دزدگیر برای گاوصندوق آپارتمانی

دزدگیر برای گاوصندوق آپارتمانی

خرید گاوصندوق آپارتمانی

یکی از مسائلی که امروزه همه گیر شده است آپارتمان نشینی می باشد، پس فروشندگان و تولید کنندگان گاوصندوق هم باید مانند سایر تولید کنندگان، خصوصیات ویژه ای را در محصولشان برای آپارتمان نشینان در نظر بگیرند. از نظر شما بهترین گاوصندوق آپارتمانی چه خصوصیاتی دارد؟ در ادامه به بررسی این خصوصیات می پردازیم. البته جالب است بدانید فروشگاه سیف باکس شاپ بهترین و معتبر ترین فروشگاه تولید و عرضه کننده انواع گاوصندوق می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این صندوق به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید یا از طریق شماره های زیر برای خرید گاوصندوق آپارتمانی با کارشناسان این فروشگاه تماس بگیرید.

02155625086 – 09915600045

گاوصندوق چیست؟

گاو صندوق جعبه های مقاوم و فولادی هستند که اغلب به شکل چهار گوش در یک یا چند طبقه ساخته می شود. این ابزار امنیتی، به وسیله قفل های معتبر و سیستم های رمزگذاری پیچیده و ضد سرقت، مکانی امن برای نگهداری هر آنچه به محافظت نیاز دارد را برای شما فراهم می کند. گاو صندوق بهترین محل برای نگهداری وسایل، اسناد ،مدارک، پول، جواهرات، عکس و فیلم های خانوادگی است. حتی می توانید لوازم الکترونیکی ارزشمند که نیاز به مراقبت ویژه دارند را در گاوصندوق نگهداری کنید.

گاو صندوق ها قابل استفاده در محیط های مختلف نظیر محل کار و منزل هستند. این وسیله کاربردی از سالیان قبل تا کنون مورد استفاده قرار می گرفته و به دلیل تاثیر موثری که در امنیت و نگهداری دارایی های ارزشمند دارد، خرید و فروش گاوصندوق در سراسر دنیا مورد توجه است.

به دلیل محبوبیت استفاده از گاوصندوق ها، تکنولوژی ساخت قفل های گاوصندوق روز به روز در حال پیشرفت است. این امر باعث تغییر چشمگیر سیستم های رمزگذاری و قفل در بازار تولید انواع گاوصندوق شده است.

گاوصندوق آپارتمانی

گاوصندوق آپارتمانی نیز مانند سایر صندوق ها دارای ویژگی هایی می باشد و افراد باید متناسب با شرایطی که دارند محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در بخش زیر می توانید با برخی از خصوصیات گاوصندوق آپارتمانی آشنا شوید. اگر قصد خرید گاوصندوق آپارتمانی را دارید توصیه می شود در ارتباط با خصوصیات این صندوق حتما اطلاعاتی داشته باشید.

 همچنین در خصوص اینکه از کدام فروشگاه می توانید گاوصندوق آپارتمانی بخرید، باید به نکاتی توجه داشته باشید. برای مثال: برای خرید از یک فروشگاه باید به تجربه، اعتبار، تخصص، کیفیت، رضایت مشتریان قبلی، قیمت آن فروشگاه توجه داشته باشید. فروشگاه سیف باکس شاپ تمامی محصولاتش را  با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها به فروش می رساند همچنین بهتر است بدانید این فروشگاه برای تمامی محصولاتش خدمات پس از فروش و ضمانت ارائه می دهد.

گاوصندوق کاوه یکی از صندوق های پر فروش فروشگاه سیف باکس شاپ می باشد، که انواع مختلفی دارد شما می توانید  برای آشنایی با خصوصیات این صندوق و انواع آن روی لینک کلیک کرده و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

خصوصیات گاوصندوق آپارتمانی

بزرگترین دسته مشتریان از نظر فروشگاه های گاوصندوق و تولید کنندگان گاوصندوق، آپارتمان نشینان می باشند. بنابراین در تولید صندوق برای این دسته از افراد از خصوصیات ویژه ای استفاده شده است. پس بهتر است در زمان خرید گاوصندوق آپارتمانی حتما به یک سری از خصوصیات توجه داشته باشید و گاوصندوق مورد نظر را متناسب با محل زندگیتان انتخاب و خریداری کنید.

برخی از خصوصیات گاوصندوق آپارتمانی برای خرید گاوصندوق آپارتمانی به شرح زیر می باشد:

  • ضد سرقت
  • نسوز
  • رمز دار
  • تعداد طبقات
  • تعداد محفظه های داخلی
  • بررسی اندازه، ابعاد، ارتفاع ( متناسب با محلی که برای قرار گیری این صندوق در نظر گرفته اید)

البته علاوه بر موارد ذکر شده باید به برخی موارد دیگر نیز توجه داشته باشید. برخی دیگر از موارد که باید هنگام خرید گاوصندوق آپارتمانی به آن توجه داشته باشید به شرح زیر می باشد:

1.محل سکونت شما اجاره است یا خیر

اگر محل سکونت شما آپارتمان اجاره ای می باشد برای خرید گاوصندوق آپارتمانی باید جابه جایی در راه پله ها را در نیز در نظر داشته باشید. به همین علت  پیشنهاد می کنیم در چنین  شرایطی صندوقی کوچک و سبک را انتخاب نمایید. در این  شرایط جا به جایی آن در میان طبقات برای شما راحت تر می باشد.

