طراحی سایت فروشگاهی قسطی

طراحی سایت فروشگاهی با بالاترین کیفیت ممکن توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO، فروش خود را چند برابر کنید!

نمونه طراحی سایت فروشگاهی

برای مشاهده نمونه وب سایت های فروشگاهی که توسط شرکت atgo طراحی و پیاده سازی شده است به لینک زیر مراجعه نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی توسط تیم ATGO با رعایت تمام استاندارد های جهان

طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی، با طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی یک قدم از رقبان خود جلوتر باشید و کسب و کار خود را در روندی سعودی هدایت کنید تا همیشه بهترین باشید.طراحی وب سایت فروشگاهی به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.

با طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی می توانید فروش خود را چند برابر کنید ، با طراحی یک سایت اختصاصی می تواند جایگاه بهتری را در نتایج جستجو صاحب شوید.توجه داشته باشید که رتبه 1 اتفاقی نیست.

طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی در تهران

شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران همواره با متخصصان این حوزه همکاری می کند و به شما این اطمینان را می دهد که با وب سایت اختصاصی که برای شما طراحی می کند می توانید روند پیشرفت فروشگاه خود را بهبود ببخشید .

شرکت طراحی سایت فروشگاهی

ساخت سایت فروشگاهی خودتان را به متخصصان ما بسپارید

شرکت ATGO با سال ها تجربه در زمینه طراحی انواع وب سایت های فروشگاهی و کسب اعتباری بدون بی قید و شرط توانسته است تا به جایگاه عالی ای را در طراحی سایت فروشگاهی دست یابد.این جایگاه اتفاقی نیست و ثمره سال ها تلاش متخصصان ماست.

ما هیچ وقت نمی گوییم که اولین هستیم ولی همواره ادعا داریم که بهترین هستیم ، شرکت ما با استخدام بهترین و با تجربه ترین متخصصان طراحی وب سایت به شما این اطمینان را می دهد که لبخند را بر روی صورت شما هک کند، می توانید از طریق لینک زیر برای خرید سایت اقدام نمایید.

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

بررسی اولیه :

تیم طراحی سایت فروشگاهی ما برای درک ذهنیت مورد نظر شما و دلیل راه اندازی سایت با برگزاری جلسات طوفان ذهنی تمام موارد را بررسی خواهد کرد و بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

برنامه ریزی پروژه :

قبل از شروع پروژه برنامه ریزی دقیقی از نحوه انجام کار به شما ارائه می شود که بطور کامل در جریان نحوه راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود باشید و بتوانید همگام با ما آن را بررسی کنید.

طراحی سایت :

برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی ابتدا طراحی ساختار اولیه آن توسط تیم طراحی ما به بهترین شکل انجام می شود و بعد از تایید شما ساخت سایت طبق آن طرح شروع می شود.

شروع ساخت سایت :

تیم توسعه و برنامه نویسی ما تضمین می کند که وب سایت شما را با استراتژی فروش بیشتر و ساختاری ایده آل راه اندازی کنند.

رونمایی از سایت :

تیم تضمین کیفیت ما قبل از تاریخ راه اندازی ، یک آزمایش کامل بر روی وب سایت فروشگاهی شما انجام می دهد سپس بعد از تایید از وب سایت شما رونمایی خواهد شد.

مشکلات احتمالی آینده :

تیم تعمیر و نگهداری ما برای اطمینان از عملکرد بهینه وب سایت، به کار خود در پشت صحنه ادامه خواهد داد، تا درصورت بروز هرگونه مشکل آن همان لحظه رفع نماید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای

امروزه همه برای طراحی سایت اقدام می کنند اما طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای چه ؟

کسب و کار های بسیاری وارد دنیای فروشگاه اینترنتی شده اند ولی به دلیل اینکه نتوانسته اند بهترین شرکت طراحی سایت ارزان فروشگاه اینترنتی را پیدا کنند به همین دلیل هم نتوانسته اند از سایتشان کسب درآمد کنند.

شما باید توجه کنید که نسبت به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای اقدام کنید تا بتوانید از وب سایتتان برای کسب و درآمد و رشد چشمگیر صنعت خود استفاده کنید.

