صافکاری در گوهردشت کرج

صافکاری در گوهردشت کرج

اگر به دنبال صافکاری در کرج هستید، ما بهترین صافکاری کرج را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

یکی از دغدغه هایی که هموطنان ما در کرج دارند پیدا کردن بهترین صافکاری در کرج می باشد. تیم اتوصافکار برای آن که افراد بتوانند در کمترین زمان تخصصی ترین مرکز صافکاری در کرج را پیدا کنند خدمات پیدا کردن بهترین مراکز صافکاری ماشین در سراسر ایران و کرج را فراهم کرده است.

شما می توانید با مراجعه به صفحه صافکاری بدون رنگ با انتخاب منطقه مورد نظر خود در سراسر ایران نزدیک ترین و معتبرترین صافکاری را پیدا کرده و خدمات تخصصی صافکاری را دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم صاحب صافکاری و یا تعمیرگاهی خاص در تبریز هستید، حتما آگهی صافکاری و تعمیرگاه خود را بصورت رایگان در صافکاری در مجموعه اتوصافکار ثبت کنید.

در سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com شرایطی فراهم شده است که شما می توانید با انتخاب شهر و استان و منطقه مورد نظر خود به لیستی از بهترین و معتبرترین صافکاری ها در تبریز دسترسی پیدا کنید.

صافکاری

امروزه اتومبیل به یکی از کلیدی‌ترین وسایل زندگی انسان تبدیل شده است. گسترش روز افزون استفاده از ماشین باعث افزایش تصادفات و متعاقب آن آسیب رسیدن به بدنه اتومبیل‌ها گردیده است. بدنه اتومبیل ساخته شده از چند لایه فلز است که با روکش‌هایی از رنگ پوشانده شده اند و شکل یکدستی به خود گرفته اند. تصادفات کوچک و بزرگ یا سهل انگاری‌های عمدی یا سهوی ممکن است باعث آسیب رساندن به این لایه‌ها گردد. افزایش میزان تصادفات و آسیب رسیدن به خودروها سبب افزایش شغل‌های مرتبط با تعمیر مشکلات خودرو و بدنه آن گردیده است. یکی از شغل‌های مهم در زمینه بدنه خودرو صافکاری و نقاشی اتومبیل است. شناخت هرچه بهتر این شغل می‌تواند دید بهتری از شرایطی که برای صافکاری اتومبلیتان نیاز است به دست آورید.

صافکاری چیست؟

صافکاری به مجموعه فعالیت‌هایی که صافکار برای ترمیم و تعمیر فرورفتگی‌ها، خط و خش، قر شدگی‌های بدنه خودرو و … انجام می‌دهد تا ماشین مانند روز اولش شود اطلاق می‌شود. اتومبیل‌ها ممکن است به هر دلیلی که عمده ترین آنها تصادف است دچار آسیب‌های جزیی یا کلی بدنه شوند. همانگونه که گفته شد بدنه اتومبیل ساخته شده از چند لایه فلز سخت است که پس از حرارت دهی در دمای بالا به شکل اتومبیل در آمده اند. این بدنه‌های فلزی به گونه ایست که افراد معمولی قادر به رفع خراش‌ها، فرورفتگی‌ها و قر شدگی‌ها و حتی آسیب‌های رنگی بدنه نیستند و لازم است به یک صافکار باتجربه و ماهر مراجعه گردد.

انواع صافکاری

دو روش مرسوم برای صافکاری در این حرفه بدنه خودرو، دو روش کلی وجود دارد: صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ که البته بسته به صلاحدید صافکار مجرب یکی از این دو روش در نظر گرفته می شود.