۲ .تعداد ساکنین آپارتمان

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که هر چقدر آپارتمان بزرگ تر باشد و افراد زیاد تری در آن  زندگی کنند، امنیت آن نیز بیشتر می باشد. الخصوص اینکه آپارتمان های بزرگ دارای دوربین و نگهبان نیز هستند، که موجب می شود امنیت آپارتمان بیشتر شود. بنابراین اگر در آپارتمان هایی با تعداد و ساکنین زیاد زندگی می کنید، می توانید صندوق های معمولی تر را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید اگر آپارتمان شما خلوت باشد و واحد های کمی داشته باشد در این  صورت باید به سراغ صندوق های ایمن تری بروید، تا اطمینان کافی از انتخاب خود داشته باشید.

۳.میزان تعداد واحدها در هر طبقه ساختمان

زمانی که تعداد واحدهای آپارتمان در یک طبقه زیاد باشد، واحد ها بهم نزدیک تر خواهند شد و افراد متوجه رفت و آمدها و صدا ها می شوند. بنابراین اگر در آپارتمانی زندگی می کنید که بیشتر از یک واحد در هر طبقه دارد، استفاده از سیستم دزدگیر گاوصندوق برای شما بسیار کاربردی می باشد.در بخش زیر در ارتباط با دزدگیر برای گاوصندوق آپارتمانی توضیح داده ایم.

دزدگیر برای گاوصندوق آپارتمانی

داشتن دزدگیر یکی از بهترین خصوصیات گاوصندوق آپارتمانی می باشد. البته در ارتباط با آن باید بدانید که سیستم دزدگیر، سیستمی می باشد که بر روی تعدادی از صندوق ها مانند گاوصندوق ایگل قابل نصب می باشد. در واقع سیستم دزدگیر گاوصندوق ایگل به گونه ای کار می کند که هنگام خوردن ضربه یا به وجود آمدن لرزشی آژیر خطر گاوصندوق ایگل فعال می شود و با صدا شروع به آژیر کشیدن، می کند.

با بلند شدن صدای آژیر سارق به هیچ عنوان نمی تواند صدای آژیر را قطع کند. چرا که سیستم صوتی و سیم های این آژیر در درون گاوصندوق قرار دارد.

با ادامه یافتن  صدای آژیر سارق مجبور به فرار از منزل شما می شود. البته در صورتی که در طبقه شما واحد دیگری نیز وجود داشته باشد همسایه شما متوجه صدای آژیر می شود. پس می توان گفت یکی از بهترین خصوصیات برای خرید گاوصندوق آپارتمانی که باید در پی آن باشید آژیر ضد سرقت می باشد.

گاوصندوق گنجینه یکی دیگر از محصولاتی می باشد که در فروشگاه سیف باکس شاپ با بهترین کیفیت و مناسب ترین  قیمت به فروش می رسد. برای آشنایی با این محصول می توانید روی لینک کرده  و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

وزن گاوصندوق آپارتمانی

پیشنهاد کارشناسان متخصص سیف باکس شاپ در خصوص خرید گاوصندوق آپارتمانی، بهتراست گاوصندوق انتخابی شما وزنی میان 30 تا 80 کیلوگرم داشته باشد. البته به طور کلی برای انتخاب وزن گاوصندوق آپارتمانی باید به نکاتی توجه داشته باشید وزن یک گاوصندوق یکی از خصوصیات مهم آن می باشد که حتما باید متناسب با محصولی که مد نظرتان می باشد، آن را هم در نظر داشته باشید.

انواع گاوصندوق آپارتمانی

گاو صندوق لوکس فوق امن

اگر به دنبال گاو صندوق های لوکس و فوق امن هستید، گاوصندوق دکوراتیو با ظاهری بسیار زیبا و طراحی منحصر به فرد انتخابی عالی برای شماست.

به روزترین تکنولوژی های مورد استفاده در صنایع امنیتی، به خوبی پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان هستند و می توانید گاوصندوق های زیبای لوکس را جایگزین گاوصندوق های معمولی کنید. با این شیوه زیبایی دکور محل کار و منزل نیز حفظ می شود.

محصولات دکوراتیو سیف باکس شاپ ضمن ارائه بالاترین ضریب امنیتی ممکن، می توانند زیبایی هنری دکوراسیون منزل و محل کار شما را دوچندان کنند.

گاوصندوق کشویی یا ریلی

این مدل از گاوصندوق ها، معمولا کوچک هستند و در سایز کوچک ساخته می شوند تا به راحتی داخل کشوی میز یا کمد قرار بگیرند. مزیت این گاوصندوق ها این است که به راحتی می توان آنها را از معرض دید دور نگهداشت و پنهان کرد. حتی می توان آنها را با خود به مسافرت برد یا در صورت نیاز از منزل خارج کرد.

گاوصندوق رومیزی

گاوصندوق های رومیزی معمولا برای حفاظت از اسناد در ادارات یا محل کار کاربرد دارند. از انواع گاوصندوق های رومیزی می توان به طرح کتاب اشاره کرد که ظاهر آن شبیه به کتاب می باشد که یک جلد گالینگور تقلبی دارد می توان آن را به راحتی داخل کتاب خانه یا روی میز کار مخفی کرد.

گاو صندوق دیواری

از طرح های پرطرفدار گاوصندوق‌ می توان به انواع گاوصندوق دیواری اشاره کرد. گاوصندوق دیواری از امن ترین انواع گاوصندوق است که می توان به خوبی آنها را مخفی کرد. گاوصندوق های دیواری قابلیت این را دارند که داخل دیوار جاساز شوند تا احتمال سرقت کاهش پیدا کند.

گاوصندوق ایستاده

گاوصندوق های ایستاده، معمولا در سایز بزرگ ساخته می شوند و می توانند دارای چندین طبقه باشند. گاوصندوق ایستاده را می توان به زمین متصل کرد حتی اگر بسیار سنگین باشند.

 

نصب گاوصندوق آپارتمانی

در خصوص نصب گاوصندوق آپارتمانی در خانه شما باید دو مورد را درنظر گرفت: مورد اول اجازه صاحب خانه- مورد دوم یک تیم متخصص و ماهر!

