مراقبت‌های بعد از میکروپیگمنتیشن

مطب زیبایی ندای سلامت یک مرکز میکروپیگمنتیشن در تهران است. شما متقاضی عزیز می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات جامع همین حالا با ما تماس بگیرید.

معرفی میکروپیگمنتیشن

اصطلاحا پيگمنت يعنى رنگدانه و ميكرو به معنی بسيار ریز است. با توجه به همین توضیحات ميكروپيگمنتيشن يعنى وارد كردن رنگدانه به زير لايه اپيدرم بصورت بسيار ريز و نقطه اى. خوب احتمالا برای شما سوال پیش آمده که میگرو پیگمنتیشن چه کاربردی دارد؟

هزینه میکروپیگمنتیشن

جهت استعلام هزینه میکروپیگمنتیشن از طریق لینک زیر با مشاورین مرکز ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

قیمت میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن شامل چیست

میکروپیگمنتیشن همانطور که گفته شد یکی از روش‌های رایج برای آرایش دائمی یا نیمه دائمی است و این روش می تواند برای ابروها، چشم، لب و سر انجام شود.

در واقع شما با استفاده از میکروپیگمنتیشن می‌توانید برای فرم دادن به شکل ابروها، خط رویش مو، لبها، چشم و غیره از مزایای این روش بهره مند شوید.

در واقع میکروپیگمنتیشن به این صورت عمل می کند که با وارد کردن رنگ های معدنی ضد حساسیت در زیر پوست با کمک سوزن های بسیار بسیار ریز و باریک فرم دهی خاصی به بخش مورد نظر می دهد.

برای مطالعه » بالا بردن ابرو

تاثیر میکروپیگمنتیشن بر پوست

تاثیری که استفاده از میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی بر روی پوست شما می‌تواند داشته باشد این است که از این تکنیک برای اصلاح و همرنگ کردن پوست صورت در قسمتهایی که به دلایلی همچون بیماری برص یا لک و پیس، از بین رفتن یا ازدیاد غیرطبیعی رنگدانه های پوست در اثر خال های مادرزادی یا اسکار جراحی قبلی که دچار تغییر رنگ شده اند.

و همچنین ترمیم اسکار سینه و هاله ی سینه بعد از جراحی برداشتن سینه یا اسکارهای مسطح بعد از جراحی های مختلف.

برای مطالعه » درمان گودی و سیاهی زیر چشم

مزایای میکروپیگمنتیشن

از مزایای استفاده از روش میکروپیگمنتیشن یا همان آرایش دائمی می توان به تقویت کردن مژه برای افرادی که دارای موهای کم‌پشت هستند و همچنین بهبود ظاهری پلکها، بهبود خط لب، ایجاد یک خط چشم دائمی برای بالا و پایین پلک ها، قرینه سازی ابرو ها، هاشور ابرو، سایه ابرو، قرینه سازی و حجیم کردن لب ها نیز از دیگر مزایای استفاده از این روش است.

همچنین افرادی که به استفاده از برخی لوازم آرایش حساسیت دارند و پوست آنها حساس است می توانند با استفاده از روش میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی به صورت دائم یک فرم جذاب برای ابرو ها و یا لب های خود پدید آورند.

برای مطالعه » کرایوتراپی چیست

میکروپیگمنتیشن برای چه کسانی مناسب است

افرادی که به هر دلیلی نمی توانند از لوازم آرایش استفاده کنند مثلاً دچار یکسری حساسیت های خاص پوستی هستند می توانند با استفاده از این روش یک آرایش دائمی برای خود داشته باشند.
افرادی که به دنبال یک روش موثر برای فرم دهی، قرینه سازی، هاشور و یا سایه دادن به ابروهای خود هستند.

همچنین مواردی مثل قرینه سازی لب ها به صورت دائمی، رفع سفیدی لب ها و مواردی مانند این می تواند گزینه مناسبی برای انجام میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی باشد.

البته شما برای اینکه مطمئن شوید که استفاده از این روش آرایش دائمی می تواند برای شما موثر باشد می‌توانید با برقراری ارتباط با کلینیک زیبایی ندای سلامت کاتالوگ نمونه کارهای میکروپیگمنتیشن را از همکاران ما دریافت نمایید.

برای مطالعه » بررسی مشکل پرمویی یا هیرسوتیسم در زنان

میکروپیگمنتیشن ابرو چیست

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا ارائه شد استفاده از روش میکروپیگمنتیشن بیشتر برای ابروها استفاده می شود.

