طراحی سایت شرکتی ارزان

طراحی سایت شرکتی، به صورت کاملا حرفه ای و ریسپانسیو، جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی وب سایت شرکتی برروی دکمه مشاهده نمونه کارها، و برای ارتباط با همکاران ما برروی دکمه مشاوره رایگان کلیک نمایید.

در بخش زیر قیمت طراحی سایت شرکتی درج شده است، شما می توانید هر یک از پکیج های مورد نیاز خود را سفارش دهید.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی اختصاصی

طراحی سایت شرکتی اختصاصی به همراه پشتیبانی 24 ساعته

طراحی سایت شرکتی توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo آن هم به صورت اختصاصی امکاناتی را به شما عرضه می کند که می توانید کسب و کار خود را نسبت به سایر رقبای خود بهبود ببخشید،در ادامه به ویژگی های این عملیات می پردازیم.

با طراحی سایت شرکتی شما برند خود را بر سر زبان ها می اندازید، شاید تا به حال کسب و کار شما را در محله خود می شناختند ولی با طراحی سایت شرکتی دیگر نام شما می تواند در تمام کشور شنیده شود.

با برند شدن نام شرکت شما ، مشتری ها به سمت شرکت شما روانه می شوند و به درآمد شما افزایش می یابد.

شرکت سئو سایت به شما این اطمینان را می دهد که با طراحی سایت شرکتی می توانید به بهبود کسب و کار خود کمک کنید.

مزایای طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی چه فایده ای دارد!

یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت شرکتی و خرید سایت این است که کسب و کار شما محدودیت ها را کنار می گذارد. در حالت معمولی شما برای فروش محصولات و خدمات خود محدود به زمان و مکان هستید ، یعنی اینکه اگر شما در شرکت و بالای سر کار خود حضور نداشته باشید درآمدی هم رخ نمی دهد.اما با طراحی سایت شرکتی شما دیگر محدود به زمان و مکان نیستید و می توانید در زمانی که هیچ فعالیت مفیدی ندارید هم کسب درآمد کنید.برای دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

مراحل طراحی سایت شرکتی

بررسی اولیه :

تیم طراحی سایت شرکتی ما برای درک ذهنیت مورد نظر شما و دلیل راه اندازی سایت با برگزاری جلسات طوفان ذهنی تمام موارد را بررسی خواهد کرد و بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

برنامه ریزی پروژه :

قبل از شروع پروژه برنامه ریزی دقیقی از نحوه انجام کار به شما ارائه می شود که بطور کامل در جریان نحوه راه اندازی وب سایت خود باشید و بتوانید همگام با ما آن را بررسی کنید.

طراحی سایت :

برای راه اندازی وب سایت و طراحی سایت ارزان ابتدا طراحی ساختار اولیه آن توسط تیم طراحی ما به بهترین شکل انجام می شود و بعد از تایید شما ساخت سایت طبق آن طرح شروع می شود.

شروع ساخت سایت :

تیم توسعه و برنامه نویسی ما تضمین می کند که وب سایت شما را با استراتژی فروش بیشتر و ساختاری ایده آل راه اندازی کنند.

رونمایی از سایت :

تیم تضمین کیفیت ما قبل از تاریخ راه اندازی ، یک آزمایش کامل بر روی وب سایت شما انجام می دهد سپس بعد از تایید از وب سایت شما رونمایی خواهد شد.

مشکلات احتمالی آینده :

تیم تعمیر و نگهداری ما برای اطمینان از عملکرد بهینه وب سایت، به کار خود در پشت صحنه ادامه خواهد داد، تا درصورت بروز هرگونه مشکل آن همان لحظه رفع نماید.

برآورد هزینه طراحی سایت شرکتی

هزینه طراحی سایت شرکتی به چه صورت است ؟

یکی از مهم ترین فاکتور های طراحی سایت شرکتی هزینه آن است، هزینه ای که بهترین شرکت طراحی سایت در تهران برای این عملیات در نظر گرفته می شود عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان برای آن نرخ ثابتی را در نظر گرفت. اما در حالت کلی شرکت ما برای سایت های شرکتی چیزی در حدود 3 میلیون تومان دریافت می کند.

البته در نظر داشته باشید که تیم ATGO برای کسب و کار هایی که تازه راه اندازی شده اند امکاناتی را فراهم آورده است و شما می توانید برای طراحی سایت شرکتی خود به صورت اقساطی نیز اقدام کنید.