ذکر مورد دوم به این معنا می باشد که تفاوتی ندارد که منزل شما ویلایی و یا آپارتمانی باشد حضور یک تیم متخصص و مجرب مانند: تیم و کارشناسان متخصص و حرفه ای سیف باکس شاپ دیگر نگرانی بابت نصب صندوق آپارتمانی خود ندارید.

نکته در خصوص افرادی که محل سکونتشان در آپارتمان های اجاره ای می باشد، این افراد نمی توانند از خصوصیات نصب گاوصندوق بهره مند شوند. چرا که نصب گاوصندوق یک عملیات دائمی می باشد و با جا به جای محل سکونتتان، نمی توانید گاوصندوق را نیز با خود جابه جا کنید.

گاو صندوق خارجی و ایرانی

گاو صندوق های ایرانی و خارجی با کیفیت و معتبر با قیمت های مختلف تولید می شود، بنابراین خرید گاو صندوق های مطمئن با قیمت های مقرون به صرفه و گاو صندوق های لوکس و فوق امن به راحتی به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است.

از بهترین گاو صندوق های خارجی ،گاو صندوق کره ای لوسل و ایگل است و از میان بهترین گاوصندوق های ایرانی، گاو صندوق کاوه از معروف ترین و پرطرفدارترین محصولات داخلی به شمار می رود.

اگر به دنبال جدیدترین مدل های گاو صندوق اداری و خانگی در بازار هستید، می توانید به راحتی از طریق فروشگاه آنلاین مستر سیف انواع مدل های جدید روز دنیا را مشاهده کنید.

سیف باکس شاپ به عنوان مرجع تخصصی و کامل ترین بازار آنلاین فروش گاوصندوق در ایران، سعی دارد برای جلب رضایت خریداران عزیز، جدیدترین مدل های روز دنیا را در دسترس قرار دهد.

خرید گاو صندوق خوب آپارتمانی

برای خرید گاو صندوق خوب لازم است به نکات زیر دقت داشته باشید و در زمان خرید به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • داشتن سیستم قفل و رمزگذاری پیشرفته
  • بدنه مقاوم در برابر حریق و آتش‌سوزی، انفجار و ضربه به قفل و بدنه
  • حجم و اندازه مناسب گاوصندوق برای نگهداری وسایل و کالاهای مورد نظر
  • امکان نصب گاوصندوق به دیوار یا جایگذاری در کمد
  • امکان اتصال گاوصندوق به سیستم های امنیتی و دزدگیر

سایت سیف باکس شاپ مرجع رسمی فروش گاوصندوق از معتبرترین برندهای تولیدی ایرانی و کره ای است و با تنوع بالای محصولات با قیمت ها و ویژگی های متنوع ،دامنه وسیعی برای انتخاب را فراهم کرده است. می توانید با مطالعه ویژگی های هر مدل، برای خرید گاوصندوق خوب تصمیم گیری کنید.

خرید اینترنتی گاوصندوق آپارتمانی

 گاوصندوق از وسایل امنیتی ضروری برای منزل، محل کار، ادارات، مکان های نظامی و … است. لازم است برای خرید گاوصندوق، دقت داشته باشید که حتما گاوصندوق را از نمایندگی معتبر خریداری کنید تا خیالتان بابت امنیت گاوصندوق راحت باشد و بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی نیز استفاده کنید.

با خرید اینترنتی گاوصندوق از سیف باکس شاپ، خیالتان بابت کیفیت و امنیت قفل گاوصندوق راحت خواهد بود. علاوه بر این مستر سیف مناسب ترین قیمت خرید گاوصندوق را پیشنهاد می دهد و می توانید به سادگی با چند کلیک در فروشگاه آنلاین مستر سیف ، گاوصندوق مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بهترین گاوصندوق خانگی

امن ترین گاوصندوق موجود در بازار محصول چه کمپانی است؟ فکر می کنید بهترین گاوصندوق های بازار در حال حاضر در قلمرو کدام برند قرار گرفته؟

قبل از اینکه بخواهیم درباره امن ترین گاوصندوق خانگی و اداری موجود در بازار صحبت کنیم، باید بگوییم موضوع امن ترین یا بهترین گاوصندوق یک موضوع نسبی است. بدین معنا که میزان امنیت مورد نیاز، بسته به نوع و محل کاربرد گاوصندوق می‌تواند متفاوت باشد. بعنوان مثال ضریب ایمنی گاوصندوق کوچک خانگی که برای نگهداری مدارک کاغذی از آن استفاده می‌شود با میزان امنیتی کهاز یک گاوصندوق بانکی می‌بایست انتظار داشته باشید متفاوت است.

در این نوشته سعی داریم در وهله اول به شما آموزش دهیم که چه پارامترهایی در تعیین میزان امنیت گاوصندوق نقش دارند و ثانیا، شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید با توجه به بودجه ای که دارید، امن ترین گاوصندوق متناسب با قدرت خرید خود را انتخاب کنید.

در ادامه فارغ از هر موضوعی، ضمن معرفی امن ترین گاوصندوق موجود در بازار ایران، از بین امن‌ترین‌ محصولات پیشنهادهایی هم برای خرید به شما ارائه کنیم.

امن ترین و بهترین گاوصندوق خانگی چیست؟

در حقیقت این موضوع را باید این طور مطرح کنیم که بهترین گاوصندوق خانگی برای شما چه گاوصندوقی است؟ قطعا گاوصندوق‌های بسیار زیبا و فوق ایمنی وجود دارند که هنگام تحقیق برای خرید گاوصندوق به آن ها بر خواهید خورد. اما آیا خرید چنین گاوصندوقی در عهده و توان شما هست؟ آیا قیمت گاوصندوق برای ما مقدوره؟ بنابراین برای انتخاب بهترین گاوصندوق خانگی می بایست در ابتدا انتظارات و بودجه ای که برای خرید دارید را در نظر بگیریم.