طراحی سایت فروشگاهی را به بهترین شرکت طراحی سایت در تهران بسپارید و دیگر نگران هیچ ایرادی نباشید ، برای هماهنگ و مشاوره رایگان می توانید همین حالا تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره شوید.

پیشنهاد ویژه » دریافت خدمات از شرکت تولید محتوا

سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید!

سایت های فروشگاهی به دلیل اینکه از تعداد انبودهی محصول برخوردار هستند سئو دشواری هم دارند ، توجه داشته باشید که علاوه بر طراحی سایت ، سئو نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و به عبارتی ساخت سایت بدون سئو هیچ ارزشی ندارد.

تیم ATGO با جلساتی که قبل از قرارداد با شما برگذار می شود به صورت کامل هدف شما را از ساخت وب سایت درآورده و روی آن تجزیه و تحلیل هایی را انجام می دهد.

سئو یک وب سایت فروشگاهی همانطور که گفته شد از سختی بالایی برخوردار است ولی تیم ما توانسته با گردهم آوری سال ها تجربه و دانش متخصصان خود ، بهترین روش ها را برای این موضوع به کار گیرد و به هدف مورد نظر برسد.

تعریف سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی سایتی است که بتواند محصولات یک فروشگاه اینترنتی را در صفحات مختلف خود به کاربران ارائه دهد.

در سایت های فروشگاهی باید تمامی محصولات به صورت کامل تعریف شوند و ویژگی ها و خصوصیات و قیمت محصولات نیز در دسترس کاربران قرار گیرد.

همچنین باید در یک وب سایت فروشگاهی امکانی فراهم باشد که کاربر پس از آنکه محصول مورد نظر خود را انتخاب نمود که بتواند با انتخاب دکمه پرداخت به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شده و به راحتی مبلغ مورد نظر برای محصول خود را پرداخت نماید.

فروشگاه مورد نظر موظف است که در اسرع وقت محصول خریداری شده را به دست کاربران برسانند.

در یک وب سایت فروشگاهی باید علاوه بر ویژگی ها و مشخصات محصول نظرات کاربرانی که قبلا محصولات را خریداری کردند نیز درج شده باشد تا کسی که قصد خریداری یک محصول را از فروشگاه اینترنتی دارد بتواند از نظرات و تجربیات دیگران هم استفاده نماید.

برای درک بهتر وب سایت های فروشگاهی شما می توانید مقاله آنلاین شاپ چیست را مطالعه نمایید.

تفاوت سایت فروشگاهی و سایت شرکتی در چیست

تفاوت عمده ای که میان طراحی سایت های فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی وجود دارد این است که در یک وب سایت فروشگاهی کاربر این امکان را دارد که به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شده و مبلغ محصول مورد نظر را پرداخت نماید تا در مدت زمان تعیین شده محصول منظر به دستش برسد.

در یک وب سایت شرکتی معمولا راههای ارتباطی وجود دارد که کاربر بتواند از طریق شماره تلفن و یا فرم های تماس با منابع انسانی شرکت مورد نظر ارتباط برقرار نماید.

مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی چیست

اگر بخواهیم به صورت کاملا خلاصه و مفید مزیت داشتن یک سایت فروشگاهی را بیان کنیم باید بگوییم که با توجه به دوره ای که ما الان در آن زندگی می کنیم دیگر وقت آن رسیده که شما از از بازار سنتی و تبلیغات میدانی دست بکشید و خدمات محصولات و کالاهای خود را به صورت گسترده به مردم معرفی کنید.

یکی از بهترین ابزارهایی که می تواند در این امر به شما کمک کند این است که شما بتوانید با طراحی وب سایت فروشگاهی قدرتمند تمامی محصولات خود را به کاربران اینترنتی در سراسر دنیا معرفی نمایید.

البته نکته بسیار مهمی که در طراحی وب سایت فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است این است که تنها ساختن یک سایت فروشگاهی کافی نیست بلکه در زمان ساخت وب سایت فروشگاهی تمامی صفحات باید با توجه به جدیدترین الگوریتم های موتورهای جستجو بهینه سازی شوند تا خدمات فروشگاه اینترنتی شما بتوانند در صفحه اول موتور جستجوگر گوگل در دسترس کاربران اینترنتی قرار گیرند.

