم به صورت  جامع شما را با بهترین پیج های آشپزی اینستاگرام آشنا کنیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اگر به دنبال تبلیغات در اینستاگرام هستید و میخواهید به پیج های آشپزی تبلیغات دهید، ما در اینجا چند مورد از بهترین پیج های آشپزی اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد.

همانطور که میدانید می توان استدلال کرد که اینستاگرام یک شبکه رسانه اجتماعی است که شبیه هیچ شبکه دیگری نیست. به جای کلمات، این پلتفرم تقریباً به طور کامل حول به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها ساخته شده است.

بهترین پیج های آشپزی اینستاگرام

پیج آشپزی آریا تهران  arya.tehran.cooking

یکی از بهترین پیج های آشپزی می باشد که تمامی دوره های اشپزی فنی حرفه ای را برگزار کرده و پس از پایان هر دوره مدرک بین المللی قابل ترجمه را نیز ارائه میدهد.

 پیج آشپزی cook.mag

یکی دیگر از پیج های آشپزی می باشد که غذا های تمامی شهر ها و کشور های بین المللی را داخل صفحه خود منتشر میکند.

 پیج آشپزیashpazi_khob

یکی از برترین پیج های آشپزی موجود در اینستاگرام می باشد، که هموراه پست هایی در رابطه با انواع خوراکی ها منتشر میکند، اگر به دنبال یادگیری سریع اشپزی هستید این پیج بهترین گزینه خواهد بود.

 پیج آشپزیdigcheh

یکی دیگر از پیج های اینستاگرامی در رابطه با آشپزی می باشد که تمامی دستور پخت و طرز تهیه انواع غذا های ایرانی و ملل را داخل صفحه خود به8 انتشار میگذارد.

پیج اینستاگرام salade.shik

یکی از بهترین و برترین پیج آشپزی ایسنتاگرام می باشد که تبلیغات نیز می پذیرد. تزئیین سالاد و دکور میز هم یکی از مواردی می باشد که این پیج همواره پست و استوری میگذارد.

اینستاگرام که در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد، با بیش از یک میلیارد حساب ثبت شده، به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است. به نظر می رسد امروزه همه در اینستاگرام حضور دارند، از کسب و کارهای کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ، سازمان های خبری گرفته تا موسسات فرهنگی، افراد مشهور، عکاسان و موسیقی دانان، و از صنعت کلبه اینفلوئنسرهایی که در پی آن آمده اند، صحبتی نکنیم.

برترین پیج های آشپزی اینستاگرام

برای کمک به شما برای شروع، اجازه دهید برخی از اساسی ترین کارهایی را که می توانید با حساب اینستاگرام خود انجام دهید، مرور کنیم.

برای شروع استفاده از اینستاگرام، باید برنامه را دانلود کرده و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. این به صورت رایگان در دستگاه های iOS، Android و Windows در دسترس است. در حالی که برنامه‌ای به طور کامل برای iPads بهینه‌سازی نشده است، همچنان می‌توانید با تغییر تنظیمات App Store خود برای یافتن برنامه، از تجربه کامل IG در iPad خود لذت ببرید.

پس از باز کردن برنامه برای اولین بار، از شما خواسته می شود یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یا با حساب فیس بوک خود وارد شوید. اگر انتخاب کنید یک حساب کاربری جدید بسازید، این فرآیند ساده است: از شما شماره تلفن یا آدرس ایمیل، نام کامل، نام کاربری دلخواه و رمز عبور خواسته می شود.

هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد می کنید، شایان ذکر است که می توانید بدون خروج از سیستم چندین اکانت اینستاگرام ایجاد کرده و بین آنها جابجا شوید – یک ویژگی بسیار مفید اگر می خواهید، مثلاً، حساب های جداگانه برای استفاده شخصی و حرفه ای اجرا کنید.