در حال حاضر امن ترین گاوصندوق خانگی موجود در بازار ایران متعلق به برندهای لوسل و ایگل است. گاوصندوق های سری EG برند ایگل از ایمن ترین محصولات موجود در بازار داخلی و خارجی هستند. گاوصندوق های لوسل همگی جزء ایمن ترین‌ها قرار دارند. البته محصولات لوسل همگی در رده گاوصندوق دکوراتیو قرار می گیرند و به همین دلیل عموما قیمت بسیار بالاتری نیز نسبت به محصولات سایر برندها دارند. شاید جالب باشد بدانید که در طراحی و ساخت برخی از مدل‌های گاوصندوق لوسل از طلا استفاده می‌شود.

سیستم‌های قفل گاوصندوق‌های هر دو برند لوسل و ایگل توسط شرکت سامسونگ طراحی شده و از امنیت بالایی برخوردار هستند. همین موضوع این دو نوع محصول را به امن ترین گاوصندوق در برابر سرقت تبدیل کرده است. امنیت گاوصندوق های سری EG تا آنجاست که محصولات بزرگتر این سری، عموما در طلافروشی ها و صرافی ها به کار می رود و جزء گاوصندوق های محبوب این صنف محسوب می‌شود.

امن ترین گاوصندوق خانگی چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌ها و امکانات بسیاری یک گاوصندوق را به محصولی مطمئن تبدیل می کند. در ساخت یک گاوصندوق خانگی با کیفیت از آلیاژهای خاص، موارد نسوز بسیار پیشرفته، استفاده از الگوریتم‌های پیچیده رمز نگاری و بسیاری موراد دیگر؛ اما وقتی صحبت از «امن ترین» محصول به میان باشد، باید به دنبال مشخصه‌هایی بگردید که در هر محصول یا برندی به این سادگی‌ها پیدا نمی‌شوند.

سیستم قفل ترکیبی

پیش از این در مطلبی مجزا و هنگام معرفی نکاتی که قبل از خرید می‌بایست به آنها توجه کنید، درباره قفل‌های ترکیبی صحبت کرده‌ایم. قفل‌های ترکیبی همانطور که از نامشان پیداست سیستم های رمزنگاری پیچیده الکترونیکی را با قفل‌های مکانیکی ترکیب می‌کنند. از نکات حائز اهمیت درباره این قفل‌ها می توان به این موضوع اشاره کرد که قفل‌های مکانیکی به کاربرده شده در آنها بسیار پیچیده تر از قفل‌های مکانیکی  معمولی هستند و بازکردن درب گاوصندوق، تنها در شرایطی امکان پذیر است که تمام مراحل ورود رمز، اعم از مکانیکی و دیجیتال، به درستی طی شوند.

زبانه های گاوصندوق، مدل‌های سرتاسری

زبانه های یک گاوصندوق در میزان امنیت آن در برابر آسیب های مکانیکی بسیار موثر هستند. زمانی که زبانه های یک گاوصندوق به درستی طراحی شده باشند، حتی اگر لولا های گاوصندوق توسط دستگاه برش آسیب بییند، درب گاوصندوق سر جای خود باقی می ماند. گاوصندوق‌های مدل EG دارای زبانه های ثابت سراسری هستند که امنیت فوق العاده ای در آن‌ها ایجاد کرده است. زبانه ای که در قسمت پشتی درب قرار گرفته یک زبانه ثابت و سرتاسری است که عملا غیر قابل برش است. این مدل زبانه در گاوصندوق لوسل وجود ندارد اما این موضوع دلیل به ضعیف بودن مدل‌های لوسل نمی شود. در عوض ِ زبانه سرتاسری، محصولات لوسل از سیستم دیگری به نام سیستم گلس لاک یک استفاده می کنند. این سیستم آنقدر امنیت گاوصندوق را افزایش می‌دهد که به هیچ عنوان فقدان زبانه سراسری در آنها به عنوان نقطه ضعف حس نمی شود.

سیستم گلس لاک

سیستم گلس لاک یک آپشن امنیتی بازدارنده است و جزء یکی از برترین سیستم‌های هشدار دهنده گاوصندوق به شمار می رود. گلس لاک در واقع یک لایه‌ی شیشه‌ای است در قسمت میانی گاوصندوق قرار می‌گیرد. سارقین برای دسترسی به محتویات داخل گاوصندوق باید ابتدا این شیشه را بشکنند. به عبارت دیگر برای دسترسی غیر مجاز به مدارک، پول یا جواهرات نگهداری شده در گاوصندوق، گلس لاک باید شکسته شود.

با شکسته شدن گلس لاک، تمام زبانه های گاوصندوق تا حداکثر حالت خود باز می شوند و اصطلاحا گاوصندوق پلمپ می شود. پلمپ شدن گاوصندوق عملا دسترسی به محتویات داخل آن را غیر ممکن می‌کند. بازکردن یک گاوصندوق پلمپ شده حتی برای متخصصین و تکنیسن‌های باتجربه شرکت چیزی بین ۴ تا ۶ ساعت زمان می‌برد.

همانطور که متوجه شده اید، وقتی از امن ترین گاوصندوق خانگی یا اداری حرف می‌زنیم در واقع از ویژگی‌هایی صحبت می کنیم که در کمتر محصولی یافت می‌شوند.

بهترین گاوصندوق خانگی

بهترین مارک گاوصندوق خانگی و صندوق الکترونیکی کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی برترین مدل های گاوصندوق خانگی و صندوق الکترونیکی است،حفظ اشیاء گرانبها مانند جواهرات ، اسناد و مدارک مهم ، سکه ، عتیقه جات و غیره بسیار مهم است و همچنین برای بسیاری از افراد یک چالش بزرگ محسوب می شود.