امکانات سایت های فروشگاهی

سایت فروشگاهی همانند هر کدام از سایت ها باید دارای امکانات منحصر به فردی باشند تا کاربران اینترنتی بتوانند به راحتی از خدمات آنها استفاده نمایند.

و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند این امکانات شامل موارد زیر است :

  • تعریف بی نهایت محصول به صورت ساده یا متغیر
  • دسته بندی و برچسب گذاری محصولات جهت ایجاد مسیرهای دسترسی آسان
  • بارگذاری تصاویر شاخص گالری تصاویر
  • اطلاعات جانبی محصول و مشخصات فنی محصول
  • تعریف محصولات متغیر و گزینه های انتخابی گوناگون برای هر محصول
  • قیمت گذاری محصولات و اعمال تخفیف بر روی هر محصول به صورت جداگانه با قابلیت زمانبندی دوره ای
    امکان ایجاد کد تخفیف برای برخی از محصولات ویژه
  • نمایش پرفروش ترین محصولات، محصولات ویژه،  پیشنهادات ویژه، محصولات دارای تخفیف
  • عضویت آسان کاربران در سایت و همچنین ایجاد سطوح دسترسی برای کاربران مختلف
    داشتن امکاناتی برای روش های پرداخت گوناگونی شامل کارت به کارت،پرداخت آنلاین، و پرداخت در محل
  • امکان ارسال دیدگاه کاربران مختلف و همچنین مشاهده نظرات کاربرانی که قبلا یک محصول خریداری کردند
  • امکان جستجو در محصولات بر اساس نام و دسته بندی های تعریف شده

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

شما می توانید با فراگیری آموزش سئو تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا

وب سایت دیجی کالا یک وب سایت کامل و نمونه ای از یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای می باشد و خیلی از کاربرانی که قصد راه اندازی یک سایت اینترنتی و فروشگاهی را دارند علاقه مند به این هستند که قالب سایت آنها شبیه سایت‌دیجی‌کالا باشد.

در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به داشتن یک قالب سایت فروشگاهی شبیه سایت دیجی کالا از دید میتوانیم از طریق لینک زیر به وب سایت فروشگاهی اینترنتی شبیه دیجی کالا را سفارش دهید.

پیشنهاد ویژه » درصورتی که تمایل دارید یک وب سایت شخصی با قالب کاملا اختصاصی و حرفه ای داشته باشید، برای این منظور می توانید می توانید در صفحه طراحی سایت شخصی سفارش خود را ثبت نمایید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان، شاید برایتان جالب باشد که بدانید با یک قیمت ارزان و مقرون به صرفه هم شما می توانید یک سایت فروشگاهی را برای خود داشته باشید، نگرانی که بسیاری از افراد در مورد طراحی سایت فروشگاهی ارزان در آن این است که مبادا در وب سایت هایی که قیمت آنها پایین است از لحاظ فنی مشکلاتی وجود داشته باشد و بعد از این سایت با مشکلات عدیده ای مواجه شود.

اما نیازی نیست که شما نگران این موضوع باشد چرا که در شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo همکاران ما از قبل یکسری قالب های فروشگاهی را کدنویسی کرده‌اند و به صورت آماده در اختیار شما قرار می دهد این قالب های کد نویسی شده مخصوص آن دسته از افرادی است که دارای محدودیت زمانی هستند.

و می خواهند در سریعترین زمان ممکن و با صرف هزینه مقرون به صرفه یک سایت فروشگاهی را برای خود راه‌اندازی کنند.

شما می توانید از طریق لینک زیر یک سایت فروشگاهی ارزان قیمت را برای خود سفارش دهید که همکاران ما توضیحات لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند.

طراحی سایت فروشگاهی قسطی

در صورت تمایل می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت مکاتباتی با همکاران ما داشته باشید تا وب سایت فروشگاهی شما را به صورت اقساطی برای شما طراحی و پیاده سازی نمایند.

قیمت سایت فروشگاهی

قیمت سایت فروشگاه اینترنتی، قیمت یک وب سایت فروشگاهی بستگی به مواردی مختلفی می تواند داشته باشد، به عنوان مثال این که سایت فروشگاه برروی چه بستری ساخته شود، چه تعداد محصولی را با چه ویژگی هایی قرار است که نمایش دهد، و چه آیتم هایی با توجه به نوع نیاز مشتری قرار است که به وب سایت فروشگاهی اضافه شود، جهت استعلام قیمت می توانید از طریق لینک زیر تماس بگیرید.