اگرچه اینستاگرام عمدتاً برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده است، تجربه دسکتاپ – زمانی بسیار محدود بود – در طول سال‌ها به طور پیوسته بهبود یافته است. امروز می‌توانید از رایانه خود وارد اینستاگرام شوید و از یک مرورگر وب برای ویرایش نمایه‌تان، مشاهده فید، لایک و کامنت روی پست‌ها و ارسال و دریافت پیام‌های مستقیم استفاده کنید.

تنها کاری که نمی توانید در رایانه خود انجام دهید؟ عکس و فیلم ارسال کنید. به هر حال نه به طور رسمی اگر نمی‌دانید چگونه عکس‌ها و ویدیوها را از رایانه خود پست کنید، یک راه حل در تنظیمات مرورگر شما وجود دارد.

هنگامی که برای اولین بار حساب اینستاگرام خود را راه اندازی می کنید، می خواهید پروفایل خود را تنظیم کنید. صفحه نمایه شما مرکزی برای همه عکس‌ها و ویدیوهای شماست، جایی که می‌توانید افرادی را که دنبال می‌کنید و چه کسانی شما را دنبال می‌کنند، پیگیری کنید. همچنین جایی است که می توانید به تنظیمات خود دسترسی داشته باشید.

صفحات نمایه اغلب اولین چیزی است که افراد بازدید می کنند، بنابراین بهتر است نام کاربری، تصویر نمایه و بیو خود را به روز نگه دارید. تصویر نمایه شما نمادی است که با نام کاربری شما در سراسر پلتفرم ظاهر می شود، در حالی که بیوگرافی شما فضایی برای ارائه توضیحات مختصری از خود یا برندتان است. همچنین می‌توانید در صورت وجود پیوندی به وب‌سایت خود اضافه کنید.

ارتباط با دیگران در اینستاگرام به این معنی است که مطمئن شوید اعلان‌های مناسب را در زمانی که می‌خواهید دریافت می‌کنید. این پلتفرم به شما این قدرت را می دهد که انتخاب کنید چه اعلان های فشاری به دستگاه شما ارسال می کند.

به عنوان مثال، شاید بخواهید زمانی که یک فالوور جدید دریافت می کنید یا زمانی که شخصی در مورد پست شما نظر می دهد، یک اعلان دریافت کنید. یا شاید احساس می‌کنید غرق پینگ شده‌اید و می‌خواهید اعلان‌ها را به طور کامل خاموش کنند.

اکنون که برنامه را دانلود کرده اید و نمایه خود را تنظیم کرده اید، زمان شروع به اشتراک گذاری است.

اینستاگرام در هسته خود یک شبکه اجتماعی است و در عین حال یک شبکه بسیار بصری است. هر بار که برنامه را باز می‌کنید، با فید اصلی پست‌های اخیر از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید مواجه می‌شوید. در پایین یک نوار منو قرار دارد که در هر کجای برنامه که هستید قابل دسترسی است.

در اینجا کاری است که هر دکمه از چپ به راست انجام می دهد:

صفحه اصلی: فید اصلی شما که در آن می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای ارسال شده توسط دوستانتان را مرور کنید.

جستجو و کاوش: نماد ذره‌بین شما را به صفحه کاوش می‌برد، جایی که می‌توانید محتوای حساب‌هایی را که هنوز دنبال نمی‌کنید اما ممکن است به آن‌ها علاقه مند باشید، جستجو و مرور کنید.

آپلود: دکمه بزرگ بعلاوه نحوه آپلود و ویرایش عکس‌ها و ویدیوها، یا با انتخاب از رول دوربین گوشی یا باز کردن دوربین در داخل برنامه است.

Activity: نماد قلب شما را به صفحه‌ای می‌برد که لایک و نظرات پست‌های شما را در کنار سایر به‌روزرسانی‌های فعالیت نمایش می‌دهد.

نمایه: این نماد به صفحه نمایه شما هدایت می شود که بیوگرافی و پست های شما را نشان می دهد. همچنین جایی است که می توانید به تنظیمات خود دسترسی داشته باشید.