صافکاری بی رنگ چیست؟

امروزه با توجه به افزایش روز به روز قیمت خودرو، صافکاری بی رنگ؛ به عنوان ترفندی برای جلوگیری از کاهش قیمت ماشین‌های تصادفی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در هنگام تصادف ممکن است به قطعاتی مانند سپرها، ستون ها، سر شاسی ها، و … صدمه وارد شود. یکی از خدمات ارزنده صافکاری بدون رنگ در کوتاه ترین زمان و ارزان ترین قیمت است. در بخش مقدمه این سوال را پرسیدیم که صافکاری چیست؟ همان طور که گفته شد صافکاری به مجموعه فعالیت ‌هایی که صافکار برای.ترمیم و تعمیر فرورفتگی‌ها، خط و خش، قر شدگی‌ های بدنه خودرو و … انجام می‌ دهد. این شامل ماساژ دادن فرورفتگی ها به دقت برای باز گرداندن سطح صاف روی ورق فلزی یک وسیله نقلیه است. برای صافکاری در روش های مدرن به دستگاه های متعددی نیاز است که تمامی این دستگاه ها دارای کارایی یکسانی هستند. هر صافکار روش خاصی برای صافکاری دارند.

امروزه صافکاری به عملی تبدیل شده است که بسیار کاربرد دارد. صافکاری بی رنگ یکی از اصلی ترین خدمات ممکن در هر صافکاری است. شما می توانید با استفاده از صافکاری اتومبیل خود را تعمیر کنید. ترمیم هر کدام از بخش‌ها، به روش‌های خاص و مهارت و تجربه و حتی هنر در صافکاری و نقاشی نیاز دارد. باید بگوییم که اتومبیل شما سرمایه شما است. از این رو باید حفظ زیبایی و سلامت آن باید برای شما از اولویت بالایی برخوردار باشد. که در صافکاری بی رنگ پس از حرارت دهی در دمای بالا به شکل اتومبیل در آمده اند.

صافکاری حرارتی چیست؟

صافکاری حرارتی مهمترین بخش صافکاری است که. می تواند به تنهایی بدون رنگ آمیزی بدنه خودرو مورد استفاده قرار گیرد. انواع صافکاری چیست؟ باید بگوییم صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ که. البته بسته به صلاح دید صافکار مجرب یکی از این دو روش در نظر گرفته می شود. در نتیجه در صورت هر گونه بروز خرابی و آسیب برای اتومبیل شما باید سریعا شود. حتی آسیب‌ های رنگی بدنه نیستند و لازم است به یک صافکار باتجربه و ماهر مراجعه گردد.

 روش سنتی ترمیم فرورفتگی شامل برداشتن رنگ با آسیاب و سنباده زدن و سپس پر کردن فرورفتگی با فیلرهای بدن است. مزیت استفاده از این تجهیزات، وارد نشدن آسیب به سطح و رنگ خودرو است. زمانی از این روش در صافکاری خودرو استفاده می کنند که ماشین بر اثر تصادف آسیب شدید دیده باشد. هنگامی که تصادف می کنید و بدنه اتومبیل شما دچار فرورفتگی می شود.

صافکار در این نوع صافکاری با شناسایی دقیق محل آسیب دیده اقدام به بازنمودن قطعه می نماید. در ابتدا صافکار قطعات اضافی را باز کرده سپس با بهره گیری از سمباده و آب به طور کامل به تمیز می کند. جدید ترین ابزار صافکاری که در زمینه ی این فناوری در دنیا عرضه شده است.

یک صافکار حرفه ای با بررسی قسمت‌های آسیب دیده و برآورد میزان صدمات وارد شده است. نسبت به انجام نوع صافکاری تصمیم گیری می‌نماید و تعیین می کند که روش صافکاری چیست. سادگی از مقدارکمی الکتریسیته برای روشن کردن ناحیه بازسازی شده استفاده می کند.

صافکاری PDR

در این بخش به این موضوع خواهیم پرداخت مه این روش از صافکاری چیست. در پاسخ باید بگوییم نوعی از صافکاری خودرو است که بدون نیاز به رنگ و نقاشی انجام می ‌شود. صافکاری pdr در واقع صافکاری بدون استفاده از رنگ و با ابزار و روش های خاص مانند میله های pdr است. که یک فرایند نسبتا جدید برای ترمیم و از بین بردن گودی های جزئی. قری های کوچک و آسیب های ناشی از برخورد تگرگ به بدنه اتومبیل است.

