طراحی سایت شرایطی با رعایت تمامی استانداردهای UX و UI

طراحی سایت شرایطی در بهترین شرکت طراحی وب سایت تهران، با شرایط ویژه برای شما که می خواهید با داشتن یک وب سایت پویا و قدرتمندخدمات و محصولات خود را به کاربران ارائه دهید.

طراحی و پیاده سازی انواع وب سایت های فروشگاهی، خبری، شرکتی،خدماتی، آموزشی، و غیره به صورت شرایطی با اقساط بلند مدت و ویژه به همراه 6 ماه پشتیبانی رایگان، و تولید محتوای سئو شده مطابق با جدیدترین آپدیت های موتورجستجوی گوگل  و ارائه گزارش ماهانه و هفتگی سرچ کنسول و آنالیتیکس به شما مشتریان عزیز، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت شرایطی می توانید با شماره های 09120145021، و 02166931857، تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت ATGO.IR از طریق سایر راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت اطلاعات کافی را در مورد طراحی سایت شرایطی و نحوه دریافت خدمات از این مجموعه را دریافت نمایید.

پیشنهاد ویژه: طراحی سایت ارزان به صورت کاملا حرفه ای و ریسپانسیو و با تحویل به موقع به مشتری به همراه 6 ماه پشتیبانی رایگان

هزینه طراحی سایت شرایطی

هزینه درنظر گرفته شده برای طراحی وب سایت به صورت شرایطی و قسطی می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد.

به عنوان مثال یکی از این عوامل این است که وب سایت مورد نظر با ساختار یک وب سایت فروشگاهی طراحی و ساخته شود، و یا یک سایت با ساختار خدماتی و یا شخصی باشد.

و یا این که اگر وب سایت مورد نظر قرار است با ساختار فروشگاهی طراحی شود چه تعداد محصول قرار است در سایت درج شود.

همچنین نحوه ساخت وب سایت هم یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار برروی قیمت است، مثلا این که وب سایت صفر تاصد کدنویسی شود، و یا این که برروی سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و یا جوملا ساخته شود.

و یا اینکه برای طراحی و پیاده سازی صفحات وب از قالب های آماده که قبلا ساخته شده است استفاده شود.

تمامی موارد ذکر شده برروی قیمت طراحی سایت شرایطی و یا قسطی تاثیر گذار هستند، که برای این منظور شما می توانید یک جلسه مشاوره با متخصصین شرکت طراحی وب سایت ATGO داشته باشید.

در این جلسه مشاوره شما تمامی خاسته ها و نیازهای خود را مطرح می کنید، و کارشناسان شرکت طراحی سایت ATGO با توجه به خاسته های شما، و بررسی و آنالیز دقیق وب سایت های رقیب شما در بازار یک هزینه مناسب و منصفانه را برای شما در نظر می گیرند.

جهت استعلام قیمت طراحی وب سایت شرایطی و اقساطی می توانید با شماره های 09120145021، و 02166931857، تماس حاصل فرمایید، تا کارشناسان ما یک وقت مشاوره برای شما تنظیم کنند.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده و ارزان به همراه پکیج آموزشی مدیریت وب سایت به شما مشتریان

نکته » معمولا اگر طراحی وب سایت با استفاده از قالب های آماده و از پیش ساخته شده انجام شود، هزینه آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای مشتری تمام می شود، و منظور از قالب های آماده، قالب هایی هستند که از قبل طراحی شده اند و در قالب یک کاتالوگ در اختیار مشتری قرار می گیرند، و مشتری می تواند بنابه سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نماید.

به عنوان مثال اگر شما قصد راه اندازی یک وب سایت فروشگاه اینترنتی در حوزه لباس و پوشاک را دارید، کارشناسان شرکت ATGO یک مجموعه از نمونه کارهای خود را که در حوزه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لباس و پوشاک است را در اختیار شما قرار می دهند، که شما می توانید یک نمونه از این قالب ها را انتخاب و با هزینه مقرون به صرفه خریداری کنید.

طراحی سایت قسطی

طراحی سایت قسطی و یا همان شرایطی به این صورت است که با توجه به هزینه تعیین شده برای ساخت وب سایت مشتری، یک مدت زمان مشخص در قرارداد طراحی سایت مشتری در نظر گرفته می شود، که مشتری بتواند هزینه ساخت وب سایت خود را به صورت قسطی  در مدت زمان تعیین شده پرداخت کند.

به عنوان مثال اگر هزینه کلی ساخت و پیاده سازی وب سایت شما سه میلیون تومان برآورد شود، که بخواهید آن را در مدت زمان یک سال پرداخت نمایید، در قرارداد شما ذکر می شود که ماهانه مبلغ 250 هزارتومان در طول یک سال به صورت اقساطی پرداخت کنید.