مانند سایر شبکه های اجتماعی، اینستاگرام همان چیزی است که شما آن را می سازید. برای اکثر مردم، چک کردن اینستاگرام به معنای فضول بودن و ابراز وجود است. برای مجموعه کارآفرینی، مانند صاحبان مشاغل، برندها و تأثیرگذاران، اینستاگرام یک ابزار بازاریابی ضروری با دسترسی بی نظیر است.

اما اگر به اصول اولیه بازگردیم، اینستاگرام از یک فرض ساده کار می‌کند: شما حساب‌هایی را دنبال می‌کنید که مورد علاقه شما هستند. به نوبه خود، مردم شما را دنبال می کنند. مردم می توانند پست های شما را “لایک” کنند و روی آنها نظر بدهند و شما نیز می توانید همین کار را با پست های آنها انجام دهید. این که آیا شما مشخصات پایینی داشته باشید یا دنبال کنندگان جمع آوری کنید، میزان فعال بودن شما کاملاً به شما بستگی دارد.

برای اشتراک‌گذاری عکس یا ویدیو در اینستاگرام در بهترین پیج های آشپزی اینستاگرام، روی دکمه بزرگ پلاس ضربه بزنید، جایی که می‌توانید عکس‌ها یا ویدیوها را از رول دوربین گوشی خود برای پست انتخاب کنید. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا حداکثر 10 عکس و ویدیو را برای ارسال همزمان انتخاب کنید.

برای هر پست در بهترین پیج های آشپزی اینستاگرام، می‌توانید فیلتری اعمال کنید، که بسته به اینکه از چه کسی بخواهید، برای تجربه اینستاگرام ضروری است. فیلترها ویرایش عکس‌ها را با پوشش‌های از پیش تنظیم شده بصری آسان می‌کنند. به عنوان مثال، برخی از فیلترها، مانند “Mayfair” به همه چیز رنگ صورتی می دهند. دیگران، مانند “بید”، همه چیز را سیاه و سفید می کنند.

هنگامی که پست شما مورد پسند شما قرار گرفت و آماده ارسال شد، چند کار اختیاری دیگر وجود دارد که می توانید قبل از زدن دکمه “اشتراک گذاری” انجام دهید:

یک عنوان اضافه کنید: زیرنویس ها همیشه ایده خوبی هستند. می توانید از کلمات، ایموجی ها یا هشتگ ها استفاده کنید. درست مانند کامنت‌ها، می‌توانید با قرار دادن «@» در مقابل نام کاربری، دوستان را «منشن» کنید. به خاطر داشته باشید که می‌توانید زیرنویس‌ها را در هر زمان ویرایش کنید – یا در صورت نیاز در آینده، آن‌ها را حذف کنید.

تگ کردن افراد: اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که فردی را در عکس های خود “تگ” کنید. وقتی فردی را تگ می‌کنید، در فید فعالیتش اعلان دریافت می‌کند.

افزودن مکان: برچسب‌های موقعیت مکانی به دیگران اطلاع می‌دهند که عکس شما از کجا گرفته شده است. با کلیک بر روی یک برچسب موقعیت مکانی شما را به فید موقعیت مکانی مربوطه می رساند، جایی که می توانید سایر پست های عمومی را مطالعه کنید.

همچنین به سایر حساب‌های اجتماعی پست کنید: اینستاگرام همچنین به شما این امکان را می‌دهد که همزمان یک پست در سایر حساب‌های اجتماعی منتشر کنید. با پیوند دادن حساب ها، می توانید به فیس بوک، توییتر و تامبلر ارسال کنید.

بهترین راه برای یافتن افرادی که باید دنبال شوند، ضربه زدن روی نماد ذره بین در پایین برنامه است. با این کار صفحه کاوش باز می شود، جایی که فید پست های پیشنهادی را بر اساس آنچه اینستاگرام فکر می کند به آن علاقه دارید، پیدا خواهید کرد.