هرچه ارزش این اقلام بیشتر باشد ، حساسیت بیشتری برای نگهداری آنها وجود دارد؛ زیرا این برای انگیزه سارقان کافی است. یکی از بهترین گزینه ها برای ذخیره چنین مواردی استفاده از بهترین مارک گاوصندوق خانگی و صندوق الکترونیکی ایمن و مطمئن است.

بهترین مارک گاوصندوق و صندوق الکترونیکی

گاوصندوق کاوه

به گزارش گروه صنعتی ایمن کاوه ، فعالیتهای اولیه آن با ساخت تجهیزات اداری در سال 1300 آغاز شد ، سپس اولین تولید کننده گاوصندوق ضد حریق و سایر تجهیزات ایمنی در ایران و خاورمیانه و اولین گواهینامه توسط انجمن صنایع ایران. به استانداردها و تحقیقات صنعت ایران سابقه ای نزدیک به صد سال

اگر قصد خرید گاوصندوق را دارید ، با انواع مختلفی از مارک ها روبرو می شوید که هر کدام با توجه به کاربردهای مختلف عملکردها و ویژگی های متفاوتی دارند. برای مشاهده لیست پرفروش ترین گاوصندوق های کاوه ، از قسمت زیر استفاده کنید.

پرفروش ترین مدل های گاوصندوق و صندوق الکترونیکی کاوه
  • صندوق الکترونیکی کاوه مدل 380J
  • صندوق الکترونیکی کاوه مدل 420J
  • گاوصندوق کاوه مدل 150KDG
  • گاوصندوق کاوه مدل 250KR
  • گاوصندوق کاوه مدل 250K

گاوصندوق گنجینه

شرکت تولیدی گاوصندوق گنجینه در سال ۱۳۶۲ تاسیس شده و به طور انحصاری در صنایع ایمنی و امنیتی کار می کند. این شرکت نیز با استفاده از فن آوری های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت بالا در بین تولید کنندگان گاوصندوق در جایگاه برتری قرار دارد. اگر علاقمند به مشاهده محصولات این شرکت هستید از لینک زیر استفاده کنید.

شرکت تولیدی ایمن گنجینه در سال 1983 تاسیس شد و متخصص در صنعت ایمنی و امنیت است. این شرکت همچنین با استفاده از فناوری پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت بالا در خط مقدم تولید کنندگان ایمن قرار دارد. در صورت تمایل به مشاهده محصولات پرفروش مارک گنجینه در لیست زیر مشاهده کنید:

پرفروش ترین مدل های گاوصندوق و صندوق الکترونیکی گنجینه
  • گاوصندوق الکترونیکی گنجینه مدل DH300L
  • گاوصندوق الکترونیکی گنجینه مدل EH500
  • گاوصندوق الکترونیکی گنجینه مدل DH500
  • صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300L
  • گاوصندوق الکترونیکی گنجینه مدل 250H

گاوصندوق گنج بان

شرکت ایمن گنجبان یکی دیگر از تولیدکنندگان گاوصندوق عالی در ایران است. گنجبان در واقع یک مرکز فروش ایمن حرفه ای و تولید کننده گاوصندوق های نسوز ، درهای طاق و کابینت بایگانی است و از سال 1985 با استفاده از تکنولوژی روز و بهره مندی از متخصصان و تکنسین های ماهر شروع به کار کرده است.

گنج بان یکی از اولین مارک های شناخته شده ایرانی با بیش از 35 سال سابقه در تولید گاوصندوق های ایرانی است و برای مردم بسیار شناخته شده است. یکی از ویژگی های این گاوصندوق استفاده از بتن روی درب گاوصندوق است که باعث می شود از آن به عنوان گاوصندوق بانکی استفاده شود. قفل های این گاوصندوق از انواع مختلف قفل مکانیکی و قفل دیجیتالی استفاده می کنند.شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین سیستم امنیتی ایمن را انتخاب کنید.

پرفروش ترین مدل های گاوصندوق و صندوق الکترونیکی گنج بان
  • گاوصندوق گنج بان مدل KRD 150
  • گاوصندوق گنج بان مدل KRD 250

گاوصندوق خرم

به گفته شرکت امن خرم ، تأسیس خرم را می توان در آغاز قرن بیستم و اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول جستجو کرد.

به گفته این شرکت ، در سال 1297 ، محمد خرّم، فرزند پروفسور حسن بنا (معروف به معمار باشی) ، به عنوان یکی از بنیانگذاران صنعت فلزات ایران و صنعت جعبه نسوز ، اصول اولیه صنعت را در ایران فرا گرفت. هنرستان موسیقی آلمان ، به دلیل علاقه زیاد او به این صنعت ، با کمک سندان که پایتخت اولیه آن را تشکیل می داد ، استقامت کرد.

او آهنگري خود را در امين حضور به سه صورت تأسيس كرد و قدم در مسيري گذاشت كه تا به امروز ادامه دارد. از این پس برند خرم به نمادی از اعتماد مردم ایران به محصولات تولید شده توسط این شرکت تبدیل شده است.

پرفروش ترین مدل های گاوصندوق و صندوق الکترونیکی گنج خرم
  • گاوصندوق خرم مدل 50دژ
  • گاوصندوق خرم مدل EF 20
  • گاوصندوق خرم مدل 60دژ
  • گاوصندوق خرم مدل 60 دژ

گاوصندوق روستیک

نام تجاری RUSTIC در سال 2015 توسط گروه صنعتی و بازرگانی آرام یراق ثبت شد. هدف اصلی ثبت این برند واردات لوازم جانبی محافظ مانند قفل و سیلندر و گاوصندوق با دستگیرهای دیجیتالی هتل ، اتصالات محافظ سیستم های کنترل تردد از کشورهایی مانند کره ، چین و ویتنام است.