مهم ترین ابزار انجام این روش میله pdr  است که. دارای استحکام فراوانی بوده و از جنس فولاد با آلیاژ های متفاوت هستند. این روش بسیار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه در تعمیرات بدنه خودرو می باشد. صافکاری PDR به عنوان صافکاری بدون رنگ شناخته می شود. لازم به توضیح استکه با انتخاب فرآیند pdr رنگ اصلی و فابریکی خودرو  نیازی به ترمیم نخواهد داشت.

صافکاری بدون رنگ PDR مقرون به صرفه‌ترین و سریع‌ ترین روش صافکاری خودرو است که. با محیط زیست نیز سازگار است. صافکاری PDR مخفف کلمات Paintless Dent Repair است که به معنی تعمیر بدون نقاشی فرورفتگی است.

صافکار PDR می‌تواند کار را در یک الی سه ساعت انجام دهد. میله های پی دی ار از جمله از ابزار هایی هستند که. برای صافکاری خودرو ها بدون رنگ به کار برده می شوند. لازم است بگوییم که متداول ترین تکنیک های PDR استفاده از میله های فلزی است. گیره های بدنه برای بیرون کشیدن قری یا تورفتگی ها روی بدنه است.

صافکاری با قالب تنه (صافکاری سنتی)

صافکاری سنتی دارای نقاط ضعف بسیاری بوده است و تنها صافکاران بسیار حرفه ای قادر هستند با استفاده از صافکاری سنتی و ابزار آن یک کار بی عیب و نقص را در صافکاری به شما تحویل دهند. صافکاری سنتی با استفاده از ابزار مشتی و قالب تنه در بسیاری از صافکاری‌های قدیمی تهران و شهرستان‌های ایران همچنان ادامه دارد که پاسخگوی ماشین‌های قدیمی می‌باشد و درباره نیاز ماشین‌های لوکس خارجی جوابگو نیستند.

نحوه تشخیص نوع صافکاری

تشخیص این مورد، تنها توسط افراد متخصص و آموزش‌دیده امکان دارد و مشتریان عادی به‌راحتی نخواهند توانست این معضل را تشخیص دهند. افراد حرفه‌ای با استفاده از تجربه و تخصص خود، بعضا با یک نگاه یا دست‌کشیدن روی ناحیه آسیب‌دیده، دقت در میزان موج آن قسمت و اثرات صافکاری یا کیفیت رنگ، می‌توانند به رنگ‌شدگی ثانویه بدنه پی ببرند. هم‌چنین متخصصان به کمک ابزارهایی هم‌چون ضخامت‌سنج دیجیتالی، از میزان رنگ‌شدگی نواحی مختلف آگاه خواهند شد.

مراحل صافکاری

یک صافکار حرفه ای با بررسی قسمت‌های آسیب دیده و برآورد میزان صدمات وارد شده نسبت به انجام نوع صافکاری تصمیم گیری می‌نماید. صافکاری انواع متفاوتی دارد که مهمترین آنها صافکاری pdr و صافکاری با رنگ هستند. پس از انتخاب نوع صافکاری، صافکار با استفاده از چکش یا دستگاه مکنده، قر شدگی، فرورفتگی یا برآمدگی ایجاد شده در بدنه اتومبیل را از بین می‌برد تا بدنه به حالت اولش بازگردد. برخی از صدمات تنها با انجام همین مرحله ترمیم می‌شود و صافکار پس از رفع پستی و بلندی ایجاد شده در بدنه به سراغ پولیش کاری می‌رود و با ایجاد یکدستی در بدنه کار صافکار تمام می‌شود.

در برخی مواقع صدمات بسیار بیشتر از یک صافکاری ساده است و صافکار ناگزیر از تعویض قطعه است. تعویض قطعه بیتر در قسمت درب و کاپوت خودرو انجام می‌گردد. در مرحله بعد صافکار با استفاده از سمباده کشی سطح محل آسیب دیدگی را با سایر قسمت‌ها هم سطح می‌کند و اقدام به بتونه کاری سطح مورد آسیب می‌کند. بتونه کاری یک مرحله ی پیش نیاز برای انجام نقاشی بر روی بدنه خودرو است. صافکار با کمک از روزنامه سایر قسمت‌ها را می‌پوشاند تا رنگ به آنها نفوذ پیدا نکن. سپس با استفاده از دستگاه پمپ قسمت‌های مورد تعمیر را رنگ می‌زند.

