crm آموزشگاهی با قابلیت های پیشرفته

crm آموزشگاهی با قابلیت های پیشرفته

CRM از نظر لغوی به معنای سیستم ارتباط با مشتریان است، CRM یک سیستم یکپارچه است که به شما کمک می کند بتوانید بتوانید نحوه ارتباط و تعامل با مشتریان خود را به صورت سیستمی مدیریت نمایید.

معمولا در مجموعه ای که شما در آن مشغول فعالیت هستید، درآمد مجموعه از طریق مشتریان شما تامین می شود، حالا شما ممکن است که کار فروش یک محصول را انجام دهید، و یا این که یکسری خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید، و از آن ها هزینه ای را بابت این موضوع دریافت نمایید.

در این جا CRM به شما کمک می کند که بتوانید ارتباط با مشتریان قدیمی یا اصطلاحا مشتریان بالفعل خود را حفظ نمایید، و راه کار های اساسی برای ارتباط با افرادی که در آینده می توانند مشتری مجموعه شما باشند که اصطلاحا به آن ها مشتری بالقوه می گویند در نظر بگیرید.

Crm مخفف چیست

عبارت CRM برگرفته شده از عبارت Customer Relationship Management است، و همانطور که در بخش قبلی گفته شد، سیستم یکپارچه ارتباط با مشتریان از طریق نرم افزار CRM شکل می گیرد.

CRM امروزه مورد نیاز هر سازمان و یا شرکتی است که قصد دارد یک مدیریت سیستمی و یکپارچه برای مجموعه خود در نظر بگیرد و بتواند با کمک CRM مشتریان فعلی خود را حفظ کرده و با جذب مشتریان بازار هدف خود درآمد مجموعه خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

مدیریت ارتباط با مشتری به زبان ساده

با توجه به توضیحاتی که دربخش قبلی راجع به Crm چیست و چه کاربردی دارد داده شد، CRM را امروزه تنها به عنوان یک نرم افزار نمی توان در نظر گرفت، چرا که CRM مانند یک همکار و یا عصای دست در مجموعه در کنار ماست و به ما کمک می کند که بتوانیم نحوه ارتباط با مشتریانمان و کیفیت نحوه پاسخگویی به نیاز های آن ها را مدیریت کنیم.

در نتیجه زمانی که کیفیت ارتباط ما با مشتریان افزایش پیدا کند، این امر باعث افزایش اعتماد مشتریان به مجموعه و تبدیل آن ها به مشتریان ثابت و وفادار به مجموعه ما خواهد شد.

درواقع CRM کسب و کار ما را از دید مشتری بررسی می کند، و به همین دلیسل است که می تواند پاسخ مناسبی را به نیاز های مشتریان ما دهد.

کاربرد CRM در سازمان

معمولا در سازمان ها و شرکت های مختلف CRM از 4 جهت مورد استفاده قرار می گیرد :

  • CRM استراتژیک
  • CRM عملیاتی
  • CRM تحلیلی
  • CRM تعاملی

CRM استراتژی :

CRM استراتژی، یک نقشه راه برای شما در نظر می‌گیرد تا شما به کمک این نقشه راه بتوانید برای مجموعه خود یک سری مشتریان جدید را جذب کرده و همچنین بتوانید نیازهای مشتریان فعلی خود را هم شناسایی کنید و آنها را هم حفظ نمایید.

CRM استراتژی نقش بسیار مهمی را دارد چرا که موجب می شود شما بتوانید تعداد مشتریان بازار هدف خود را گسترش دهید.

CRM عملیاتی :

بعد از اینکه شما به کمک CRM استراتژی، استراتژیک و نقشه راه خود را مشخص کردید حالا نوبت به عملیات کردن اهداف شما می رسد و CRM عملیاتی فرایندهای ارائه خدمت به مشتریان مانند بازاریابی خدمات پس از فروش و غیره را مدیریت می کند.

CRM تحلیلی :

CRM تحلیلی با استفاده از داده هایی که از بخش CRM استراتژیک و عملیاتی حاصل شده است تمامی این داده ها را تبدیل به اطلاعاتی می‌کند که در تصمیم گیری هایی که شما در آینده برای پیشبرد اهداف سازمان خود می خواهید انجام دهید کمک می کند.