پرفروش ترین مدل های گاوصندوق و صندوق الکترونیکی روستیک
  • صندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-14FA
  • صندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-20TO
  • صندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-50FA
  • گاوصندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-30TO
  • صندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-40FA
  • صندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-25FA

گاوصندوق سدید

شرکت مارک سدید فناوران ایمان گستر سدید به معنای محکم ، قوی و پایدار در سال 2016 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید محصولات ایمنی شامل:

انواع گاوصندوق های ضد حریق و ضد سرقت ، کابینت های نسوز ، فایلهای ضد حریق و ضد سرقت با دو کشو و چهار کشو ، گاوصندوق های بانکی و انواع درب آپارتمان ضد سرقت ، درهای آتش ، اتاق سرور و درهای خزانه آغاز شده است.

محصولات سدید با طراحی منحصر به فرد کاملاً از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده اند و از مدرن ترین ماشین آلات برای تولید قطعات استفاده می کنند.

بهتر است بدانید که کلیه محصولات سدید عملاً از طریق جدیدترین نرم افزارهای مهندسی ، فرایند طراحی و انواع آزمایشات تخریب ، سرقت و مقاومت در برابر آتش ساخته می شوند و در نتیجه ، محصولات کاملاً متفاوت و ایمن به مشتریان ارائه می شود.

پرفروش ترین مدل های گاوصندوق و صندوق الکترونیکی سدید
  • صندوق الکترونیکی سدید مدل 350
  • صندوق الکترونیکی سدید مدل 470
  • گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل 550
  • گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل LE 700
  • صندوق الکترونیکی سدید مدل 430
  • ·          صندوق الکترونیکی سدید مدل 430 N

گاوصندوق ایگل

مارک ایگل Eagle یک شرکت کره ای است که از سال 1972 تولید گاوصندوق می کند. به دلیل قدمت این شرکت و استفاده از مواد با کیفیت و استفاده از جدیدترین دستگاه ها برای تولید و تولید گاوصندوق های اداری و خانگی ، که همه آنها ضد حریق و ضد سرقت هستند ، موفق شده است سهم زیادی از بازار امن را در کره و همچنین در جهان به دست آورد.

پرفروش ترین مدل های گاوصندوق و صندوق الکترونیکی سدید
  • صندوق الکترونیکی نسوز ایگل مدل NPS-020-B
  • صندوق الکترونیکی نسوز ایگل مدل UNI-040-NP
  • صندوق الکترونیکی نسوز ایگل مدل UNI-040-MR
  • صندوق الکترونیکی نسوز ایگل مدل YES-031D-FR
  • ·          صندوق الکترونیکی نسوز ایگل مدل YES-031D-GL

گاوصندوق بامیل

گاوصندوق بامیل در کره جنوبی نیز تولید می شود. این صندوق خارجی همچنین حدود یک دهه تجربه در ایران دارد. خوب است بدانید که این گاوصندوق خارجی در یک کلاس امنیتی ساخته شده و به ایران وارد می شود.

محصولات ایمن بامیل را با 2 سال گارانتی ، ضمانت نامه کتبی و ده سال خدمات پس از فروش از فروشگاه گاوصندوق خریداری کنید. لیست مدلهای این صندوق کره ای را در زیر مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه: بررسی بهترین گاوصندوق خانگی ایران کاوه

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان

حتما برایتان پیش آمده از خود پرسیده باشید که یک گاوصندوق ارزان قیمت دست دوم را از کجا می توانم تهیه کنم؟ و یا اینکه خرید گاوصندوق ارزان قیمت معقول و به صرفه است؟ آیا گاوصندوق نو بخرم یا اقدام به خرید گاوصندوق ارزان قیمت و دست دوم کنم؟ همان طور که می دانید قیمت گاوصندوق مثل هر کالای دیگر رابطه مستقیم با کیفیت آن دارد.

در اصل گاوصندوق ارزان قیمت نمی تواند وجود داشته باشد مگر اینکه کیفیت محصول را کاهش داده باشند. البته هر گاوصندوق ارزان قیمتی بی کیفیت نیست بلکه شاید برای استفاده مخصوصی تهیه شده باشد مثلا گاوصندوق های کوچک خانگی قیمت ارزان تری نسبت به گاوصندوق های سنگین تر خواهد داشت.

خرید گاوصندوق ارزان قیمت از تولید کننده به طور مستقیم

در این روزها خرید گاوصندوق ارزان قیمت توسط واسطه ها زیاد دیده می شود, گروه توزیع گاوصندوق گنج دون به دنبال اینست که رابطه ها را حذف کند و محصول را مستقیم به دست مشتری برساند. اگر به دنبال خرید گاوصندوق ارزان قیمت هستید همیشه در پی این باشید که از تولید کننده به طور مستقیم اقدام به خرید گاوصندوق خانگی یا هر نوع دیگری که مدنظر دارید نمایید. با اینکار هم هزینه واسطه را از بین برده اید که در کم رنگ کردن این شغل کاذب تلاش نموده اید و هم موفق به خرید گاوصندوق ارزان قیمت و به صرفه شده اید.

گنج دون ارائه دهنده انواع گاوصندوق ارزان قیمت در تمام ایران اقدام به فروش گاوصندوق می نماید. شما در هر جای ایران که باشید می توانید به سایت گاوصندوق گنج دون مراجعه نموده و به خرید اینترنتی گاوصندوق بدون واسطه و به صورت تولید مستقیم،اقدام نمایید. خرید گاوصندوق ارزان و بسیار پیشرفته شاید وجود نداشته باشد و شما نتوانید آن را تهیه کنید به خاطر اینکه قیمت گاوصندوق بستگی به عوامل، کیفیت و استاندارهای مختلفی دارد و اینگونه نیست که گاوصندوق ارزان قیمت را به قیمت بیشتر فروخت یا بالعکس بلکه اگر در ظاهر هم شبیه هم باشند در ویژگی هایی که دارند قطعا تفاوت وجود دارد و دلیل ارزان بودن گاوصندوق نیز با این ویژگی ها رابطه مستقیم دارد. اگر قصد خرید گاوصندوق ارزان دارید نباید انتظار کیفیت بالا و امکانات پیشرفته از قبیل هوشمند بودن ، دارای صفحه لمسی و … را داشته باشید.