سئو طراحی سایت شرکتی

صفر تا صد سئوی طراحی سایت شرکتی خود را به ما بسپارید.

توجه داشته باشید که سایت های شرکتی تا زمانی که برنامه ای مناسب برای سئو نداشته باشند هیچ فایده ای ندارند، با سئو است که شرکت شما می تواند خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد.

تیم ATGO با برنامه ای بلند مدت برای دستیابی به جایگاهی ثابت در نتایج جستجوی مناسب و همینطور برنامه ای کوتاه مدت به منظور افزایش ترافیک سایت شما به شما این اطمینان را می دهد که می تواند زمینه رشد و پیشرفت کسب و کار شما را فراهم سازد.در جلسات پیش از عقد قرارداد به صورت کامل متوجه خواهید شد که تیم ما برای شرکت شما چه برنامه ای در نظر دارد.

سئو سایت شرکتی یکی از مهم ترین مسائلی است که متاستفانه برخی از افراد به آن توجه نمی کنند و یا با آگاهی کامل به مشتریان خود اعلام نمی کنند ، اما یکی دلایل معتبر شدن ما همراهی شما در تمامی مراحل سئو است.

پیشنهاد ویژه » مشاهده خدمات شرکت سئو در تهران

نمونه طراحی سایت شرکتی

برای مشاهده نمونه وب سایت های شرکتی به لینک زیر مراجعه نمایید.

نمونه طراحی سایت شرکتی

ساخت سایت شرکتی رایگان

سایت شرکتی خود را به صورت رایگان خریداری کنید و کسب و کار خود را رونق ببخشید!

شاید در نگاه اول برای شما تعجب آور باشد که ساخت سایت شرکتی رایگان یعنی چه و چه کاربردی دارد؟ باید به شما بگوییم که شرکت ما توانسته است با ارائه برنامه های برای کسب و کار های تازه کار و یا برشکسته ، اقدام به طراحی سایت ارزان شرکتی رایگان می کند، در ادامه به فرایند ساخت سایت رایگان می پردازیم.

تیم ما با حضور ده ها کار آموز تازه کار می تواند نسبت به ساخت سایت شرکتی رایگان اقدام کند و کسب و کار شما را صاحب یک وب سایت شرکتی بکند ، توجه داشته باشید که این کارآموزان برای کسب تجربه بر روی وب سایت شما کار می کنند و بدون شک مشکلاتی نیز دارند. بدین صورت شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار اندک و ناچیز صاحب یک وب سایت شوید.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

شما می توانید با فراگیری آموزش سئو تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

سایت ساز شرکتی

از چه روشی نسبت به ساخت سایت اقدام کنیم ؟ کدنویسی یا استفاده از سایت ساز

همانطور که می دانید طراحی سایت می تواند با استفاده از روش های متنوعی انجام گردد، از بهترین و متداول ترین روش های ساخت سایت به صورت کدنویسی و یا استفاده از cms های آماده است.

سوال پیش می آید که شرکت atgo برای طراحی سایت شرکتی خود از کدام از روش ها استفاده می کند، ما هم می توانید شرکت شما را با کدنویسی اختصاصی راه اندازی کنیم و هم می توانیم با استفاده از cms های اختصاصی نسبت به این کار اقدام کنیم.تنها نکته ای که در این میان با اهمیت است انتخاب شماست! توجه داشته باشید که طراحی سایت با سایت ساز شرکتی و یا کدنویسی مراحل کاملا متفاوتی دارد و هزینه آن نیز تفاوت پیدا می کند.

برای اطلاع بیشتر و مطلع شدن از قیمت طراحی سایت خودتان می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و به صورت کامل توجیح شوید ، این مکالمه رایگان بوده پس نگرانی نداشته باشید.

پیشنهاد ویژه » مشاهده خدمات شرکت تولید محتوا

طراحی سایت شرکتی رایگان

در صورتی که تمایل دارید وب سایت شرکتی خود را با کمترین هزینه طراحی و پیاده سازی نمایید، شما می توانید با مشاهده آموزش های مورد نیاز در حوزه طراحی و ساخت صفحات وب سایت، و با کمک گرفتن از سیستم های مدیریت محتوا  برای خود یک وب سایت شرکتی پویا طراحی نمایید.

