پرفروش ترین گاوصندوق

یکی از سوالاتی که برای اکثر خریداران گاوصندوق پیش می آید این است که بهترین برند safebax چیست ؟ بهترین safebax خارجی کدام است؟ کدام safebax بهترین صندوق ایرانی است؟ و…

در این مقاله با ما همراه باشید تا نه تنها بهترین مارک صندوق خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم، بلکه با بهترین safebax های جهان و بازار در سال 1400 و سال 2021 نیز آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید با کارشناسان فروشگاه صندوق طباطبایی تماس بگیرید و در زمینه خرید انواع صندوق های ایرانی و خارجی از آن ها مشاوره دریافت نمایید.

پیشنهاد ویژه » خرید بهترین گاوصندوق های ایرانی و خارجی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر، و همچنین به صورت اقساطی در فروشگاه safebax طباطبایی

بهترین مارک گاوصندوق ایران

همانطور که می دانید تولید و ساخت گاوصندوق در ایران دارایی تاریخچه ای بیش از 100 سال است و به  همین جهت، به جرات می توان گفت تولیدات برندهای safebax ایرانی در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی نه تنها چیزی کم ندارد، بلکه کاها دارای کیفیت و سطح استاندارد بالاتری نیز می باشد.

با توجه به آنچه گفته شد، اگر به دنبال خرید یک صندوق ایمن، با کیفیت، با قیمت مناسب هستید به نمایندگی های فروش صندوق های ایرانی سری بزنید.

اما بهترین صندوق ایرانی کدام است؟ در بین برندهای صندوق ایرانی می توان به شرکت های safebax گنج بان، شرکت کاوه، شرکت گنجینه (جی ام پی) و شرکت خرم به عنوان برندهای برتر ایران اشاره کرد.

هر چند در حال فعلی بعضی تولید کنندگان خوب دیگر نیز در حال رشد هستند.

معرفی صندوق ایرانی کاوه

گروه صنعتی شرکت ایرانی کاوه  طبق گفته خود، فعالیت اولیه خود را در سال 1300 با ساخت تجهیزات اداری شروع و سپس به عنوان اولین سازنده صندوق های نسوز و سایر ادوات ایمنی در ایران و خاورمیانه شروع کرده و اولین دارنده گواهینامه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با قدمتی نزدیک به یک قرن است.

اگر قصد خرید گاوصندوق کاوه را داشته باشید، با طیف وسیعی از برندهای مواجه خواهید شد که هر کدام متناسب با کاربرد دارای قابلیت های و ویژگی های متفاوتی هستند. برای مشاهده لیست کامل صندق های شرکت کاوه از قسمت زیر استفاده کنید.

برای مشاهده محصولات شرکت کاوه به لینک زیر مراجعه نمایید »

محصولات شرکت کاوه

از بهترین صندوق های کاوه می توان به گاوصندوق کاوه مدل 250kr اشاره کرد. صندوق کاوه مدل 250KR با کلید و رمز تایوانی برای شرکت ها ، بانک ها ، فروشگاه ها و سازمان ها مناسب است.

از سایر مدل ها می توان به صندوق کاوه مدل 350kr و صندوق کاوه 750s اشاره کرد. از نظر قیمتی، قیمت گاوصندوق کاوه مدل 350kr مناسب و کارایی آن بسیار بالاست.

این صندوق یک ساعت در برابر گرمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد دما مقاومت نشان می دهد. گاوصندوق کاوه 750s برای بانک ها، جواهرفروشی ها و صرافی ها مناسب است.

البته در حوزه طلافروشی، قطعا گاوصندوق آسانسوری مدل کاوه پیشنهاد بهتر و مطمئن تری خواهد بود.

برای اطلاع از صندوق های مناسب برای طلافروشی حتما مقاله گاوصندوق طلافروشی را مطالعه کنید.

معرفی صندوق ایرانی گنجینه

شرکت تولیدی گاوصندوق گنجینه در سال ۱۳۶۲ تاسیس شده و به طور انحصاری در صنایع ایمنی و امنیتی کار می کند.

این شرکت نیز با استفاده از فن آوری های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت بالا در بین تولید کنندگان safebax در جایگاه برتری قرار دارد.

اگر علاقمند به مشاهده محصولات این شرکت هستید از لینک زیر استفاده کنید.