ما به شما توصیه می کنیم در خرید گاوصندوق به دنبال ارزان بودن آن نباشید؛ بلکه به دنبال کیفیت مطلوب و بالای آن باشید. مخصوصا گاوصندوق ارزان خانگی را به هیچ عنوان انتخاب نکنید زیرا گاوصندوق، محصولی است که یک بار برای سال ها خریداری می شود و شاید بعد از گذشت بیست یا سی سال یک بار نیاز به تعویض آن برای شما پیش بیاید. ضمن این که در این مدت وظیفه بسیار مهمی را بر دوش میکشد و مهم ترین دارایی های زندگی شما را در خود جای می دهد. بنابراین سعی کنید به جا، به اندازه و به دنبال کیفیت بالا برای خرید گاوصندوق خود باشید تا خرید گاوصندوق ارزان قیمت.

چرا گاوصندوق ارزان یا گاوصندوق گران قیمت وجود دارد؟

تمامی محصولات از قبیل خوراک، پوشاک، لوازم برقی و… دارای برند های مختلف و تبعا قیمت های گونانی هستند. گاوصندوق هم از این قضیه مستثنی نیست و با برندهای مختلف و کیفیت های گوناگون در بازار وجود دارد که دارای قیمت های متفاوتی است و برخی از آنها گاوصندوق ارزان قیمت هستند و برخی گران قیمت. آیا شما ویژگی ها و خصوصیات یک گاوصندوق ارزان قیمت و خوب را می دانیم؟؟؟!!! معمولا برندهای برتر دو یا سه نمونه کیفیتی گاوصندوق می سازند تا به دلخواه و نظر همه مشتری ها احترام گذاشته و دست مشتری برای خرید باز باشد. در ادامه به سه نمونه ازکیفیت گاوصندوق ها می پردازیم که تاثیر بسیاری در شکل گیری گاوصندوق ارزان قیمت دارند:

گاوصندوق ها با کیفیت و ایمنی عالی

این نوع گاوصندوق ها بسیار ایمن و با کیفیت عالی تولید می شوند. هر چند گاوصندوق ها از نظر ظاهری خیلی به هم شباهت دارند ولی کافیست از فروشنده بخواهید فرق بین کیفیت های مختلف را توضیح دهد آن موقع اختلاف کیفیت و ایمنی برای مان روشن می گردد. در این نوع محصولات آلیاژ بالاتری به کار رفته و نحوه بتن ریزی آن ها فرق دارد و این کارهای انجا شده باعث می شود گاوصندوق به یک گاوصندوق نسوز تبدیل شود. قطر زبانه ها بیشتر بوده و درب این نوع گاو صندوق ها از چهار طرف مهار می شوند. سیستم های ایمنی متفاوتی دارند؛ از قبیل سیستم ضد سرقت، سیستم هوشیار، رمز مکانیک، رمز دیجیتال و …. با توجه به این مواردی که اشاره شد قطعا این نوع گاوصندوق از جمله گاوصندوق های ارزان قیمت به شمار نمی رود و طبیعتا قیمت بیشتری نسبت به گاوصندوق های معمولی دارند. با این تفاوت ها می بینیم هیچ ارزانی و گرانی هیچ گاوصندوقی بی دلیل نیست.

کیفیت معمولی و ارزان

این نوع گاو صندوق ها از نظر ظاهری فرق زیادی با گاو صندوق های دیگر ندارد؛ اما از نظر کیفیت و ایمنی، آلیاژ استفاده شده، قفل، دستگیره و محتویات داخل جداره که باعث سنگینی و نسوز بودن صندوق می شود، قطر زبانه ها و حالت قرار گرفتن آن ها و… از منظر کیفیت خیلی فرق دارد. طبیعی است که این گاو صندوق ها نسبت به گاوصندوق های کیفی بالا که ذکر شد باید قیمت ارزان تری داشته باشند و نسبت به آنها جز گاوصندوق های ارزان قیمت محسوب می شوند.

گاوصندوق های خوب

این نوع گاوصندوق ها از نظر آلیاژ با قطر بیشتر و کیفیت بالاتری تولید می شوند. این گاوصندوق ها کاملا بتن ریزی شده با بتن مسلح نسوز و سنگین می باشد به دلیل همین وزن سنگین و بتن خوب، ایمنی بالا می رود و نسوز می شود. البته با رمز دیجیتال یا مکانیک و یا رمزهای دیگر ایمنی آن ها دو برابر می شود.

در مجموع باید اشاره کرد که خرید گاوصندوق ارزان به شرطی مفید فایده خواهد بود که عوامل ایمنی آن برای کاربردی که شما از آن انتظار دارید رعایت شده باشد. مثلا اگر شما از آن دسته افرادی هستید که طلا و پول نقد زیادی در خانه نگه داری می کنید خرید گاوصندوق ارزان قیمت و کوچک به درد نمیخورد بلکه باید گاوصندوقی انتخاب شود که بتواند امنیت اموال شما را به صورت کامل حفظ کند که بعد از خرید یک گاوصندوق ارزان پشیمان نشوید.