آموزش طراحی وب سایت شرکتی

شما می توانید با مراجعه به صفحه آموزش طراحی سایت با نحوه ساخت یک وب سایت شرکتی با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شوید.

در این صفحه ویدئو های آموزشی قرار داده شده است که به شما کمک می کند به راحتی یک وب سایت شرکتی را برای خود بسازید.

پیشنهاد ویژه » برای یادگیری آموزش طراحی وب سایت شرکتی به صورت حرفه ای شما می توانید با مراجعه به وب سایت های زیر که جز معتبر ترین وب سایت های آموزشی در حوزه ساخت وب سایت و برنامه نویسی هستند، فرآیند ساخت وب سایت شرکتی را به صورت صفر تا صد یاد بگیرید.

www.udemy.com

www.lynda.com.cach3.com

developer.mozilla.org

www.w3schools.com

www.youtube.com

طراحی سایت شرکتی چیست

سایت شرکتی سایتی است که بتواند در بستر وب خدمات یک سازمان و یک شرکت تجاری را به کاربران اینترنتی معرفی نماید.

هدف از ایجاد و ساخت سایت شرکتی این است که سازمان ها و شرکت های مختلف بازار کار سنتی و تبلیغات میدانی را رها کرده و در یک فضای گسترده تر یعنی فضای وب تمامی خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهند را در آنجا معرفی کنند.

البته برای معرفی کردن این خدمات در موتور جستجوگر گوگل و شبکه‌های اجتماعی تنها ساخت یک سایت شرکتی کفایت نمی‌کند بلکه سایتی که ساخته می شود باید توسط متخصصین مربوطه کاملا بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو باشد.

تا پس از اتمام فرایند ساخت سایت شرکتی خدمات مورد نظر شما در صفحات اول موتور جستجوگر گوگل و همچنین در شبکه های اجتماعی پرطرفدار قابل رویت باشد.

چرا به سایت شرکت نیاز داریم

در صورتی که شما بخواهید خدمات مورد نظر خود را در دسترس همه افرادی که با آنها نیاز دارند در سراسر کشور و حتی سراسر دنیا قرار دهید نیاز به یک وب سایت شرکتی قدرتمند دارید که به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بتواند خدمات شما را در موتور جستجوگر گوگل و شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، آپارات، یوتیوب، تلگرام، توییتر، اینستاگرام، و غیره به کاربران اینترنتی معرفی نماید.

ویژگی سایت شرکتی

معمولا سایت های شرکتی باید به گونه‌ای ساخته شوند که در همان صفحه اول وب سایت یعنی صفحه اصلی تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت و سازمان مربوطه باید در دسترس کاربران باشد.

در طراحی وب سایت شرکتی باید بسیار حرفه‌ای عمل کرد و انتخاب رنگ صفحات وب سایت باید از لحاظ روانشناسی با نوع کسب و کار مربوطه باید همخوانی داشته باشد.

همچنین باید راه‌های ارتباطی مختلفی در یک وب سایت شرکتی در نظر گرفته شود تا کاربران به راحتی بتوانند با مدیران و منابع انسانی شرکت و سازمان مربوطه ارتباط برقرار کنند.
ضمن اینکه علاوه بر خود وب سایت شرکتی که ساخته می‌شود باید تبلیغات خدمات این مجموعه در سایر سایت های پر ورودی هم منتشر شود.

تفاوت سایت شرکتی و سایت فروشگاهی
معمولا تفاوت اصلی که بین سایتهای شرکتی و سایت‌های فروشگاه وجود دارد این است که در سایت های شرکتی راه های ارتباطی در نظر گرفته می‌شود که کاربران بتوانند از طریق تلفنی یا از طریق یک سیستم چت آنلاین در وب سایت با منابع انسانی و مدیران سازمان و مجموعه مورد نظر ارتباط برقرار کنند اما در سایت های فروشگاهی امکاناتی در نظر گرفته می شود که کاربران بتوانند از طریق دکمه پرداخت آنلاین این محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

در این سایت محصولات فروشگاه مورد نظر در صفحات مربوطه به همراه ویژگی ها و قابلیت های آن ها معرفی می شود و کاربر در صورت تایید محصول مورد نظر می تواند به درگاه پرداخت بانکی متصل شود و پس از پرداخت مبلغ مورد نظر محصول خود را خریداری کند.