به عنوان مثال CRM تحلیلی می تواند به شما کمک کند که مثلا در سال گذشته بیشترین فروش محصولات شما مربوط به کدام بخش است که شما بتوانید بر روی آن محصول یا خدمت تمرکز بیشتری را انجام دهید و در نهایت فروش بیشتری را از آن به دست آورید.

CRM تعاملی :

یک بخش مهم دیگر از CRM را CRM تعاملی تشکیل می دهد که در واقع CRM تعاملی به عنوان یک واسط بین شما و مشتریان شما عمل می‌کند.

همانطور که می‌دانید در آمد مجموعه شما از مشتریان مجموعه حاصل می شود، حالا اگر شما بتوانید با ایجاد یک تعامل مناسب میان خود و مشتری خواسته های دقیق وی را شناسایی کنید و در واقع برای مشتری خود ارزش بیشتری قائل شوید قطعا شناسایی نیاز مشتریان می توانند به نگه داشتن و جذب آنها در آینده به شما کمک کند.

یا به عبارت دیگر می توان گفت که CRM تعاملی به شما کمک می‌کند که شما خود را به جای مشتری قرار دهید و بتوانید خواسته وی را به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه دهید.

نرم افزار crm چیست؟

در این بخش قصد داریم که نرم افزار قدرتمند CRM را به شما معرفی نماییم، تیم برنامه نویسی شرکت ATGO یک نرم افزار CRM جامع را با کمک زبان برنامه نویسی PHP طراحی کرده اند که می تواند به مدیریت یک مجموعه آموزشی کمک کند.

در بخش زیر برخی از قابلیت های این نرم افزار را به شما معرفی کرده ایم.

CRM آموزشگاهی شرکت ATGO یک پلتفرم کامل برای مدیریت آموزشگاه و ثبت نامی ها و همچنین باز جذب افرادی که قبلا در دوره های آموزشگاه شما ثبت نام کرده بودند می باشد.

امکانات این CRM آموزشگاهی به گونه‌ای تهیه دیده شده است که شما می توانید به راحتی مشخصات ثبت نامی های دوره را در آموزشگاه خود ببینید.

کلاسهای جدید ثبت کنید و مدیر و کلاس های خود را مدیریت کنید علاوه بر آن می توانید اطلاعات تماس گیرندگان خود را نیز ثبت نمایید.

تا پس از آن بتوانید نرخ تبدیل تماس به ثبت نامی را در آموزشگاه خود مشاهده کنید.

با استفاده از این CRM شما می‌توانید روشهای آشنایی افراد با آموزشگاه خود را مشاهده کنید و در راستای توسعه آموزشگاه از این اطلاعات استفاده کنید.

به طور مثال می خواهید ببینید چه افرادی در سال جدید از طریق سایت و یا تراکت و یا انواع بنرهای تبلیغاتی مانند تبلیغات اینستاگرامی با شما آشنا شده اند، تا بتوانید در سال جدید روی بیشترین نوع تبلیغ که برای شما سود آور بوده است هزینه کنید.

در این CRM آموزشگاهی شما می توانید مدیریت کاملی بر جلسات و دوره های برگزار شده در آموزشگاه خود داشته باشید به طور مثال اگر جلسه به تعویق بیفتد شما می توانید به راحتی برای تمامی افراد آن دوره که می بایست در آن جلسه شرکت می کردند پیام ارسال کنید که جلسه شما تعویق یافته و یا کنسل شده است.

محیط بصری بسیار ساده مانند یک فایل اکسل و یا تصویری که میبینید اجازه مدیریت کلاس ها را به شما ارائه می دهد و شما می توانید ببینید در هر کلاس در هر ساعت از کلاس جلسه برگزار می‌شود و در صورت لزوم تغییرات لازم را در آن جلسه اعمال کنید.

علاوه بر آن شما می توانید مدیریت کاملی بر اساتید آموزشگاه داشته باشید، اینکه چه تعداد ساعت و چه تعداد جلسه در یک ماه برای دوره های شما داشتند و از این تعداد کدامشان کنسلی بوده و جلساتشان برگزار نشده اند و یا مربوط به کدام دوره می باشد.