صفحه کاوش را می توان بر اساس موضوع سازماندهی کرد – راه عالی دیگری برای کشف محتوا. علاوه بر این، صفحه جایی است که می توانید کاربران را با نام جستجو کنید.

وقتی صحبت از تعامل با دیگران به میان می آید، اینستاگرام در بهترین پیج های آشپزی اینستاگرام کمتر شبیه فیس بوک و بیشتر شبیه توییتر عمل می کند. در بیشتر موارد، لازم نیست درخواست دوستی بفرستید و منتظر بمانید تا طرف مقابل آن را بپذیرد.

دنبال کردن افراد دیگر مطمئن می شود که پست های آنها را در فید خود می بینید. مردم می توانند ببینند که شما چه کسانی را دنبال می کنید و چه کسانی شما را دنبال می کنند.

تنها کاربرانی که باید از آنها بخواهید دنبال کنند، کسانی هستند که حساب خود را “خصوصی” کرده اند. وقتی روی «دنبال کردن» در یک نمایه خصوصی ضربه می‌زنید، باید منتظر بمانید تا آن کاربر شما را بپذیرد تا بتوانید رسماً او را دنبال کنید.

همچنین می توانید دفترچه مخاطبین گوشی خود را به اینستاگرام متصل کنید، که راه بسیار خوبی برای یافتن دوستان در اینستاگرام است

پیام های اینستاگرام

صفحه پیام های برخی حساب ها کمی متفاوت به نظر می رسد. بیزینس اینسایدر

اینستاگرام علاوه بر کامنت گذاشتن روی پست افراد، یک سیستم پیام رسانی مستقیم دارد که به شما امکان می دهد با هرکسی که شما را دنبال می کند، به صورت خصوصی چت کنید. اگر پیامی به شخصی ارسال کنید که شما را دنبال نمی‌کند، آن پیام در پوشه «درخواست‌های پیام» خودش طبقه‌بندی می‌شود. برای شروع مکالمه، شخص گیرنده باید پیام را بپذیرد.

پیام های مستقیم هم در برنامه و هم در وب سایت دسکتاپ در دسترس هستند.

برای دسترسی به منوی پیام‌هایتان، روی نماد هواپیمای کاغذی در فید خانه‌تان ضربه بزنید. از آنجا، تمام افرادی که در گذشته با آنها گفتگو کرده اید به شما نشان داده می شود. همچنین می توانید برای شروع یک مکالمه جدید روی نماد قلم و کاغذ در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید یا برای شروع یک چت ویدیویی، روی نماد دوربین ضربه بزنید.

هنگامی که در یک مکالمه هستید، می توانید انواع پیام ها را ارسال کنید. این شامل پیام های متنی اولیه، پست های اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده، GIF های متحرک و موارد دیگر است. همچنین می‌توانید پیام‌ها را لایک کنید، یا اگر دیگر نمی‌خواهید پیام‌ها را ببینید، آن‌ها را حذف کنید.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، اینستاگرام به طور منظم ویژگی های جدیدی را ارائه می کند. از محتوای جدید گرفته تا مجموعه‌ای از ابزارهای خلاقانه که همیشه در حال گسترش هستند، اینستاگرام فرصت‌های زیادی برای ابراز وجود و خلاقیت ارائه می‌دهد.

در اینجا جدیدترین و بهترین ویژگی‌های اینستاگرام وجود دارد که ارزش دانستن دارد:

استوری های اینستاگرام

با کلیک بر روی نماد بعلاوه در نوار Stories به استوری خود اضافه کنید. بیزینس اینسایدر

بسیاری از مردم به طور انحصاری از اینستاگرام برای ایجاد و مشاهده استوری ها استفاده می کنند که پست های قابل شخصی سازی هستند که فقط 24 ساعت دوام می آورند. این پست‌ها، که می‌توانند ترکیبی از عکس‌ها و ویدیوهای کوتاه باشند، در قالب نمایش اسلاید ارائه می‌شوند و از طریق بالای صفحه اصلی قابل دسترسی هستند. و وقتی می گوییم قابل تنظیم، به معنای قابل تنظیم است. برخلاف پست‌های معمولی که فقط فیلترهای ساده را پوشش می‌دهند، Stories دارای انواع عناصر خلاقانه است، از جمله:

راه‌های مختلفی برای افزودن استوری وجود دارد، اما ساده‌ترین راه این است که روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالای فید خانه‌تان ضربه بزنید، جایی که می‌توانید به صورت زنده عکس یا ویدیو بگیرید یا یکی از گالری تلفن خود را انتخاب کنید. از آنجا می توانید نقاشی بکشید، متن اضافه کنید یا هر عنصر خلاقانه دیگری اضافه کنید.

در حالی که استوری‌ها طوری طراحی شده‌اند که پس از یک روز ناپدید شوند، پس از انقضا به‌طور خودکار در بایگانی خصوصی شما ذخیره می‌شوند (که در عرض کمی توضیح خواهیم داد). همچنین می‌توانید استوری‌ها را به‌طور دائم در نمایه خود منتشر کنید تا بازدیدکنندگان در هر زمان آن را تماشا کنند.

Instagram Live قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد “پخش زنده” را پخش کنید – به عبارت دیگر، ویدیوی زنده را از دستگاه خود برای هر کسی که می‌خواهد تماشا کند پخش کنید. بینندگان می‌توانند هنگام پخش جریانی برای شما پیام‌ها و قلب‌ها ارسال کنند، و این روشی عالی برای صحبت با همه دنبال‌کنندگانتان به‌طور هم‌زمان یا پخش یک رویداد است.

برای پخش زنده در اینستاگرام، باید اینستاگرام را باز کنید و به صفحه دوربین درون برنامه بروید. پس از آن، می توانید “Live” را در پایین صفحه انتخاب کنید. می‌توانید هر بار یک ساعت به صورت زنده پخش کنید – پس از آن، پخش زنده تمام می‌شود و باید دوباره شروع کنید.

هرگاه فردی که دنبال می‌کنید پخش زنده را شروع کند، اعلانی دریافت خواهید کرد. اگر افراد زیادی را دنبال می‌کنید، این ممکن است به معنای سیل دائمی اعلان‌هایی باشد که به آن‌ها نیاز ندارید. خوشبختانه، خاموش کردن اعلان‌های لایو اینستاگرام فقط یک لحظه طول می‌کشد.

IGTV پلتفرم ویدیویی طولانی مدت اختصاصی اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهایی با طول حداکثر 15 دقیقه (یا 60 دقیقه در صورت استفاده از نسخه دسکتاپ) آپلود کنند. IGTV برنامه مخصوص به خود را برای آیفون و اندروید دارد، اما می توانید آن را در برنامه معمولی اینستاگرام نیز پیدا کنید.

برای باز کردن IGTV، روی نماد ذره بین در پایین برنامه ضربه بزنید، سپس روی «IGTV» نزدیک بالای صفحه ضربه بزنید. در اینجا می‌توانید ویدیوهایی را که دیگران آپلود کرده‌اند تماشا کنید یا ویدیوهای خودتان را ارسال کنید.

با توجه به محبوبیت اینستاگرام و بهترین پیج های آشپزی اینستاگرام ، جای تعجب نیست که برندها تمام تلاش خود را می کنند تا کاربران اینستاگرام را به مشتری تبدیل کنند. طبق آمار اینستاگرام، میلیون ها نفر روزانه از اینستاگرام خرید می کنند.

اگر برای معاملات سفر می‌کنید، در اینجا یک دوره آموزشی در مورد استفاده از صفحه رسمی فروشگاه اینستاگرام وجود دارد. اگرچه همه محصولات را در اینستاگرام نشان نمی دهد، اما همه چیز در این صفحه دارای قیمت و لینک خرید فهرست شده است.

منبع منبع

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email