پیشنهاد ویژه » استعلام هزینه و تعرفه های پشتیبانی سایت در شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO

لیست امکانات سایت شرکتی

همانطور که در بخش های قبلی توضیح داده شد سایت های شرکتی باید در زمان طراحی آن ها به صورت حرفه ای عمل شود.

و رنگی که برای قالب یک وب سایت شرکتی انتخاب می‌شود باید از لحاظ روانشناسی با نوع کسب و کاری که سازمان مورد نظر ارائه می دهد همخوانی داشته باشد.

همچنین راه‌های ارتباطی مناسبی در صفحات وجود داشته باشد که کاربران به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی بتوانند با منابع انسانی سازمان مورد نظر ارتباط برقرار کنند.

در بخش زیر یک سری دیگر از امکانات سایت شرکتی را به شما معرفی می کنیم :

  • صفحه ثبت نام در وب سایت
  • صفحه تماس با ما که شامل اطلاعات راجع به تماس با شرکت چه تلفنی و چه آنلاین و یا آدرس فیزیکی شرکت باشد.
  • صفحه درباره ما
  • معرفی خدمات و محصولات شرکت و شرحی بر چگونگی ساخت و ویژگی های محصول و خدمات قابل ارائه توسط شرکت مورد نظر
  • راهنمای استفاده از محصولات
  • صفحه اخبار و اطلاعات شرکت
  • صفحه نظر سنجی محصولات
  • گالری تصاویر خدمات و محصولات شرکت
  • ارائه محتوای استاندارد و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • دسته بندی خدمات و محصولات شرکت مورد نظر
  • ایجاد یک فهرست ناوبری برای دسترسی سریع کاربران به خدمات مورد نظر
  • امکان ارسال ایمیل به کاربران
  • ایجاد سطوح دسترسی مختلف برای کاربران و کارمندان شرکت و سازمان مورد نظر
  • امکان درج نظرات کاربران در وب سایت
  • امکان درج نقشه گوگل در صفحه اصلی و یا قسمت تماس با ما
  • و همچنین طراحی تمامی صفحات مربوط به خدمات و نوشته ها با رعایت تمامی استانداردهای UX & UI

پیشنهاد ویژه » با مراجعه به صفحات زیر می توانید در حوزه های مختلف درخواست خود را برای سفارش ساخت وب سایت را ثبت نمایید.

  1. طراحی سایت فروشگاهی
  2. طراحی سایت شخصی
  3. طراحی سایت کلینیک زیبایی
  4. طراحی سایت ورزشی
  5. طراحی سایت گردشگری
  6. طراحی سایت صنعتی
  7. طراحی سایت وکلا
  8. طراحی سایت هتل
  9. طراحی سایت املاک
  10. سوپر مارکت اینترنتی
  11. طراحی سایت خبری
  12. طراحی سایت پزشکی

سئوالات متداول در مورد طراحی سایت شرکتی

هزینه طراحی سایت شرکتی ؟

جهت استعلام هزینه میتوانید با شماره های ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo تماس بگیرید.

درخواست طراحی سایت شرکتی ؟

شما می توانید با مراجعه به صفحه طراحی سایت شرکتی در وب سایت ATGO درخواست خود را ثبت نمایید.

طراحی سایت شرکتی ارزان ؟

شرکت ATGO امکانی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است، که با استفاده از وب سایت های آماده و از پیش طراحی شده با ارزان ترین قیمت یک سایت شرکتی را خریداری نمایند.

شرکت طراحی سایت شرکتی در تهران ؟

شرکت ATGO معتبر ترین شرکت در زمینه طراحی و ساخت وب سایت های شرکتی و خدماتی در تهران می باشد.

برای اطمینان از این موضوع شما می توانید لیست کاتالوگ نمونه وب سایت های شرکتی که توسط متخصصین شرکت Atgo طراحی و پیاده سازی شده اند را دریافت نمایید.

بهترین قالب برای طراحی سایت شرکتی ؟

برای اتخاب یک قالب حرفه ای جهت ساخت وب سایت شرکتی و خدماتی شما می توانید با مراجعه وب سایت های زیر بهترین قالب های سایت شرکتی را شماهده نمایید، و بعد از انتخاب قالب مورد علاقه خود در وب سایت های زیر، قالب مورد نظر را سفارش دهید تا همکاران ما مشابه آن را برای شما بسازند.

themeforest.net

colorlib.com

www.freepik.com

منبع :

atgo.ir/طراحی-سایت-شرکتی/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email