برند های گاوصندوق کره ای + گاوصندوق دیجیتال کره ای

گاوصندوق دیجیتال کره ای

نگه داری و محافظت از مدارک ارزشمند برای افراد دشوار می باشد. تمامی افراد می توانند برای جلوگیری از سرقت و دزدی وسایل و مدارک ارزشمند خود از انواع برندهای گاوصندوق کره ای استفاده کنند. گاوصندوق کره ای یکی از بهترین صندوق های می باشد که در فروشگاه سیف باکس شاپ با مقرون به صرفه ترین قیمت به فروش می رسد.

گاوصندوق کره ای اصل

تعدادی از کاربران به علت سواستفاده بعضی افراد با عنوان فروش گاوصندوق کره ای اصل، ترید در خرید گاوصندوق کره ای اصل دارند و نگرانی بابت تقلبی بودن گاوصندوق کره ای دارند. در این خصوص باید بدانید اعتماد به هر فروشگاهی کاملا اشتباه می باشد. شما باید برای اطمینان از خرید یک محصول اصل، محصول خود را از فروشگاهی معتبر که دوستان یا آشنایانتان سابقه خرید از آن را دارند، خرید کنید و یا اینکه در سایت های مختلف متناسب با استقبال و نظرات کاربران فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

باید گفت در چندین سال گذشته با توجه به استقبال فوق العاده کاربران از فروشگاه سیف باکس شاپ، به جرات می توان گفت این فروشگاه یکی از معتبر ترین فروشگاه های فروش گاوصندوق کره ای اصل، انواع گاوصندوق اصل با بهترین کیفیت می باشد.

گاوصندوق کاوه یکی از برترین و ایمن ترین گاوصندوق در سراسر کشور می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این صندوق به صفحه گاوصندوق های اداری کاوه مراجعه نمایید.

برند های گاوصندوق کره ای

گاوصندوق کره ای با توجه به قابلیت ها و ویژگی های خاصی که دارد، توانسته است توجه های زیادی را به خود جلب کند و تاکنون طرفداران زیادی دارد. به همین منظور برای آشنایی بیشتر شما با انواع برند های گاوصندوق کره ای قصد داریم در بخش زیر آنها را معرفی کنیم:

  1. گاوصندوق کره ای نیکا
  2. گاوصندوق کره ای ایگل
  3. گاوصندوق دیجیتال کره ای
  4. گاوصندوق خانگی کره ای
  5. گاوصندوق کره ای دیجیکالا

گاوصندوق کره ای نیکا

اگر به دنبال خرید یک گاوصندوق کره ای عالی هستید ما به شما گاوصندوق کره ای نیکا را پیشنهاد می کنیم. برخی از ویژگی های گاوصندوق کره ای نیکا به شرح زیر می باشد:

· دارای قابلیت نسوز

· کیفیت بسیار خوب

· قیمت مقرون به صرفه

· دارای گارانتی و ضمانت معتبر

برای راهنمایی استعلام قیمت گاوصندوق کره ای نیکا (گاوصندوق نیکا ) از بهترین فروشگاه گاوصندوق فروشی به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

گاوصندوق کره ای ایگل

یکی از محصولات گاوصندوق کره ای صندوق ایگل می باشد، گاوصندوق کره ای ایگل یک صندوق فوق العاده ایمن می باشد. برخی از خصوصیات و قابلیت های گاوصندوق کره ای ایگل به شرح زیر می باشد:

  1. دارای بدنه فولادی ( فوق العاده قوی )
  2. ضد اسید
  3. ضد برش
  4. مقاوم در برابر حریق ( نسوز )
  5. دارای رمز های فوق پیشرفته
  6. تشکیل شده از قطعاتی کاملا استاندارد
  7. دارای رمز دیجیتالی
  8. دارای رمز اثر انگشتی

گاوصندوق دیجیتال کره ای

گاوصندوق دیجیتال کره ای یکی دیگر از محصولات فروشگاه سیف باکس می باشد. این صندوق نیز دارای ویژگی های می باشد، برخی از ویژگی های گاوصندوق دیجیتال کره ای شامل موارد زیر می باشد:

  1. این صندوق نسوز می باشد.
  2. با ارتفاع 67 سانتی متر و عرض 50 سانتی متر عمق آن 47 سانتی متر و وزن آن 105 کیلوگرم می باشد.
  3. این صندوق در محیط های اداری، شرکت ها، منازل مناسب می باشد.
  4. این صندوق دارای قفل دیجیتال می باشد، علاوه بر آن این صندوق در برابر دمای 1000 درجه سانتی گراد به مدت 1 ساعت مقاوم می باشد.
  5. دارای کلید های ضد سرقت می باشد.
  6. بدنه آن از جنس فولاد و بتن می باشد.
  7. دارای زبانه های فولادی است.
  8. مجهز به سیستم قفل شونده
  9. قابلیت جابه جایی یا اضافه کردن طبقات را نیز دارد.
  10. دارای سیستم ضد سرقت

گاوصندوق خانگی کره ای

در خصوص انتخاب و خرید گاوصندوق خانگی کره ای باید چند نکته را در نظر داشته باشید، برای مثال: باید به فضایی که برای قرار گیری صندوق در نظر دارید توجه کنید. چرا که ممکن است فضای مورد نظر شما برای قرار گیری صندوق کوچک باشد بنابراین نمی توانید یک صندوق بزرگ را انتخاب و خریداری کنید.

نکته دوم در خصوص انتخاب گاوصندوق خانگی کره ای، این است که در نظر بگیرید چه وسایلی قرار است درون این صندوق قرار بگیرد. اگر مدارک مهم با ابعاد بزرگ دارید باید به خرید صندوق بزرگتری فکر کنید اما اگر مدارک شما ابعاد کوچکب دارند و نیازی به فضای زیادی ندارند می توانید یک صندوق کوچک را انتخاب و در نهایت خریداری کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email