از دیگر امکانات این CRM امکان اضافه کردن خدماتی غیر از دوره و کلاس می باشد، به عنوان مثال شما در آموزشگاه خود علاوه بر ارائه خدمات آموزشی، خدمات فروش کتاب و یا فیلم آموزشی را نیز دارید.

شما در این CRM می توانید این خدمات را بگنجانید و همچنین گزارش های آنها را در بازه های زمانی دلخواه مشاهده نمایید.

صدها امکانات کاربردی برای مدیریت آموزشگاه در این CRM گنجانده شده که از بارزترین ویژگی های آنها می توان به امکان ارتباط با کالر آیدی و فیش پرینتر و همچنین موارد زیر اشاره کرد.

امکانات نرم افزار crm چیست؟

  1. امکان افزودن افراد به CRM
  2. امکان تعریف کارمند و استاد و افزودن دسترسی به هر یک از اعضا
  3. امکان ثبت تماس و افزودن پیگیری به سادگی، دستی و اتوماتیک با کالر ایدی
  4. امکان پیگیری افراد تماس گیرنده توسط منشی و یا کارشناس ثبت نام در بازه هایی مختف
  5. مشاهده پیگیری های روز، ثبت نیتجه و مشاهده آمار های مختلف از روند پیگیری و اثر بخش بودن آن
  6. امکان افزودن کلاس و ظرفیت کلاس
  7. امکان افزودن دوره
  8. امکان افزودن دورههای مختلف در یک کلاس و ثبت مدرس برای آن
  9. امکان ثبت جلسات یک دوره و ضعیت برگذاری آن
  10. امکان ثبت نام افراد در یک یا چند دوره به صورت خصوصی و عمومی
  11. امکان ارائه تخفیف به ثبت نام شدگان و مشاهده دلایل آن
  12. امکان ثبت دلایل انصراف ثبت نامی ها مشاهده آمار های مختلف از آن
  13. امکان مدیریت شهریه ها به صورت اقساطی
  14. مشاهده لیست بدهکاران و تسویه ها با فیلتر خوی مختلف برای پیگیری
  15. امکان ثبت انواع روش پرداخت مانند، کارت به کارت، انلاین، دستگاه پز و…
  16. مدیریت فیش ها و دریافتی ها و امکان ثبت چند روش پرداخت بدای یک فیش
  17. امکان ارسال پیام تکی و یا گروهی برای شرکت کنندگان و تماس گیرندگان
  18. امکان ثبت اتوماتیک ثبت نامی از طریق سایت
  19. آمار های کاملا حرفه ای

امکانات ذکر شده، جز حداقل امکاناتی هستند که یک نرم افزار CRM یا سیستم ارتباط با مشتری باید داشته باشد.

حال اگر شما امکانات دیگری هم مد نظرتان است، که می تواند CRM را توسعه دهد و قدرتمند تر کند، تیم برنامه نویسی شرکت ATGO بسیار خرسند می شوند که از پیشنهادات شما در راستای توسعه این نرم افزار استفاده کنند.

ضمن این که اگر پیشنهادات شما بتواند به پیشرفت این پروژه کمک کند، همکاران ما تخفیفات ویژه ای را برای شما در جهت خریداری این نرم افزار در نظر می گیرند.

قیمت نرم افزار CRM

قیمت پایه ای که شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO برای نرم افزار CRM آموزشگاهی خود در نظر گرفته است، هزینه ماهیانه 300 هزار تومان است.

البته اگر حوزه فعالیت شما حوزه ای به غیر از CRM است، می توانید درخواست دهید که همکاران ما نرم افزار CRM را برای شما تغییر کاربری دهند، و CRM متناسب با حوزه کسب و کار شما بازطراحی و پیاده سازی شود.

در بخش زیر یک لینک ارتباطی تهیه شده است که شما از طریق آن می توانید با تیم مشاوره شرکت ATGO ارتباط برقرار نمایید.