برای شروع طراحی سایت قسطی همین حالا با بهترین شرکت طراحی سایت تهران تماس بگیرید.

توجه » طراحی وب سایت شرایطی و اقساطی یکی از خدماتی است که شرکت طراحی وب سایت ATGO به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های طراحی وب سایت در ایران برای مشتریان خود در نظر گرفته است، تا بتوانند با داشتن یک وب سایت قدرتمند و جامع سطح درآمد زایی خود را افزایش دهند.

پس شما هم اگر جز افرادی هستید که قسط صاحب کسب و کاری هستید که نیازمند یک وب سایت پویا و جامع است، باعث افتخار کارشناسان شرکت ATGO است که بتوانند در این مسیر به شما کمک کنند، تا هم شما به عنوان یک هموطن به درآمد زایی مطلوب و مورد نیاز خود برسید و هم این که شرکت طراحی سایت ATGO بتواند یک کارنامه خوب را با ساختن وب سایت های قدرتمند برای خود داشته باشد.

پیشنهاد ویژه: جهت آشنایی با خدمات پشتیبانی سایت می توانید به صفحه پشتیبانی سایت مراجعه نمایید، و با پکیج های مختلف پشتیبانی وب سایت آشنا شوید.

شرایط خرید سایت شرایطی (قسطی)

شرایط خرید سایت شرایطی و یا (قسطی) به این صورت است که ابتدا شما برای ثبت قرارداد یا به صورت حضوری به شرکت ATGO مراجعه می کنید، و یا این که با مدیریت این مجموعه یک جلسه به صورت آنلاین برگزار می کنید.

سپس با استفاده از فرمی که در اختیار شما قرار داده می شود، تمامی خاسته ها و نیاز های خود، و همچنین امکاناتی که می خواهید وب سایت شما داشته باشد در در فرم مربوطه می نویسید.

ضمنا همکاران ما یک مجموعه کامل از نمونه کارهایی که با موضوع کسب و کار شما تناسب و مطابقت دارد را در اختیار شما قرار می دهند، تا شما بتوانید با الهام گرفتن از آن ذهنیت جامع تری نسبت به سایت خود داشته باشید.

به عنوان مثال شما اگر که می خواهید یک وب سایت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی، و یا یک وب سایت فروشگاه آنلاین تلفن همراه، و یا یک وب سایت کلینیک زیبایی را برای خود راه اندازی کنید، با مشاهده نمونه کارهای مرتبط ذهنیت کامل تری نسبت به سایت خود پیدا می کنید، و این امر به شما کمک می کند که توضیحات کامل تری را در فرم مربوطه بنویسید.

سپس در مرحله بعد کارشناسان شرکت ATGO با بررسی توضیحات و خواسته های شما، و انجام یک آنالیز دقیق برروی وب سایت های رقیب شما، یک برآورد هزینه برای شما در نظر می گیرند.

و بعد فرم قرار داد را در اختیار شما قرار می دهند، و با توجه به میزان بودجه شما در قرار ذکر می شود که هزینه ساخت وب سایت خود را به صورت اقساطی در طی چند مرحله پرداخت نمایید.

ویژگی های طراحی سایت شرایطی

طراحی وب سایت به صورت شرایطی و اقساطی توسط بهترین متخصصین طراحی وب سایت ایران دارای ویژگی های زیر است :

  • طراحی سایت شرایطی به صورت ریسپانسیو
  • طراحی سایت شرایطی با سرعت مناسب
  • طراحی سایت شرایطی به همراه ارائه پیج آموزش مدیریت وب سایت به مشتری
  • طراحی سایت شرایطی با رعایت تمامی استاندارد های UX و UI
  • طراحی سایت شرایطی در کوتاه ترین زمان و تحویل به موقع
  • طراحی سایت شرایطی با ارائه استراتژی سئو به مشتری
  • طراحی سایت شرایطی با ارائه کلمات کلیدی و پرفروش به مشتری
  • طراحی سایت شرایطی با اقساط بلند مدت

طراحی سایت شرایطی به صورت ریسپانسیو

یکی از مواردی که در زمان طراحی وب سایت به صورت شرایطی و اقساطی برای مشتری در نظر گرفته می شود این است که وب سایت مورد نظر به گونه‌ای طراحی و پیاده سازی می شود که به صورت کاملا ریسپانسیو و حرفه‌ای باشد.

منظور از ریسپانسیو بودن این است که صفحات مختلف وب سایت شامل صفحه اصلی، صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما، صفحه مقالات و صفحه محصولات و دیگر خدمات وب سایت در حالت دسکتاپ، موبایل و تبلت حالت نمایش درستی را داشته باشد.

به ویژه بر روی نسخه موبایل تاکید ویژه‌ای خواهد شد به دلیل اینکه بالای ۹۰ درصد ورودی وب سایت شما به طور قطع از موبایل خواهد بود.