قیمت ساخت سایت فروشگاهی

قیمت ساخت سایت فروشگاهی، بعد از بررسی درخواست های شما مبنی بر چگونگی اجرای پروژه مورد بررسی قرار می گیرد.

از طریق لینک زیر بصورت مستقیم با تیم پشتیبان طراحان وب سایت فروشگاهی در تهران ارتباط برقرار نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران

شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo طراحی انواع سایت های فروشگاهی و اینترنتی را به صورت کاملا بهینه سازی شده و ریسپانسیو انجام می دهد، جهت برقراری ارتباط با این مجموعه از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام نمایید.

سفارش سایت فروشگاهی

سفارش ساخت سایت فروشگاهی، در صورتی که تصمیم قطعی خود را مبنی بر سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی گرفه اید باید از طریق فرمی که در ابتدای صفحه قرار داده شده است، سفارش خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با خدمات پشتیبانی شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران به صفحه پشتیبانی سایت مراجعه نمایید.

خرید سایت فروشگاهی

در صورتی که شما برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت فروشگاهی با کمبود زمان مواجه هستید، می توانید از قالب های آماده برای بالا آوردن سایت فروشگاهی خود استفاده نمایید.

تفاوت بین سایت های آماده با دیگر سایت ها این است که این سایت ها از قبل طراحی و پیاده سازی شده است، و شما با مشاهده دموی این سایت ها در صورتی که مورد پسند شما قرار گرفت، آن را خریداری می کنید و فقط اطلاعات شما نظیر اطلاعات تماس، نام شرکت و برند شما، تصاویر محصولات شما و غیره در آن جایگزین می شود، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان و آماده می توانید به صفحه خرید سایت مراجعه نمایید.

بهترین طراحی سایت فروشگاهی

شما می توانید با یک سرچ کوچک در فضای اینترنت بهترین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را از ما بخواهید.

شرکت Atgo با بکارگیری بهترین متخصصین در حوزه طراحی لندینگ اختصاصی و حرفه ای برای فروشگاه اینترنتی در زمان مناسب و با کیفیت مطلوب وب سایت فروشگاه اینترنتی را به شما تحویل می دهد.

علاوه بر این در بخش زیر می توانید با کلیک برروی لینک های درج شده علاوه بر وب سایت فروشگاه اینترنتی سایر خدمات شرکت ATGO را برای راه اندازی وب سایت های مشاغل مختلف مانند وب سایت های خبری، گردشگری، صنعتی، هتلی، و غیره را مشاهده نمایید.

  1. طراحی سایت کلینیک زیبایی
  2. طراحی سایت ورزشی
  3. طراحی سایت گردشگری
  4. طراحی سایت صنعتی
  5. طراحی سایت وکلا
  6. طراحی سایت هتل
  7. طراحی سایت املاک
  8. سوپر مارکت اینترنتی
  9. طراحی سایت خبری
  10. طراحی سایت پزشکی

ساخت سایت فروشگاهی

برای سفارش ساخت وب سایت فروشگاهی و استعلام قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین قیمت خرید سایت فروشگاهی می توانیدبرروی لینک زیر کلیک کنید تا یک فرم برای شما باز شود و درخواست خود را برای همکاران ما ارسال نمایید.

سئوالات متداول در مورد طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی ؟

جهت استعلام هزینه ساخت سایت فروشگاه اینترنتی میتوانید با شماره های ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo تماس بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان ؟

ارزان ترین قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را به همراه سه ماه پشتیبانی رایگان از ما بخواهید.

انواع سایت های فروشگاهی ؟

وب سایت های فروشگاهی می توانند بروی بستر CMS های اختصاصی مانند وردپرس، جوملا، و یا Drupal ساخته شوند، و یا با کمک زبان های برنامه نویسی تحت وب به صورت صفر تا صد کدنویسی شوند.