پس از رنگ زدن منطق آسیب دیده مدتی زمان لازم است تا رنگ خشک شود. پس از خشک شدن رنگ صافکار با استفاده از پولیش زدن قسمت رنگ شده تمایز بین آن نقطه با سایر نقاط را از بین برده و به نوعی یکدستی در رنگ اتومبیل دست پیدا می‌کند.

صافکاری بدون رنگ چگونه انجام میشود؟

در ابتدا صافکار باید قطعات اضافی را باز کرده سپس با بهره گیری از سمباده و آب به طور کامل به تمیز کردن و صیقلی کردن قسمت مورد نظر بپردازد تا ضربه های لازم با دقیق ترین حالت ممکن به بخش های مورد نیاز وارد شوند.

در مرحله بعدی بخشی را که نیاز به صاف کردن داشته باشد از طریق شعله مستقیم، در پشت قطعه گرم می کنند تا بدنه نرم شود و خاصیت چکش خواری آن بیشتر شود.

با استفاده از چکش، مشتی ها، و قالب تنه، ضرباتی را صاف کار به قسمت مورد نظر یا آسیب دیده وارد می‌کند تا آن قسمت از بدنه را به فرم صحیح برساند.

بعد هم صافکار با قرار دادن آن قطعه بدنه در زیر نور آفتاب، شروع به موج گیری مرحله به مرحله و ترمیم خطوط و قوس ها کرده و این کار با استفاده از مشتی ها و قالب تنه مخصوص صافکاریِ بی رنگ و با انواع فنرها در شکل و اندازه های مختلف انجام می گیرد.

پس از مرحله موج گیری کامل، صافکاری بدون رنگ خودرو به قلم گیری برخی قسمتها نیاز پیدا می کند.

در واقع در این قسمت، باید رنگ خودرو را ساخته و با لیسه یا قلم مو های مخصوص رنگ، با غلظت مناسب و با حساسیت زیاد، رنگ را روی بخش های رنگ پریده زده و پس از گذشتن چند روز و خشک شدن، روی نقطه قلم گیری شده را با سمباده بسیار ریز و نرم، آن قدر باید بتراشید که رنگ با بدنه هم سطح شود و در پایان قسمت مورد نظر را به صورت کامل پولیش کنید.

روش تقه گریسی در صافکاری بدون رنگ

اگرهنگام تصادف ضربه به ماشین به حدی نباشد که به رنگ و ورق آسیب برسد، صافکاری اصطلاحاً با تقه گریسی انجام می‌شود.

برای صافکاری بی رنگ، یکی از روش های قدیمی و مرسوم، چرب کردن بدنه با استفاده از گریس و صاف کردن ورق با استفاده از ابزار آلات مختلف است که به همین روش تقه گریسی میگویند.

صافکاری بدون رنگ، روش های مختلفی از جمله، تقه گریسی، حرارتی و با استفاده از نور خورشید دارد که تمیزی کار بستگی به هنر صافکار و تجربه او دارد.

لزوم استفاده از صافکار حرفه ای

بدنه اتومبیل به دلیل رنگ و جنسی که دارد لازم است در تعمیر و ترمیم آن نهایت دقت به کار رود تا اثری از فرآیند صافکاری روی آن باقی نماند. استفاده از صافکاران حرفه ای برای محقق شدن این امر بسیار ضروری است. صافکاری دارای قلق‌ها و شگردهایی است که عدم آگاهی صافکار نسبت به آنها باعث می‌شود اثرات صافکاری بدون رنگ با pdr و ترمیمی که انجام شده است بر روی اتومبیل باقی بماند. اثرات صافکاری علاوه بر آنکه جلوه نازیبایی را در اتومبیل شما به وجود می‌آورد باعث کاهش ارزش خودرو شما نیز می‌گردد. در نتیجه هرچه یک صافکاری با دقت بیشتر انجام گردد به همان میزان ضرر وارد شده به اتومبیل شما نیز بیشتر کاهش می‌یابد و از قیمت خودرو کمتر کاسته می‌گردد.