محصولات شرکت gmp

اگر بخواهیم یکی از مدل های خوب این صندوق ایرانی را معرفی کنیم، می توانیم به گاوصندوق گنجینه gs750 اشاره کنیم.

صندوق ایرانی گنجینه مدل gs750 دارای استاندارد های ملی است. همچنین دارای گواهی ISO9001 ،ISO10002 ،ISO14001 ،ISO18001 بوده و دو سال ضمانت نامه کتبی و ده سال خدمات پس از فروش فروشگاه طباطبایی را نیز به همراه دارد.

این محصول می تواند به عنوان یک گاوصندوق دیجیتال خانگی، امنیت اموال ارزشمند شما را حفظ کند.

معرفی صندوق ایرانی گنج بان

شرکت گاوصندوق گنج بان، یکی دیگر از شرکت های خوب تولید کننده safebax در ایران است. گنج بان در واقع مرکز تخصصی فروش صندوق و سازنده انواع صندوقهای نسوز، درب های خزانه و کمد بایگانی است که با بکارگيری از فن آوری روز و بهره گیری از افراد متخصص و نیروهای فنی ماهر از سال 1364 مشغول به فعالیت است.

برای مشاهده لیست کامل مدل های صندوق ایرانی گنج بان از لینک زیر استفاده کنید.

از مدل های خوب قدیمی گنج بان می توان به گاوصندوق گنج بان مدل 150K کلیدی اشاره کرد.

این محصول دارای ۲ سال گارانتی معتبر و ۵ سال خدمات پس از فروش است.

همچنین در برابر آتش سوزی تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد مقاوم می باشد و در انواع قفل کلیدی، رمز مکانیکی و رمز دیجیتال موجود است.

از دیگر مدل های می توان به گاوصندوق گنج بان مدل 75K کلیدی اشاره کرد.

از این محصول می توان به عنوان یک گاوصندوق خانگی ساده و ارزان قیمت یاد کرد.

البته فراموش نکنید که این صندوق دو جداره می باشد و با بتن پر شده است. همچنین دارای قفل کلیدی سوپر نوع کلید کوتاه است.

معرفی صندوق ایرانی خرم

مطابق با گفته خود شرکت گاوصندوق خرم شروع فعالیت شرکت خرم به اوایل قرن بیستم و اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول برمی گردد.

به گفته همین شرکت، در سال ۱۲۹۷ محمد خرم فرزند استاد حسن بنا (معروف به معمار باشی) به عنوان یکی از بنیانگذاران صنایع فلزی و صنعت صندوق نسوز در ایران فنون اولیه صنعت را در هنرستان آلمانی ها فرا گرفت و به علت علاقه وافری که به صنعت داشت با پشتکار فراوان و با کمک یک سندان که سرمایه اولیه ش را تشکیل میداد، کارگاه آهنگری خود را در سه راه امین حضور برپا کرد و قدم در راهی گذاشت که تا امروز ادامه یافته است. از آن زمان تا کنون برند خرم نمادی برای اعتماد مردم ایران به محصولات تولید شده این شرکت می باشد.

برای مشاهده لیست صندوق های ایرانی خرم از لینک زیر استفاده کنید.

محصولات شرکت خرم

معرفی صندوق ایرانی سدید

گاوصندوق سدید با برند تجاری سدید به معنای سخت، محکم و استوار در سال ۱۳۹۵ توسط شرکت فناوران ایمن گستر سدید کار خود را در زمینه طراحی و تولید محصولات ایمنی آغاز کرده است.

صندو ق های سدید با طراحی منحصر بفرد تماما از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات قطعات سازی تولید می شوند.

خوب است بدانید تمام محصولات سدید توسط به روزترین نرم افزارهای مهندسی، فرآیند طراحی و انواع تست های تخریب، سرقت و مقاومت در برابر حریق را به صورت مجازی انجام میدهند و نتجیتا محصولی کاملا متمایز و با امنیت خاطر برای مشتریان ارائه می گردد.

برای مشاهده لیست صندوق های ایرانی سدید از لینک زیر استفاده کنید.

محصولات شرکت سدید

معرفی صندق ایرانی سایروس

صندوق ایرانی سایروس یکی دیگر از برند های معتبر و شناخته شده ایرانی است، که دربازار عرضه می شود و فروشگاه طباطبایی نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت سایروس را بر عهده دارد.