طراحی سایت شرایطی با سرعت مناسب

یکی دیگر از مواردی که در زمان طراحی وب سایت به صورت شرایطی و اقساطی در نظر گرفته می شود این است که وب سایت ساخته شده دارای سرعت لود مناسبی باشد که این امر بعداً در بحث سئو و بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو هم کمک شایانی را می‌تواند به شما بکند.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت شخصی به صورت شرایطی با اقساط بلند مدت

طراحی سایت شرایطی به همراه ارائه پکیج آموزش مدیریت وب سایت به مشتری

یکی دیگر از مواردی که در زمان طراحی وب سایت به صورت شرایطی و اقساطی برای مشتری در نظر گرفته می شود این است که بعد از تحویل پروژه تیم پشتیبان شرکت طراحی وب سایت ATGO یک پکیج آموزشی در اختیار شما قرار می دهند تا شما بتوانید با مشاهده این ویدیو های آموزشی خودتان به راحتی بخش‌های مختلف وبسایت خود را مدیریت نمایید.

به عنوان مثال در وب سایت خود می توانید صفحات مختلف را ویرایش کنید، در صفحات مختلف عکس و ویدیو قرار دهید، محصولات خود را ویرایش کنید، به تعداد دلخواه در وب سایت خود محصول اضافه کنید، و به طور کلی مدیریت وب سایت را در اختیار بگیرید.

البته در صورت تمایل شما میتوانید با پشتیبانی وبسایت خود را به شرکت طراحی وبسایت واگذار نمایید.

پیشنهاد ویژه: اگر به یادگیری طراحی وبسایت علاقمند هستید، می توانید از پکیج آموزش طراحی سایت رایگان ما استفاده کنید.

طراحی سایت شرایطی با رعایت تمامی استانداردهای UX و UI

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در زمان طراحی وبسایت این است که تمامی استاندارد های مربوط به طراحی صفحات وب که اصطلاحا به آن ها استانداردهای UX و UI گفته می‌شود به صورت کامل در طراحی صفحات وب سایت شما رعایت شود، این امر می‌تواند موجب حرفه ای تر شدن وبسایت شما شود.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت فروشگاهی به صورت شرایطی با اقساط بلند مدت

طراحی وبسایت شرایطی در کوتاهترین زمان و تحویل به موقع

متخصصین شرکت طراحی وب سایت ATGO با توجه به مدت زمانی که برای تحویل پروژه در قرارداد شما ذکر شده است این تعهد را به شما می دهند که پروژه مربوطه را سر وقت و به موقع به شما بدون هیچ کمی و کاستی تحویل دهند.

و البته در قرارداد شما ذکر شده است که در ازای هر روز دیرکرد برای تحویل پروژه یک جریمه برای شرکت ATGO در نظر گرفته می شود و به همین دلیل شما خیالتان کاملاً راحت باشد که پروژه خود را به موقع و سر وقت تحویل می گیرید.

طراحی سایت شرایطی با ارائه کلمات کلیدی و پر فروش به مشتری

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد شرکت طراحی وب سایت ATGO این است که برای کمک به مشتریان خود چرا هرچه سریع تر بتوانند ورودی سایت خود را بالا برده و از وبسایت خود درآمدزایی داشته باشد این است که با آنالیز دقیق رقبای موجود یکسری کلمات کلیدی و پر روزی را در اختیار شما قرار می دهند تا شما بتوانید روی آنها کار کرده و ورودی وب سایت خود را بالا ببرید.

طراحی سایت شرایطی با ارائه استراتژی سئو

بعد از پروسه پیاده سازی و ساخت صفحات وب، موضوع مهم دیگری مطرح می شود و آن هم این است که خدمات و کلمات کلیدی وب سایت شما در صفحات اول موتور جستجوگر گوگل دیده شود تا از این طریق شما می توانید برای وب سایت خود ورودی بگیرید و خدمات و محصولات خود را به کاربران اینترنتی ارائه دهید.

جهت آشنایی با خدمات سئو می توانید به صفحه شرکت سئو مراجعه نمایید.

طراحی سایت شرایطی با اقساط بلند مدت

برای این که شما برای پرداخت هزینه ساخت وبسایت خود هیچگونه نگرانی و دغدغه ای نداشته باشید شرکت ATGO این امکان را برای شما در نظر گرفته است که بتوانید هزینه وب سایت خود را به صورت اقساط بلند مدت پرداخت نمایید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت شرکتی به صورت شرایطی و اقساطی

امکانات طراحی وب سایت شرایطی

برای کسب اطلاعات کامل در مورد امکانات طراحی وب سایت شرایطی، حتما به وبسایت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران سر بزنید.

Atgo.ir

منبع :

netgarmi.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7%db%8c/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email