چه زمانی باید به صافکاری برویم ؟

اگر خودرو شما به مانعی برخورد کند امکان صدمه یا آسیب آن وجود دارد که می تواند شدید یا ضعیف باشد.وباعث فرورفتگی و برآمدگی در خودرو شود.و رنگ خودرو نیز در قسمت آسیب دیده از بین برود.که در این شرایط شما باید به صافکاری رجوع کنید.

آسیب و صدمه به خودرو آسیب وارده به خودرو دو نوع می باشد.

آسیب سطحی. هنگامی که خودروی شما صدمه وارد می شود اگر این صدمه باعث خراش و ناهمواری در بدنه خودرو شود براحتی با پولیش و صافکاری بدون رنگ این مشکل برطرف می شود.

آسیب عمقی. هنگامی که خودرو آسیب جدی ببیند صافکاری با رنگ برای برطرف کردن آن آسیب به کار می رود.

فرایند صافکاری به دو چیز بستگی دارد

 تجهیزات صافکاری و مهارت صافکاری. تجهیزات صافکاری یعنی اینکه یک صافکار ماهر باید تجهیزات و ابزار و وسایل با کیفیت برای برطرف کردن آسیب و صدمه خودرو در اختیار داشته باشد.

ویژگی های صافکار ماهر

  • صافکار موظف است که مراحل کار را با جزئیات و هزینه مربوط به تعمیر را قبل از شروع کردن کار بگوید.
  • صافکار باید قبل از شروع کار تمام اجزا و قطعات اضافی خودرو را از آن جدا کند تا بخشی را که می خواهد صافکاری کند قابل دسترس وی باشد.
  • صافکار باید مراحل تعمیر را با دقت و صبر انجام دهد.و حوصله کافی برای تعمیر داشته باشد و تحت فشار کاری را انجام ندهد.
  • برای صاف کردن هر قسمت باید چکش را از داخل بدنه به سمت بیرون بزند و هنگام وارد کردن ضربه نهایت دقت را به کار ببرد تا ضربه هایی که وارد می کند شدت شان مناسب و کافی باشد.
  • گرما و حرارت دادن به قسمت هایی که دچار آسیب شده است باعث می شود آن قسمت ها بهتر تغییر شکل دهند.هنگامی که صافکار به ماشین گرما می دهد باید مراقب باشد بیش از حد گرما ندهد زیرا باعث آسیب بیشتر به خودرو می شود.
  • سطح بدنه خودرو در حین صافکاری باید تحت تاثیر نور قرار بگیرد.زیرا نور توسط بدنه جذب می شود و باعث کمک به تعمیرکار می شود.
  • تا جاییکه امکان دارد بهتر است قطعه ای از بدنه خودرو عوض نشود.زیرا هیچ قطعه در بازار به اندازه قطعه ای که در کارخانه زده شده است کارایی ندارد.و هزینه زیادی هم به همراه دارد.
  • هنگام قرینه سازی قطعات بسیار دقت کنید تا هم تراز قرار گیرند
  • اگر بعد از اینکه صافکاری کردیم به رنگ نیاز داشتیم باید بتونه کاری کنیم و بعد رنگ کاری کنیم.
  • باید از کد رنگی که توسط خودرو سازی مشخص شده است استفاده کنیم و رنگی انتخاب کنیم که کیفیت داشته باشد زیرا رنگ بدون کیفیت به مرور زمان کیفیت خود را در اثر ثابش خورشید از دست می دهد.
  • بین بخشی که رنگ کاری کردیم و بخشی که رنگ کاری نشده است نباید مرزی وجود داشته باشد
  • بعد از اینکه کار صافکاری تمام شد باید قطعات را به درستی وصل کند.
  • بعد از اتمام کار با ماشین رانندگی کنید و دقت کنید که ماشین هیچ لرزش و صدایی نباید داشته باشد.
  • صافکار باید هنگام کار خود نظافت را رعایت کند زیرا کمترین آلودگی باعث خراب شدن رنگ خودرو می شود.

صافکاری حرفه ای

امروزه صافکاری به یکی از موفق ترین خدمات حوزه خودرو تبدیل شده است. با گسترش هرچه بیشتر استفاده از ماشین و افزایش تعداد آنها در شهرها و جاده های کشور، صافکاری و سایر فعالیت های مربوط به ترمیم و تعمیر بدنه خودرو از جایگاه خاصی برخودار گردیده اند.