جهت آشنایی بیشتر با این محصول شما می توانید به صفحه گاوصندوق سایروس مراجعه نمایید.

برای مشاهده محصولات سایروس به لینک زیر مراجعه نمایید.

محصولات شرکت سایروس

معرفی صندوق ایرانی آرکا

گاوصندوق آرکا یکی دیگر از شرکت های ایرانی است که توانسته با تولید گسترده محصولات با کیفیت و ایمن نامی برای خود دست و پا کند.

این شرکت هم مانند دیگر شرکت های ایرانی که در بخش های قبلی در مورد آن ها صحبت شد، برای تمامی محصولات خود خدمات گارانتی را در نظر گرفته است.

در بخش زیر هم تعدادی از محصولات شرکت آرکا را برای شما قرار داده ایم.

محصولات شرکت آرکا

اما واقعا بهترین safebax ایرانی کدام است؟

بهترین گاوصندوق ایرانی

در لیست بالا اکثر برندهای معروف safebax ایرانی را معرفی کردیم.

اینکه کدام صندوق ایرانی بهترین محصول بازار است را نمی توان به قطعیت گفت. چرا که اکر این شرکت ها در حال رقابت با یکدیگر بوده و از همین رو در حالا بالا بردن کیفیت محصولات خود هستند.

اما بهترین صندوق ایرانی متناسب با نیاز شما تعریف می گردد. محصولی که دارای ویژگی هایی مانند ضد سرقت بودن، نسوز بودن، قابلیت هوشمند بودن در صورت نیاز باشد.

همچنین این محصول باید در ابعاد مناسب با وزن و قیمت ایده ال در اختیار مشتری قرار بگیرد.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید بهترین صندوق ایرانی به فروشگاه طباطبایی که معتبرترین فروشگاه safebax در تهران است مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را با گارانتی معتبر و قیمت مناسب خریداری نمایید.

توجه داشته باشید که با خرید بهترین سیف باکس ایرانی شما علاوه بر خرید یک صندوق امن، یک safebax ایرانی خرید کرده اید.

شما می توانید با خرید گاوصندوق های ایرانی به سازندگان کشور خودمان این فرصت را بدهید که جای پیشرفت داشته باشند.

با خرید از شرکت های صندوق سازی در ایران می توانید به نقطه عطفی برای این شرکت ها تبدیل شوید.

در ادامه مقاله معرفی بهترین صندوق ایرانی و خارجی با ما همراه باشید تا با دیگر مدل های معروف و معتبر آشنا شوید.

نکته 1 » یکی از مزایای مهم خرید از محصولات شرکت های ایرانی این است که این شرکت های معتبر برای مشتریان خود علاوه بر گارانتی و خدمات پس از فروش محصول، خدمات دیگری مانند حمل گاوصندوق تا درب منزل مشتری، تعمیرات گاوصندوق به صورت تخصصی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند.

نکته 2 » همچنین فروشگاه طباطبایی برای آن دسته از مشتریانی که می خواهند با پایین تر قیمت ممکن محصول مورد علاقه خود را خریداری نمایند این امکان را در نظر گرفته است که با خرید گاوصندوق دست دوم هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

بهترین مارک گاوصندوق خارجی

صحبت در مورد بهترین صندوق خارجی نیز کار ساده ای نیست. چرا که صندوق های خارجی هم امروزه در بازار ایران جایگاه ویژه ای داشته و دارای قابلیت های منحصر به فرد خود هستند.

بنابراین با توجه به نیاز مشتری ویژگی های این safebax ها می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

صندوق های خارجی که امروزه در بازار ایران عرضه می شوند مدل هایی مثل صندوق نیکا، صندوق بامیل، صندوق آیکو، صندوق ایگل و غیره هستند.

باید گفته که از انجا که اکثر safebax های خارجی به دلیل اینکه از مواد اولیه مرغوب و استانداردی استفاده می کنند از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

اما توجه داشته باشید که محصولاتی که از خارج وارد می شوند ممکن است دارای مشکلاتی نیز باشند.

یکی از این مشکلات تقلبی بودن آن ها است که شما می توانید در مقاله گاوصندوق تقلبی مطالعه بیشتری داشته باشید.

