خرید مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس

خرید مدرک فنی حرفه ای بدون کلاس

اگر به فکر گرفتن مدرک فنی حرفه ای معتبر و جهانی هستید؛ این مقاله را تا انتها بخوانید:

مدارک فنی حرفه ای در سه نوع تقسیم بندی و در رشته های مختلفی مانند فناوری اطلاعات، بازرگانی و امور مالی، آشپزی و … به متقاضیان ارائه می شوند.

1- مدارک رسمی
2- مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای
3- مدرک گذر مهارتی
دانشجو با توجه به نوع مدرکی که قصد دریافت آن را دارند باید در آزمون ها و دیگر موارد، شرکت کرده و سپس اقدام به دریافت گواهینامه فنی حرفه ای نمایند. یکی از این مدارک مهم مدرک icdl است که الان برای استخدام در هر شرکت دولتی و خصوصی الزامی است.

مدارک رسمی فنی حرفه ای

مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای همانطور که از نامش پیداست در داخل کشور و همچنین در کشور های دیگر نیز بسیار معتبر است.

دانشجویان برای دریافت مدرک باید طبق مقررات تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای در آزمونی که تاریخ آن از قبل معین می شود شرکت و نمره قبولی را برای اخذ مدرک کسب کنند. این مدارک از سال ۱۳۹۲ به صورت الکترونیکی هستند و به علت داشتن کد بین المللی، در کشور های دیگر نیز معتبر شناخته می شوند.

این مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت نیز مشکلی بوجود نمی آورد. همانطور که قبل تر گفته شد مدرک رسمی فنی حرفه ای به دلیل داشتن کد بین المللی در بیش از ۱۸۶ کشور دنیا معتبر شناخته می شود و می تواند برای افرادی که قصد خروج از کشور را دارند، مهاجرت را آسان تر کند.

یکی دیگر از مزایای دریافت مدرک رسمی فنی و حرفه ای دریافت تسهیلات از بانک است و برای افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند بسیار کمک خواهد کرد.

برای اطلاع از رشته حساب داری اینجا کلیک کنید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email