با توجه به قیمت روزافزون اتومبیل و روی آوردن مردم به خرید اتومبیل های دسته دوم، صافکاری حرفه ای بدنه خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه به این نکته که هر لکه، فرو رفتگی، برآمدگی یا رنگ ریختگی بدنه خودرو می تواند قیمت آن را تا حد زیادی کاهش دهد، صاحبان خودرو را بر آن داشته است برای جلوگیری از افت شدید قیمت اتومبیل خود، ماشین های تصادفی خود را به یک صافکار حرفه ای بسپارند تا با انجام یک صافکاری بی نقص، بدنه خودرو مانند روز اول نمایش داده شود و اتومبیل با کاهش قیمت شدیدی مواجه نگردد.

تفاوت صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ چیست؟

همان‌طور که اطلاع دارید، شدت تصادفات رانندگی می‌تواند بسته به ناحیه برخورد، سرعت هر خودرو و برخی عوامل دیگر، متفاوت باشد. اگر میزان آسیب واردشده به بدنه خودرو بسیار شدید باشد و صافکاران ماهر نیز نتوانند آن قسمت را به ‌نحو مطلوب به حالت اولیه بازگردانند، ناچار با یک پنل نو تعویض خواهد شد. پنل جدید پیش از نصب، باید با رنگ مشابه سایر نقاط بدنه رنگ‌آمیزی و سپس روی خودرو نصب شود. در این وضعیت، گفته می‌شود که قطعه تعویضی و دارای رنگ (غیرفابریک) است.

هم‌چنین اگر ناحیه آسیب‌دیده خودرو بدون تعویض قابلیت ترمیم داشته باشد، اما به دلیل شدت ضربه، مقداری از رنگ کارخانه‌ای آن ریخته یا در حین صافکاری دچار ریزش شود، پس از تعمیر و صاف‌شدن کامل، لازم است متخصص رنگ‌آمیزی بدنه رنگ آن قسمت را به طور کامل بسوزاند و بعد از زیرسازی و اصطلاحا بتونه‌کاری، رنگ جدید روی این نواحی بپاشد تا ظاهری یک‌دست و شکیل هم‌چون روز اول برای آن پدید آورده شود. به این حالات از صافکاری که نیازمند رنگ‌آمیزی مجدد ناحیه ضربه‌دیده هستند، اصطلاحا صافکاری با رنگ گفته می‌شود.

صافکاری با رنگ، به‌خودی‌خود ضرری برای بدنه ندارد؛ اما در مباحث فروش خودرو و افت قیمت، بسیار تاثیرگذار است و یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خریدوفروش اتومبیل‌های دست‌دوم به شمار می‌رود؛ به نحوی که گاهی اوقات، درصد زیادی از قیمت نهایی خودرو را کاهش خواهد داد.

اما در صافکاری بدون رنگ که معمولا شدت ضربه و نوع آسیب چندان شدید و پیچیده نیست ، متخصص صافکار می‌تواند با استفاده از هنر و مهارت خود، ناحیه آسیب‌دیده را پس از حرارت‌دادن از پشت یا مالیدن گریس روی سطح و… بدون آن‌که از لحاظ رنگ دچار آسیب شود، به حالت اولیه بازگرداند. در این زمان، دیگر نیازی به رنگ‌آمیزی ناحیه ضربه‌دیده وجود ندارد و دراصطلاح، از آن با عنوان صافکاری بدون رنگ یا گریسی یاد می‌شود.

بهتر است بدانید که صافکاری بدون رنگ، تاثیر زیادی در افت قیمت خودرو نخواهد داشت.

صافکاری pdr کرج

صافکاری pdr یکی از روش های صافکاری تخصصی است برای رفع قر شدگی ها و تورفتگی های بدنه خودرو استفاده می شود. در صافکاری پی دی ار از میله های پی دی ار استفاده می گردد و بخش های مختلف بدنه خودرو به سمت بیرون کشانده می شود و میتوان سطح بدنه خودرو را به صورت صاف و صیقلی تحویل مشتری داد.