به همین دلیل در صورتی که شما قصد خرید هر کدام از این safebax ها را دارید همین حالا می توانید با خیالی راحت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معرفی صندوق خارجی نیکا

گاوصندوق نیکا یکی از بهترین برندهای خارجی موجود در بازار ایران است که تمام ویژگی های یک صندوق حرفه ای و ایمن را در خود دارد.

این محصول ساخت کشور کره جنوبی بوده و تمام استانداردهای معتبر را کسب کرده است.

از انواع مدل های شرکت نیکا در منازل، موسسات مالی و اعتباری، بانک ها، سازمان ها، شرکت ها، مغازه ها، فروشگاه ها و هر مکانی است که نیاز به محلی امن برای نگهداری پول، اسناد مالی، اسناد حقوقی، اوراق بهادار و سایر مستندات ارزشمند دارند.

برای مشاهده لیست مدل های صندوق خارجی نیکا از لینک زیر استفاده کنید.

محصولات شرکت نیکا

از مدل خوب صندوق نیکا می توان به صندوق الکترونیکی نیکا مدل sft 56er اشاره کرد.

این صندوق جزو گاوصندوق های الکترونیکی دسته بندی شده و در عین نسوز بودن قابلیت رمزدهی بین ۳ تا ۸ رقم دارد.

البته ناگفته نماند که این این محصول، جزو صندوق های چینی درجه یک شرکت نیکا می باشد.

معرفی صندوق خارجی ایگل

شرکت گاوصندوق ایگل نیز مانند نیکا یک شرکت کره ای است که کار خود را از سال ۱۹۷۲ برای تولید safebax آغاز کرده است.

با توجه به قدمتی که شرکت صندوق سازی ایگل دارد و ه علت استفاده از مواد با کیفیت و استفاده از جدیدترین دستگاه ها برای تولید و ساخت صندوق های اداری و خانگی که همگی نسوز و ضد سرقت می باشند، به همین دلیل است که توانسته سهم زیادی را از بازار های جهانی از آن خود کند.

برای مشاهده لیست محصولات خارجی ایگل از لینک زیر استفاده کنید.

محصولات شرکت ایگل

معرفی صندوق خارجی آیکو

گاوصندوق ایکو Aiko یا Eiko ساخت کشور ژاپن بوده و دارای ساختار بسیار مستحکمی است.

این صندوق با موادی از قبیل دولومیت، رس، بوکسیت، کرومیت و دیانومیت ساخته می شود که این مواد نسوز می باشند.

خوب است بدانید صندوق های خانگی ایکو در دمای۹۴۰ درجه کوره تا یک ساعت نسوز می باشد، و همچنین صندوق اداری ایکو هم تا دمای ۱۰۴۰ درجه نسوز هستند.

برای مشاهده لیست کامل مدل های صندوق ژاپنی آیکو از لینک زیر استفاده کنید.

محصولات شرکت aiko

معرفی صندوق خارجی بامیل

گاوصندوق بامیل Bumil نیز از تولیدات کشور کره جنوبی است. این صندوق خارجی نیز در ایرانی دارای حدودا یک دهه سابقه فعالیت است.

خوب است بدانید این safebax خارجی در حالت تک گرید امنیتی ساخته و به ایران وارد می شود.

محصولات بامیل با ۲ سال گارانتی وضمانت نامه کتبی و ده سال خدمات پس از فروش را از فروشگاه طباطبایی تهیه کنید.

در ادامه لیستی از مدل های این صندوق کره ای را مشاهده کنید.

محصولات شرکت بامیل

بعد از معرفی کامل بهترین صندوق های ایرانی و خارجی نوبت به این موضوع می رسد که کدام را انتخاب کنیم؟ صندوق ایرانی یا صندوق خارجی؟

گاوصندوق ایرانی یا خارجی ؟

البته هر کدام از safebax های ایرانی و خارجی ویژگی های خاص خود را دارند و نمی توان گفت که کدام مدل بهتر است.

اما برای پیدا کردن بهترین safebax تنها راه چاره مراجعه به نیاز و خواسته شما از خرید محصول است.

  • safebax را برای چه می خرم؟
  • تا چه حد می توانم هزینه کنم؟
  • safebax را برای کجا می خرم؟

از صندوق متناسب با شرایط استفاده و هزینه ای که قرار است بکنم چه انتظاری دارم؟

و…..