و دلیل روش به وسیله رنگدانه های معدنی توسط سوزن های میکرو به صورت کاملاً طبیعی در لایه سطحی پوست این رنگدانه ها تزریق می شود.

از نظر پزشکی این روش یک جایگزین کاملا بی خطر برای آرایش روزانه است.

در واقع میکروپیگمنتیشن نوعی هاشور ابرو است، هاشور ابرو به معنی طراحی و کشیدن خطوط ای مانند مو در محل ابرو ها می باشد که برای ترمیم نواحی کم پشت ابرو و قرینه سازی ابرو ها مورد استفاده قرار می گیرد.

و در بسیاری از کلینیک های زیبایی و سالن های زیبایی به این روش اصطلاحا هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن هم می گویند.

نکته » به غیر از میکروپیگمنتیشن یک روش دیگر هم برای فرم دهی ابرو ها استفاده می شود، که می توانید جهت آشنایی بیشر با آن به صفحه میکروبلیدینگ مراجعه نمایید.

عکس میکروپیگمنتیشن ابرو

در بخش زیر میتوانید تصویر مربوط به میکروپیگمنتیشن ابرو در کلینیک تخصصی ندای سلامت را مشاهده نمایید.

برای مطالعه » آشنایی با روش فیشیال صورت

میکروپیگمنتیشن ابرو چه عوارضی دارد

در صورتی که شما روش آرایش دائم یا میکروپیگمنتیشن ابرو را در یک کلینیک معتبر و شناخته شده انجام دهید قطعا استفاده از این روش عوارضی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

البته اگر این روش توسط یک فرد نابلد و بی تجربه انجام شود ممکن است عوارضی مانند عفونت، احتمال گرانولوم که نوعی تومور از که از جوانه های گوشتی درست می شود.

ایجاد زخم و گوشت اضافی، آلرژیک، تواند از عوارض ناشی از میکروپیگمنتیشن باشد در صورتی که این کار به دست افراد نابلد انجام شود.

برای مطالعه » زاویه دار کردن صورت

میکروپیگمنتیشن لب چیست

میکروپیگمنتیشن علاوه بر ابرو ها برای فرم دهی و زیبا سازی لب ها نیز استفاده می شود.
روش میکروپیگمنتیشن لب، از قسمت وسط لب یعنی از قسمت هفتی لب شروع می کنیم و بسیار آرام به طرف این لب می رویم.

کار هم برای لب بالا و هم برای لب پایینی انجام می شود.

و خیلی آرام خطوط لب را با استفاده از رنگدانه ها در زیر پوست پر می کنیم.

در نهایت خروجی که به دست می آید باعث خوش فرم شدن قرینه‌سازی و حجم دهی لب های شما می شود.

پیشنهاد ویژه » همچنین شما می توانید از خدمات تزریق ژل لب در کلینیک زیبایی ندای سلامت استفاده نمایید.

میکروپیگمنتیشن چشم

استفاده از روش میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائم می تواند برای چشم ها نیز انجام شود مخصوصاً افرادی که چشم‌های آنها به هر دلیلی به مواد آرایشی حساسیت داشته باشد استفاده از میکروپیگمنتیشن می تواند گزینه مناسبی باشد.

در زمان میکروپیگمنتیشن چشم از تکنیک‌های بن مژه، خط چشم و یا سایه چشم استفاده می شود.
اگر در روش میکروپیگمنتیشن چشم از دستگاه استاندارد و رنگدانه های مناسب استفاده شود این روش می تواند بین ۱ تا ۲ سال برای شما ماندگاری داشته باشد.

البته برای رسیدن به این مدت زمان دو عامل مهم رنگ و دستگاه میکروپیگمنتیشن بسیار تأثیرگذار است.

برای مطالعه » مراقبت های بعد از مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ

کاربرد میکروپیگمنتیشن

اصطلاحا میکروپیگمنتیشن یکی از روشهای جوانسازی و زیباسازی پوست است.

این روش درحال فعلی بیشتر برای  ايجاد فرم مناسب ابرو با هاشور و سايه، درمان كبودشدگی لب، پرکردن خط لب و خط چشم استفاده می شود.