صافکاری pdr در ایران طرفداران زیادی دارد ولی در عین حال صافکار هایی که بتوانند این روش را روی ماشین مشتریان پیاده سازی کنند و نتیجه دلخواه را کسب کنند محدود میباشند زیرا استفاده از دستگاه pdr نیاز به تخصص خاصی دارد. به همین دلیل پیدا کردن بهترین صافکار در کرج که بتواند از این روش بهترین بهره را ببرد اهمیت ویژه ای دارد.

صافکاری pdr در کرج در مراکز مختلفی انجام می شود اما برای آنکه بتوانید تخصصی ترین مرکز صافکاری pdr در کرج را پیدا کنید می توانید از خدماتی که در سایت اتوصافکار فراهم شده است استفاده کنید.

شما می توانید با مراجعه به صفحه صافکاری PDR لیستی از مراکز صافکاری که در سراسر ایران با حضور بهترین و حرفه ای ترین صافکار ها مشاهده کنید و به نزدیک ترین صافکاری در منطقه مورد نظر خود مراجعه کنید.

صافکاری سیار کرج

یکی از درخواست های کاربران در کرج این بود که بتوانند از خدمات صافکاری در محل استفاده کنند. در خدمات صافکاری سیار در کرج افراد می توانند حرفه ای ترین صافکار ها را در منزل و یا هر نقطه ای از شهر در اختیار داشته باشند و ایرادات ماشین شان را رفع کنند.

صافکاری سیار از دیگر خدماتی است که در  مجموعه اتوصافکار ارائه می شود. به این ترتیب افراد می توانند در هر نقطه ای از ایران از این خدمات استفاده کند و بدون نیاز به صرف زمان و هزینه برای مراجعه به مرکز صافکار معتبر از خدمات تخصصی صافکاری استفاده کند.

صافکاری سیار به این صورت می باشد که شما تنها با یک تماس می توانید نزدیک ترین و حرفه ای ترین صافکار را برای رفع ایرادات ماشین تان در محل مورد نظر خود داشته باشید. به این ترتیب در هزینه های رفت و آمد برای یافتن صافکاری صرفه جویی می شود و شما می توانید در کمترین زمان از تخصص بهترین صافکار های شهر بهره مند شوید.

اگر شما هم میخواهید از خدمات صافکاری سیار در کمترین هزینه و به صورت تضمینی استفاده کنید می توانید به صفحه صافکاری در منزل مراجعه کنید.

در این صفحه می توانید با انتخاب استان و شهر و منطقه مورد نظر بهترین و حرفه ای ترین صافکار را برای رفع ایرادات بدنه ماشین در اختیار داشته باشید و با کمترین هزینه ایرادات ماشین تان را رفع کنید.

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش در کرج

به طور کلی صافکار می تواند بر اساس میزان آسیب دیدگی و تخصص و ابزار در اختیار با دو روش ایرادات بدنه خودرو را رفع کند : صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ.

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش به این صورت می باشد که دستگاه ساکشن روی بخش آسیب دیده قرار داده می شود و این دستگاه با ایجاد نیروی مکش می تواند فرورفتگی های سطح بدنه خودرو را رفع نماید.

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش در کرج در مراکز مختلفی انجام می شود اما برای آن که بتوانید ماشین خود را به مرکز معتبری ببرید بهتر است از تجربه مشتریان استفاده کنید.

در مجموعه اتوصافکار با در نظر گرفتن فاکتور های فنی و تخصصی لیستی از صافکاری ها در کرج ارائه شده است که در این مراکز به صورت تضمینی خدمات صافکار بدون رنگ ارائه می شود.

شما می توانید برای دریافت خدمات صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش در کرج با همکاران ما تماس بگیرید و یا از طریق سایت فهرستی از مراکز معتبر را دریافت کنید.

صافکاری با دستگاه لیزری در کرج

یکی از روش هایی که با پیشرفت تکنولوژی قدم در عرصه صافکاری نهاد، صافکاری با دستگاه لیزری بود. در این روش از دستگاه های لیزر پیشرفته برای رفع ایرادات و فرورفتگی های بدنه خودرو استفاده می شود. به همین دلیل در اختیار داشتن دستگاه لیزر صافکاری و در عین حال تخصص صافکار در استفاده از این دستگاه امر مهمی است.