طراحی سایت فروشگاهی رایگان ؟

شما می توانید با مراجعه به صفحه آموزش طراحی سایت رایگان در وب سایت ATGO و با کمک ویدئو های آموزشی که در این صفحه قرار داده شده است، به صورت رایگان وب سایت فروشگاه اینترنتی خود را طراحی و پیاده سازی نمایید.

همچنین برای طراحی سایت فروشگاهی رایگان شما می توانید از قالب های آماده سایت های فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید.

یک سایت فروشگاهی چه امکاناتی دارد ؟

حداقل امکاناتی که وب سایت فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد عبارتند از :

ساختن تمامی صفحات اعم از صفحه اصلی، تماس با ما، درباره ما، صفحه خرید، فروشگاه، حساب کاربری، بلاگ مقالات، بلاگ دسته بندی مقالات سایت فروشگاهی، بلاگ صفحه محصولات، بلاگ صفحه دسته بندی محصولات سایت فروشگاه اینترنتی، به صورت کاملا ریسپانسیو و با رعایت تمامی استاندارد های UX , UI برای طراحی هر چه بهتر و حرفه ای تر صفحات.

اتصال وب سایت فروشگاه اینترنتی به یک درگاه اینترنتی معتبر و شناخته شده .

ایجاد بستری برای ثبت نام کاربران در وب سایت، (پنل ثبت نام کاربر در وب سایت فروشگاه اینترنتی هر چه قدر ساده و راحت باشد برای کاربران بهتر است).

ایجاد راه های ارتباطی مناسب در بخش های مختلف وب سایت فروشگاه اینترنتی جهت ارتباط کاربران با بخش پشتیبانی وب سایت.

پاسخگویی مناسب و به موقع بخش پشتیبانی وب سایت (یکی از مهم ترین فاکتورهای وب سایت فروشگاه اینترنتی داشتن بخش پشتیبان قوی است، باید در هر ساعت از شبانه روز تیم پشتیبان وب سایت آماده پاسخگویی و رفع مشکلات کاربران باشد.)

بهتر است رنگ انتخابی برای قالب وب سایت فروشگاه اینترنتی به صورت روانشناسی و متناسب با محصولات مورد استفاده در وب سایت انتخاب شود.

برای این منظور شما می توانید با مراجعه به وب سایت themeforest.net با حرفه ای ترین قالب های وب سایت فروشگاه اینترنتی آشنا شوید. (برای ورود به این وب سایت باید از فیلتر شکن استفاده نمایید.)

آیا سایت فروشگاهی باید نماد اعتماد داشته باشد ؟

بهتر است که در وب سایت های فروشگاه آنلاین برای جلی اعتماد کاربران از نماد اعتماد الکترونیک استفاده شود، تا آن ها با خیالی آسوده در وب سایت فروشگاهی شما اقدام به خرید نمایند.

جهت آشنایی با روند فعال سازی نماد اعتماد الکترونیکی می توانید مقاله اینماد را مطالعه نمایید.

از چه طریقی می توان از یک سایت فروشگاهی به درآمد رسید ؟

با انجام فعالیت های سئو و بهینه سازی صفحات شما می توانید وب سایت فروشگاهی خود را به درآمد زایی برسانید.

همچنین می توانید از خدمات افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش هم برای رسیدن به درآمد مطلوب و مورد نیاز خود استفاده نمایید.

مدت زمان لازم برای ساخت وب سایت فروشگاهی چقدر است ؟

با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا می توان در مدت زمان 14 تا 20 روز یک وب سایت فروشگاه اینترنتی را طراحی کرد، اما طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از زبان های برنامه نویسی Back-End می تواند بین یک تا سه ماه زمان ببرد.

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران ؟

شرکت ATGO بهترین شرکت طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی در تهران است، این شرکت با کمترین هزینه، در مدت زمان مناسب و معقول وب سایت فروشگاه اینترنتی را به شما تحویل می دهد.

بهترین سایت فروشگاه اینترنتی ؟

امروزه وب سایت های فروشگاه اینترنتی زیاده در ایران و سایر کشور های جهان فعالیت می کنند، در بخش زیر چند نمونه از معتبر ترین وب سایت های فروشگاه آنلاین را به شما معرفی می کنیم :

www.amazon.com

www.ebay.com

alibaba.com

منبع :

atgo.ir/طراحی-سایت-فروشگاهی/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email