جواب این سوال ها شما را به لیستی از بهترین صندوق های ایرانی و خارجی می رساند.

برای مطالعه » اگر علاقه مند هستید که safebax خود را در مکانی امن در منزل مخفی و جاسازی نمایید، پیشنهاد می کنیم که مقاله گاوصندوق مخفی را مطالعه نمایید.

بهترین گاوصندوق جهان

با توجه به آنچه گفته شد، برخی افراد پا را فراتر گذاشته و سوال می پرسند بهترین صندوق جهان کدام است ؟

قطعا با توجه به این آموزش حتما تا الان می دانید که معیار بهترین safebax جهان هم قطعا بر اساس میزان برآورده کردن نیازی های مشتریان در سرتاسر دنیا انتخاب می شود.

معیاری که در انتخاب safebax مثلا خانگی می گوید که صندوق های خانگی باید دارای وزن، ابعاد و رنگبندی مناسب باشند، تا استفاده از آن ها علاوه بر امنیت باعث حفظ دکوراسیون منزل نیز شود.

یا مثلا یکی از دلایلی که میتوان به safebax ها در کشور ایران امتیاز دادن سنگین بودن آنها است. سنگینی یکی از معیار های مهم در انتخاب صندوق از دیدگاه یک ایرانی است.

همچنین به دلیل این که این safebax ها جهت حفاظت از اسناد و مدارک مهم استفاده می شوند باید حتما ضد سرقت و نسوز و هوشمند باشند.

بنابراین به قطع نمی توان گفت بهترین safebax جهان کدام برند و کدام مدل است.

پرفروش ترین صندوق برای مغازه داران

پرفروش ترین صندوق برای مغازه داران ، در صورتی که شما قصد دارید برای مغازه و فروشگاه خود یک محصول یا کیفیت خریداری نمایید، انتخاب یک گاوصندوق ضد سرقت و نسوز می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

مدل هایی مانند صندوق کاوه ، و صندوق گنجینه می توانند مناسب فروشگاه ها و مغازه ها باشند که مشتری مناسبی داشتند.

این مدل safebax ها تقریبا هیچ تفاوتی با سایر برند ها ندارد اما نکته مهمی که اینجا پیش می آید قدمت آن ها است، در کشور ایران همانطور که می دانید بسیاری به قدمت و تجربه شرکت ها در هر زمینه ای توجه بسیاری دارند.

در ادامه مقاله معرفی بهترین صندوق ایرانی و خارجی با ما همراه باشید تا با دیگر مدل های safebax آشنا شوید.

بهترین گاوصندوق بازار

در جواب بهترین صندوق بازار هم آنچه در مورد بهترین safebax جهان گفته شد کافی است.

اما اگر بخواهیم توضیحی کوتاه داده باشیم. تمام برندهای زیر جزو بهترین صندوق ها بازار ایران هستند.

  • کاوه
  • گنجینه
  • گنج بان
  • خرم
  • نیکا
  • آیکو
  • ایگل
  • بامیل

برندهای که تمام مدل های صندوق از جمله خانگی، شرکتی، طلافروشی، دیجیتالی، ضد سرفت، نسوز  را روانه بازار کرده اند. حتی گاوصندوق بانکی ضد سرقت و درب خزانه.

شما می توانید برای خرید پرفروش ترین صندوق های ایرانی و خارجی همین حالا تماس حاصل فرمایید.

پرفروش ترین گاوصندوق

پرفروش ترین گاوصندوق هتلی، خانگی، شرکتی و اداری را از بهترین فروشگاه صندوق نسوز در تهران بخواهید.

ما عرضه کننده بهترین برندهای بازار صندوق ایران و جهان هستیم. اگر به دنبال خرید گاوصندوق ارزان و با کیفیت هستید حتما با ما تماس بگیرد.

سخن آخر

در نهایت امیدواریم که ارائه مقاله معرفی بهترین صندوق ایرانی و خارجی مورد توجه شما قرار گرفته باشد، جهت دریافت مشاوره در مورد خرید گاوصندوق خانگی ارزان و اداری ، بهترین مارک صندوق خانگی ، بهترین برند صندوق ، پرفروش ترین صندوق های ضد سرقت ، safebax ایرانی ، سیف باکس خارجی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع :

safekaveh.com/بهترین-مارک-گاوصندوق-خارجی-و-ایرانی/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email