صافکاری با دستگاه لیزری در کرج در مراکز معتبری ارائه می شود که تیم اتوصافکار با در نظر گرفتن تخصص صافکار ها و رضایت مشتریانی که به این مراکز مراجعه کرده اند. به این ترتیب شما می توانید با اطمینان به تخصصی انجام شدن خدمات صافکاری با دستگاه لیزر به این مراکز مراجعه کنید.

برای دسترسی به لیستی از صافکاری های لیزری به صفحه صافکاری لیزری مراجعه کنید و نزدیک ترین و معتبرترین مرکز صافکاری لیزری در محدوده خود را بیابید.

بهترین صافکار کرج

برای آن که بتوانید ایرادات ماشین تان را در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت و در عین حال با مناسب ترین هزینه رفع نمایید باید به دنبال بهترین صافکار کرج باشید.

در کرج صافکار های حرفه ای زیادی وجود دارد و شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که با مراجعه به این صافکار ها ماشین تان کمترین افت قیمت را خواهد داشت و می توانید آن را مانند روز اول تحویل بگیرید.

بسیاری از مراکز صافکاری در کرج ادعا میکنند بهترین صافکارهای کرج را گرد هم آورده اند و خدمات تخصصی صافکاری در کرج را ارائه میدهند اما آیا ادعای آن ها درست است؟

برای این منظور شما باید تحقیق و بررسی زیادی کنید تا بتوانید حرفه ای ترین صافکار را پیدا کنید و با خیالی آسوده ماشین تان را به آن مرکز بسپارید.

در مجموعه اتوصافکار فاکتور های مختلفی برای شناسایی بهترین صافکار کرج وجود دارد و بر اساس میزان رضایت مشتریانی که به آن مجموعه شرکت کرده اند این صافکار ها به کاربران معرفی می شوند.

شما می توانید برای یافتن بهترین صافکار کرج  به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

صافکاری در شرق کرج

مجموعه صافکاری اتوصافکار با بهره گیری از پرسنل جوان اما با تجربه آماده ارائه انواع خدمات  در زمینه‌های سپرسازی، انواع صافکاری بی رنگ، صافکاری تگرگ خوردگی ، نقاشی و واکس و پولیش می‌باشد. صافکاری اتوصافکار با ارائه خدمات برتر صافکاری با استفاده از مجهزترین ابزار صافکاری آلمانی برای تعمیر انواع ماشین آسیب دیده ایرانی و خارجی در جهت رفاه حال شهروندان عزیز تهرانی قدم برداشته است. این مجموعه صافکاری، به عنوان یکی از بهترین صافکاری با دستگاه مکش شرق تهران آماده ارائه هر گونه مشاوره و خدمات صافکاری و نقاشی به همشهریان تهران بزرگ می‌باشد.

هزینه صافکاری در کرج

برای آن که هزینه صافکاری در کرج برای ماشین شما تعیین شود عوامل مختلفی دخیل هستند. مهمترین مسئله ای که روی قیمت صافکاری در کرج تاثیر میگذارد میزان آسیب بدنه خودرو و تخصص صافکار برای ارائه خدمات می باشد.

به طور کلی هزینه صافکاری در کرج از 200 هزار تومان به بالا می باشد اما اگر نتیجه کار برای شما اهمیت بیشتری دارد باید این نکته را در نظر داشته باشید که صافکار متخصص در کرج دستمزد بیشتری نسبت به  سایر صافکار ها دریافت میکند اما نتیجه ای به شما ارائه می دهد که ماشین تان کمترین افت قیمت را داشته باشد.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه صافکاری در کرج به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com مراجعه کنید و یا از طریق تماس با همکاران ما و ارسال عکس از ماشین تان از حدود قیمت صافکاری در کرج اطلاع یابید.

منابع:

منبع: صافکاری در کرج

منبع: هزینه صافکاری pdr

منبع: هزینه صافکاری گلگیر پراید

منبع: صافکاری ماشین سنگین

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email