بالعکس این قضیه نیز وجود دارد یعنی اگر شما مدارک و اموال زیادی برای نگهداری ندارید لازم نیست گاوصندوق های پیشرفته هوشمند انتخاب کنید برای مدارک معمولی خرید گاوصندوق ارزان قیمت و گاوصندوق های معمولی جوابگو خواهد بود و لازم به صرف هزینه های گزاف نخواهید داشت. در اصل خرید گاوصندوق ارزان یا گاوصندوق پیشرفته و هوشمند تنها و تنها بستگی به میزان کارایی شما دارد نه هیچ عامل دیگر.

پیشنهاد ویژه: بررسی امن ترین گاوصندوق خانگی

قیمت گاوصندوق کوچک معمولی

اگر میخواهید خودتان در منزل از طلا ،جواهرات و اشیای با ارزش خود نگهداری و محافظت کنید، خرید گاوصندوق کوچک بهترین گزینه برای شما میباشد. اگرچه وزن و ابعاد بزرگ گاوصندوق یکی از ویژگی های مثبت گاوصندوق در تامین امنیت می باشد ولی در برخی مکان ها امکان استفاده از گاوصندوق های بزرگ نیست و این یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از گاوصندوق کوچک می باشد.

در اصل خرید گاوصندوق کوچک یک نوع اساسی از گاوصندوق های خانگی یا گاوصندوق های هتلی محسوب میشود. این گاوصندوق ها همخوانی بیشتری با محیط دارند و زیبایی بیشتری به محیط خانه می دهند.

همیشه برای ما چیزهای بسیار با ارزشی وجود دارند که اگر آن ها را از دست بدهیم یا از بین بروند ضربه روحی بدی متوجه ما میشود که تا آخر عمر حسرت و چشم انتظار پیدا شدن آن وسیله را داریم. البته همیشه پول و جواهرات نمیتواند شیء با ارزشی باشد بلکه یک قاب عکس از عشق جوانی و یا نامه هایی که عزیزانتان برایتان ارسال کرده اند میتواند برای ما گرانبها و با ارزش باشد که به هیچ عنوان تاب از دست دادن آنها را نداریم.

از این رو میتوان با خرید گاوصندوق کوچک و استفاده از آن در خانه و محل کار خود از مدارک و اشیای با ارزشتان نگهداری و حفاظت کنید.

خرید گاوصندوق کوچک با توجه به وزن و ابعاد کوچک آن از طرفی نوعی ویژگی مثبت تلقی می شود و از طرف دیگر کار را برای سارقین و حمل آن آسان تر میکند. گاوصندوق کوچک با ویژگی که ذکر شد به راحتی قابل حمل و جابه جایی اند و بدون زحمت در هر مکانی که دلخواه شماست قرار دهید. به دلیل سیستم امنیتی بالایی که این گاوصندوق ها دارند سارقین به آسانی نمی توانند موفق به ورود و دسترسی به آن داشته باشند و جای نگرانی به خاطر وزن کم آن و احتمال دستبرد زدن وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه: بررسی مقاله قیمت گاوصندوق کوچک معمولی

گاوصندوق کوچک ارزان آرکا مدل 100MM

گاوصندوق کوچک ارزان آرکا مدل 100MM دارای وزن تقریبی 50 کیلوگرم است. بین دیواره های آن بتن تزریق شده است و نسوز می باشد به طوری که تا 500 درجه سانتی گراد در مقابل حرارت مقاوم است. قیمت آن ارزان بوده و مجهز به سیستم ضد سرقت نمی باشد.

با توجه به ابعاد کوچکی که دارد به عنوان گاوصندوق داخل کمد محسوب می شود و از بهترین گاو صندوق ها برای استتار می باشد. علاوه بر این به عنوان یک گاوصندوق دیواری یا گاو صندوق مخفی هم از این محصول می توان نام برد.

این محصول یک گاوصندوق کوچک و برای مصارف خاص است که در گروه صنعتی صندوق نسوز آرکا تولید و به طور مستقیم عرضه می شود. در واقع این صندوق مناسب برای کاغذ و دفتر و اسناد کوچک است. با احتساب ضخامت درب، فضای داخلی گاوصندوق کوچک ارزان قیمت، به اندازه یک بسته پول یا دسته چک خواهد بود.

لازم به ذکر است این محصول مثل مدل مشابه خود یعنی گاو صندوق نسوز 100MS دارای خدمات 2 سال گارانتی نمی باشد. اما مشمول خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد.

قیمت گاو صندوق خانگی دست دوم

برای خرید یک گاوصندوق دست دوم باید اطلاعات زیادی در زمینه گاوصندوق ها مانند کیفیت ساخت، امنیت، برند های معروف گاوصندوق و از همه مهم تر نحوه شناسایی ویژگی های مهم در یک گاوصندوق داشته باشید . بسیاری از افراد برای خرید گاوصندوق دست دوم بدون هیچ یش زمینه ذهنی و تنها با یک آگهی اقدام به خرید می کنند و چه بسا که این گاوصندوق اصلا مناسب با نیاز آنها نباشد. خرید گاوصندوق دست دوم برای خیلی ها ممکن است اولین انتخاب برای افزایش ایمنی دارایی‌ها و مدارکشان باشد.

خرید گاوصندوق دست دوم مشخصاٌ هزینه کمتری نسبت به خرید محصول نو دارد و از این جهت برای خیلی ها انتخابی مقرون به صرفه و منطقی به نظر می رسد؛ اما نکته در اینجاست که چنین انتخابی، همزمان با مزایا، معایب پیدا و پنهانی نیز دارد. تیم گنج دون همواره همراه شما خواهد بود تا شما بتوانید بهترین و مناسب ترین گاوصندوق را با پایین ترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید.

پیشنهاد بررسی: قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دست دوم

منابع:

منبع: خرید گاوصندوق آپارتمانی

منبع: بهترین گاوصندوق خانگی

منبع: قیمت گاوصندوق دیجی کالا

منبع: قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دیجی کالا

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email