خرید crm

ورود به سامانه crm

برای ورود به سامانه CRM ما یک ویدئوی آموزشی تهیه کرده ایم که در این ویدئو نحوه ورود به سامانه CRM و کارکردن به بخش های مختلف آن را به شما توضیح می دهیم.

این ویدئو به زودی تدوین می شود و در این بخش قرار می گیرد.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، شما می توانید نظرات و سئوالات خود را در انتهای این صفحه و در بخش نظرات وارد نمایید.

ضمن این که جهت دریافت مشاوره جهت راه اندازی CRM برای حوزه کسب و کار خود می توانید با شماره های 02166931857 و 09120145021 تماس بگیرید، یا از طریق لینک شبکه های اجتماعی در کنار صفحه با مشاورین مجموعه ATGO ارتباط بگیرید.

پیشنهاد مطالعه » در صورت تمایل می توانید سایر مقالات کاربردی زیر را مطالعه نمایید :

آنلاین شاپ چیست

نصب جاوا اسکریپت

HTML چیست

آموزش طراحی سایت

افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

فونت چیست

سایت ریپورتاژ آگهی

سئوالات متداول در مورد Crm چیست و چه کاربردی دارد ؟

Crm چیست ؟

CRM یا Customer Relationship Management از نظر لغوی به معنای سیستم ارتباط با مشتریان است، CRM یک سیستم یکپارچه است که به شما کمک می کند بتوانید بتوانید نحوه ارتباط و تعامل با مشتریان خود را به صورت سیستمی مدیریت نمایید.

نرم افزار crm چیست؟

نرم افزار CRM یک پلتفرم جامع برای مدیریت ارتباط با مشتریان است، ثبت اطلاعات مشتریان و دسته‌بندی آن‌ها، داشتن اتوماسیون بازاریابی و فروش اتوماسیون خدمات پس از فروش، مدیریت موجودی انبار و مدیریت محصولات، ارسال پیامک به مشتریان، ارسال ایمیل و فکس به مشتریان و غیره از امکانات این نرم افزار است.

امکانات نرم افزار crm چیست ؟

امکان افزودن افراد به CRM، امکان تعریف کارمند و استاد و افزودن دسترسی به هر یک از اعضا، امکان ثبت تماس و افزودن پیگیری به سادگی، امکان پیگیری افراد تماس گیرنده توسط منشی، امکان ثبت جلسات، مشاهده لیست بدهکاران و تسویه ها، امکان ثبت انواع روش پرداخت مانند، کارت به کارت، انلاین، دستگاه پز و غیره

خرید پکیج دوره ای نرم افزار CRM ؟

براای خریداری پکیج های نرم افزار CRM به صورت ماهیانه، سالانه و غیره شما می توانید با شماره های 02166931857 و 09120145021 تماس بگیرید، ضمن این که شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO برای دوره ماهیانه پکیج CRM قیمت 300 هزار تومان را در نظر گرفته است.

آیا سیستم ارتباط با مشتریان یا CRM قابلیت ارتقا دارد؟

بله، شما در صورتی که نیاز به امکانات اضافه تری به در CRM دارید می توانید درخواست خود را ثبت نمایید تا همکاران ما امکانات مد نظر شما را به نرم افزار اضافه کنند.
البته تیم برنامه نویسی ATGO سعی کرده است که به بهترین شکل تمامی موارد مورد نیاز یک CRM قدرتمند را به این نرم افزار اضافه کنند.

CRM مورد نیاز چه سازمان هایی است ؟

مطمئنا می توان گفت که تمامی شرکت ها و سازمان هایی که قصد دارند سیستم مدیریت خود را به صورت یکپارچه و سیستمی اداره کنند نیاز به یک نرم افزار CRM برای ایجاد ارتباط با مشتریان خود داشته باشند.
قطعا CRM یکی از ابزار هایی است که می تواند به شما کمک کند که درصد فروش خود را بالا ببرید، و بازار هدف مجموعه خود را گسترش دهید.
و به همین دلیل است که امروزه اکثر کارخانجات صنعتی بزرگ، شرکت ها، سازمان ها و مراکز آموزشی از این نرم افزار برای ایجاد تعامل و ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند.

منبع »

atgo.ir/crm-چیست-و-چه-کاربردی-دارد/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email