البته از روش میکروپیگمنتیشن در بسیاری موارد برای افرادی که از کم مویی رنج می برند و افرادی که دارای انواع لوپسی و یا هاله سینه هستند نیز استفاده می شود. این روش به افراد کم مو کمک می کند تا ظاهر نامناسب سر کم پشت را برطرف کنند.

برای مطالعه » میکرونیدلینگ چیست

مراقبت‌های بعد از میکروپیگمنتیشن

بعد از انجام میکروپیگمنتیشن شما باید اجازه دهید فرآیند طبیعی ترمیم پوست طبق روال خود انجام شود.

بعد از انجام میکروپیگمنتیشن باید تا مدت زمان 4 روز از شستشوی ناحیه مورد نظر پرهیز نمایید.

بعد از انجام میکروپیگمنتیشن از فعالیت های سنگین ورزشی تا مدت زمان یک ماه خودداری نمایید، چون که به هیچ وجه نباید عرق کنید.

بعد از گذشت یک هفته برای شستشوی ناحیه مورد نظر از یک دستمال نرم و مرطوب و از شوینده های استاندارد استفاده نمایید.

سعی کنید که تا مدت زمان یک ماه در مقابل اشعه فرابنفش خورشید قرار نگیرید.

از مصرف دخانیات و الکل خودداری نمایید.

برای مطالعه » میکرودرم ابریژن

مرکز میکروپیگمنتیشن در تهران

مرکز میکروپیگمنتیشن ندای سلامت یکی از مراکز معتبر میکروپیگمنتیشن ابرو و هاشور ابرو در تهران است. ما تمام خدمات مربوط به ابرو را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام می دهیم. علاوه بر آن با حضور در مطب شما می توانید از سایر خدمات پرطرفدار ما، ازجلمه هایفوتراپی، تزریق بوتاکس، لیزرموهای زائد و تزریق ژل استفاده نمایید.

مرکز میکروپیگمنتشن ندای سلامت تهران، با کادری متخصص، حرفه ای، با تجربه و آگاه، با استفاده از به روز ترین دستــگاه ها بدون هیچگونه درد و خونریزی تمام امکانات لازم جهت رضایت مراجعین از خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو ( هاشور ابرو – سایه ابرو ) را فراهم آرده اند. برای مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

09128881646  – 02188503986

خدمات مرکز میکروپیگمنتیشن سهروردی

مطب زیبایی ندای سلامت به عنوان بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن در تهران تمام خدمات مروبطه را با مناسب ترین قیمت ارائه خواهد کرد

  • میکروپیگمنتیشن ابرو
  • میکروپیگمنتیشن چشم
  • میکروپیگمنتیشن لب
  • میکروپیگمنتیشن سر

مشاوره رایگان بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن در تهران

در نهایت اگر به دنبال یک مطب معتبر برای میکروپیگمنتیشن در تهران هستید، ما بهترین مرکز تخصصی زیبایی پوست و مو را به شما معرفی می کنیم. مطب ندای سلامت تهران.

برای دریافت تخفیف میکروپیگمنتیشن  و کسب مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

آدرس کلینیک میکروپیگمنتیشن ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مرکز میکروپیگمنتیشن ندای سلامت:02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

پیشنهاد ویژه » تزریق چربی در بهترین کلینیک زیبایی پوست و موی تهران

سئوالات متداول در مورد میکروپیگمنتیشن ؟

میکروپیگمنتیشن چیست ؟

اصطلاحا پيگمنت يعنى رنگدانه و ميكرو به معنی بسيار ریز است، ميكروپيگمنتيشن يعنى وارد كردن رنگدانه به زير لايه اپيدرم بصورت بسيار ريز و نقطه اى، میکروپیگمنتیشن همانطور که گفته شد یکی از روش‌های رایج برای آرایش دائمی یا نیمه دائمی است و این روش می تواند برای ابروها، چشم، لب و سر انجام شود.

هزینه میکروپیگمنتیشن ؟

جهت استعلام قیمت ميكروپيگمنتيشن با شماره 02188503893 تماس بگیرید.

میکروپیگمنتیشن ابرو چیست ؟

در واقع میکروپیگمنتیشن نوعی هاشور ابرو است، هاشور ابرو به معنی طراحی و کشیدن خطوط ای مانند مو در محل ابرو ها می باشد که برای ترمیم نواحی کم پشت ابرو و قرینه سازی ابرو ها مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع :

www.nedayesalamat.com/میکروپیگمنتیشن-چیست/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email